@Gruffalo123 Weltrusten alvast! Nee, want volgens mij is niemand in mijn omgeving bezig met zwanger worden en weten niks van dit forum.
Nee niet echt. Ik ga er vanuit dat die ander dan zijn mond houdt. Die zit zelf tenslotte ook op ZP en zou dat neem ik aan zelf ook willen. Als ik iemand zou herkennen zou ik in ieder geval niet in het echte leven beginnen over een zwangerschap voordat dit ander dat doet.
Haha soms wel ja.. maar dan hoop ik maar dat diegene gewoon zn mond houdt tegen anderen.. zou andersom ook mn mond wel houden En stiekem zou ik ook wel willen weten wie diegene is dan Vroeger had je hier besloten clubs geloof ik, vond ik ook fijner.. kon niet iedereen alle persoonlijke dingen meelezen
Ja klopt @Paz dat er besloten clubs waren.. niet opgevallen dat die weg zijn haha. Mijn schoonzus is ook zwanger rond de 6/7 wkn en die verteld er al heel open over terwijl ik me nog graag stil wil houden tot sowieso de eerste echo denk elke keer straks zit ze hier tussen haha maar vermoed het niet vandaag wel lastig met het huis vol haha zij lekker kletsen en ik lekker schijnheilig haha
Lief van je!! Ik heb stiekem heel veel hoop dat er niks aan de hand is. Vanavond had ik echt alleen heeeeeeel lichtroze en iets bruinigs in m'n onderbroek. Niet zoals gisteren, toen was het echt een beetje bloed. Maar goed, het was nu ook weer niet helemaal niets, dus ik moet wel realistisch blijven. Wel fijn dat mijn moeder het nu weet, hoor. Heb nu al twee avonden op rij lekker met haar gekletst over mijn zorgen en over zwanger zijn in het algemeen. Heerlijk. Ik paste vanavond op een aantal van mijn nichtjes, en toen mijn schoonzusje haar dochtertje kwam halen rook ik net een flinke poeplucht bij de kinderen vandaan komen. Ik: "Wie heeft hier gepoept?!" Schoonzusje: "Is je reuk sterker?? Krijgen we een neefje of nichtje?? Haha grapje hoor!!" Ik: "Haha, was het maar zo'n feest!" Ik ben benieuwd of ze me geloofde, ik reageerde wel heel ad rem vond ik zelf
Oh ja, nog een symptoom waar ik niemand hier nog over heb gehoord... Huiduitslag in het gezicht. En dan bedoel ik niet puistjes, want die heb ik ook heel erg sinds ik zwanger ben, vooral rond mijn mond en op mijn kin... Maar echt huiduitslag, veel piepkleine bultjes bij elkaar, alleen aan de rechterkant van mijn gezicht (tegen de haargrens aan, van naast mijn ogen tot naast mijn wang). Heb ik nu al twee weken... Ook hormonaal..?
@Gruffalo123 zo'n avonddienst lijkt me superheftig. Ik val iedere avond rond half 9 in slaap momenteel zeker op werkdagen. Volgende week moet ik 1 avond werken en 1 avond een bruiloft, zie er nu al tegenop.. Over het herkennen: ik voel me hier erg anoniem. Heb nog geen dingen erop gezet waar men mij echt aan zou kunnen herkennen. Uitslag heb ik niet in mijn gezicht maar helaas wel acne
Goedemorgen allemaal. Gelukkig wel goed geslapen. Viel als een blok in slaap. Rond vijf uur wakker voor de nacht voeding van de kleine mup en daarna heeft manlief me tot 8 uur laten liggen . Over herkend worden hier. Ik ben hier volgens mij vrij anoniem, maar als ik herkend wordt, ga ik ervan uit dat diegene het stil houdt
Huiduitslag ken ik ook niet.. Wel vanmorgen dat ik een trui uit de kast pakte dat ik bijna over mn nek ging van de geur van wasverzachter. Had ik vorige zwangerschap ook heel erg.. heb toen de hele garderobe uiteindelijk gewassen met andere wasverzachter
Haha geweldig! Dat ik last heb van geuren herken ik nog niet. Ik geloof wel dat ik juist bewuster geniet van geuren. Ik kreeg een beetje handcreme op mijn handen van een collega deze week, en toen ik zei dat ik 'm zo enorm lekker vond ruiken zei ze verbaasd dat ze juist blij was dat er geen geur aan zat... Als ik weeïg word en een misselijk gevoel krijg, komt dat voor mijn gevoel zomaar ineens... Gisteren bijvoorbeeld in de wachtkamer van de huisarts. Ik rook niks en toch werd ik patsboem misselijk.
Goedemorgen *doe mijn 5 weken dansje* @ geurtjes nee niet dat ik merk, heb altijd wel een heel goed reukvermogen. @Siamara hopelijk blijft het hierbij! Uitslag ben ik niet bekend mee in de zwangerschap. Mss van de schrale droge wind wat irritatie? Duim dat je een leuk weekend heb @ bekenden ik weet van 1 iemand dat ze hier ooit zat naar is een oude vage kennis die ik nooit meer zie en volgens mij is ze niet meer actief. @Gruffalo123 heerlijk! Ik slaap ook zo super! Weet uit ervaring dat dat nog wel gaat veranderen
Goedemorgen! Vannacht tot 2 uur wakker geleden door de misselijkheid en rommelende darmen. Daarna om 8 uur wakker door mijn lieve zoon Sinds de afgelopen week begin ik wat meer gevoelige tepels te krijgen. Nu vooral lekker moe en luieren op de bank!
@paula1984 ik heb tot nu toe in de vorige zwangerschappen juist de ervaring dat ik er heerlijk bij kan slapen, alleen dat stomme plassen tig keer per nacht op het eind werd ik wel chagrijnig van .
Ik heb een campingtoiletje toen boven gezet . Was niet meer dan een wc-bril boven een emmer, maar scheelde heel wat keren trap klimmen in de nacht
Zo, ik ben kapot van gister haha doe vandaag lekker niks naja beetje puin ruimen Kids genieten van al het nieuwe speelgoed.. moet sinterklaas nog komen toen ik zwanger raakte van de 2e was ik zo blij om in nov uit gerekend te zijn hadden nog geen verjaardagen op de kalender.. haha maar kwam er vorig jaar achter dat t toch niet zo handig was Mijn schoonzusje is hier niet actief, even subtiel gevraagd praat toch iets makkelijker.. zij heeft donderdag 1e echo gehad, meende rond 8/9 weken te zijn maar bleek maar 6.. ik ben maandag 6 dus zullen zo'n beetje tegelijk uit gerekend te zijn.. afwachten.. vind t trouwens wel groot verschil 6 of 8 wkn geen idee of die goed teken is?! Maar goed ga ik me niet druk om maken