Ik heb 3 miskramen gehad en nu dus vreselijke rugpijn. De dokter denkt dat het mijn spieren zijn en vermoedt geen bbz. Ik ben zelf niet helemaal gerustgesteld. Hoever was jij met die echo om bbz uit te sluiten?
Gewoon gaan dan, dan kunnen ze een bbz in ieder geval zeker uitsluiten en anders blijft die mogelijkheid toch een beetje in je gedachten spoken denk ik. Ik was afgaande op de meting waarschijnlijk ergens tussen de 5+5 en 6 weken en zagen een duidelijke vruchtzak met een klein dooiertje waar je verder nog niet veel van kon maken. Maandag mogen wij weer (=10 dagen na de 1e echo) en dan moet er een hartje te zien zijn als het goed ontwikkeld is.
Spannend allemaal hoor. Vroege echo’s kunnen inderdaad veel onzekerheid brengen. Maar qua uitsluiten wel of geen bbz kunnen ze dat heel snel al zien. Dat wil je inderdaad wel snel weten als het dan toch zo moet zijn... Ik heb net boodschappen gedaan. Moest tot twee keer toe gewoon bijna overgeven in de winkel. Omdat ik ineens heeeel sterk urine rook. Was bij twee verschillende winkels. Dus het lag echt aan mij waarschijnlijk. De caissière vroeg of alles wel goed ging omdat het blijkbaar ook zichtbaar was aan mijn gezicht. Akward... Edit: nee had niet zelf in Mn broek geplast. Heb ik wel goed gecontroleerd toen ik thuis kwam en stiekem ook al een beetje in de winkel hahah
Goed nieuws! Het zag er heel mooi uit voor dit termijn. Het zit in de baarmoeder! Yes! Je ziet een heel inieminie puntje in ‘het zwarte gat’, wat de dooierzak is. Ben zo opgelucht voor nu. Over 1,5 week terugkomen. Moeders voor Moeders is ook geweest. Ik reageer straks op iedereen❤️
Ja die stomme geurtjes overal echt verschrikkelijk. Ik heb gisteren op het werk een deel van de dag met Vicks vapo rub onder mijn neus gelopen , mensen kunnen echt zo stinken. Alleen morgen nog een dienst en dan gelukkig een hele lange vakantie . Als ik weer terug kom ben ik de tien weken net voorbij, hopelijk is de misselijkheid dan een stukje beter en kan ik de stinkende mensen weer aan . Dus tip als je veel last hebt van geurtjes en je moet ergens heen waar je er last van kan krijgen, beetje vicks vapo rub onder je neus
Oké, dan zullen wij misschien ongeveer hetzelfde zien. Ik ga woensdag ook voor de echo. Ben heel nieuwsgierig.
Ja de kans kreeg ik en verwacht niet snel een 2e te krijgen.. dan maar half jaar langer bezig met de opleiding.. heb tnt alles mooi op de rit en heb vakantie van school als de kleine komt
Huh nou nu je het zegt... mijn zoontje is ook echt niet bij mij weg te slaan. Is altijd al wel een mama kindje geweest maar nu al helemaal. Misschien dat dat het is inderdaad hihi. Nog niet bij stil gestaan
oh superrrr . nu ik ,morgen nog hopelijk ook goed nieuws of die erin zit ,en flamingoo ook . spannend
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje Imkar - 32 jaar - 2e kindje Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje [verrassing] 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] Famke89 - 29 jaar - 3 kindje [verrassing] 23 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje 24 juli Mirya - 38 jaar - 2e kindje Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje 28 juli J90J - 28 jaar - 2e kindje 29 juli Paz - 30 jaar - 2e kindje 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (5) ----------------------------------------- Afspraken: November: 23 november - Lolo79 - eerste medische echo 23 november - Flamingooo - 1e echo (5+1) 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo 28 november - Lelie89 - eerste echo vk 30 november - Duimpje86 - eerste medische echo 30 november - Siamara - eerste vervroegde echo ivm licht bloedverlies December: 3 december - Babywens93 - vroege echo gyn 4 december - Nugget - intake vk 4 december - Flamingooo - 2e echo (6+5) + intake vk 4 december - Blijtje - echo 7 december - LittleSweetGreyBunny93 - intake vk en echo (7+4) 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + 1e echo 11 december - Paula1984 - vitaliteitsecho + deel intake 11 december - Johanna01 - intake vk 11 december - Zonnetje1988 - intake vk + 1ste echo 11 december - Snuizy - intake vk + 1e echo 12 december - Siamara- tweede echo vk 12 december - Irmiee - 1e echo vk 13 december - Babywens93 - intake gyn 17 december - Irmiee - intake vk 17 december - Mirya - 1e echo vk 17 december - Famke89 intake vk 18 december - Famke89 eerste echo 19 december - Mirya - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom nieuwe dames! @Lolo79 en @Flamingooo Jullie ook een mooie echo morgen he!? Ik duim voor jullie. @Sam94 En? Zag jouw echo er hetzelfde uit als die van mij? @tweeling Lijkt mij echt geweldig. Er was op de echo maar 1 holte te zien, dus de kans is wel kleiner geworden. Het is oke zo! @pienvd90 Wij gaan voor de NIPT. Jullie? @Siamara Hoe gaat het nu meis? Dikke knuffel. Wat een onzekere tijd. Duim voor een mooie echo en een kloppend hartje volgende week! @Paz Mooie testjes hoor. Nu lekker genieten! @Ehdi Ja, gaan!
Nee bij mij was helaas helemaal niks te zien.. ik moet morgen weer bloedprikken om te kijken wat mijn hcg doet.. die was gister 907.. volgens de tabellen op internet moet je dan al 5 weken zijn.. ik hoop niet dat het eitje zich ergens anders heeft genesteld.. waar ik wel steeds banger voor word