Bekijk bijlage 598539 @Gruffalo123 ik heb ook nog veel ovulatietesten dus ook maar een gedaan haha. Bizar joh. Ook met lichte urine.
Dnk je spanning zit er wel in hoor , spring een gat in de lucht ls die op de goeie plek zit . Flamingoo , jij ook toi toi vandaag . , ik moet 1 ding zeggen dt ik het knap irri vindt dat je geen meldingen krijgt . Tot vanmiddag
Toch te vroeg gejuicht. Kindjes net weggebracht, toen naar de winkel gegaan. Ik stap de auto uit en hatsikidee, overgeven. Ik kom thuis, stap de auto uit, zelfde verhaal.. man man ik hoop dat het wat beter wordt. Vanavond late dienst werken namelijk haha
Net weer vk gebeld, ze wil ondanks het nieuwe bloedverlies afwachten tot volgende week omdat er met 6 weken niks te zien is... Alleen als ik veel meer bloed ga verliezen of veel meer pijn krijg, ga ik weer bellen.
Irri dat overgeven heb er geen last van gelukkig kan slecht overgeven , heb alleen heel moe, en vlagen misselijk maar verder mag ik nog afkloppen .
Mooie verloskundige , met 6 weken niks te zien raar met 6 weken zien ze wel iets hoor , tuurlijk afwachten zal je ook wel moeten , maar de redenering er is niks te zien ggggrrrr
@Lolo79 ik ben ook echt stik nerveus ben de minuten aan het aftellen. Nog 2 uurtjes en dan mag ik! Ga heel hard duimen voor ons. @Siamara wat jammer dat je niet eerder mag komen . Als je het niet trekt moet je gewoon nog een keer bellen hoor. Hoe is het nu met het bloedverlies?
@Lolo79 @Flamingooo Succes straks. Duim voor een mooie echo. @Johanna01 Och jeetje wat vervelend. Hopelijk zakt het snel en kan je ‘gewoon’ werken. @Siamara Wat een vervelende vk heb jij zeg, sorry hoor. Ik heb met 6+3 weer een echo (meer door mijn verleden) maar de gyn zei gister dat het bijna zeker is dat je dan een mooi klein boontje ziet met hopelijk (beginnend) hartactiviteit.
Ik weet het ook niet, 't is m'n allereerste, ik ga ervan uit dat ze weet wat ze doet.. Vanochtend nog geen nieuw bloedverlies gehad. Sinds gisteravond wel een gekke lichte buikpijn maar dat heb ik ook nog wel eens als ik me erg druk maak
Ik ga voor goede echo’s duimen meiden! @Siamara Ik vind het ook een beetje onzin maar ik snap ook wel een beetje wat ze zeggen. Stel je bent minder ver dan je denkt, dan is er een kans dat er niet veel te zien is. Maar als een vrouw twee keer belt vanwege bloedverlies dan wil je die vrouw toch gewoon gerust stellen. @Johanna01 Hopelijk zakt het straks weer. Gelukkig niet in de auto overgegeven.