Haha ja alles goed gekomen @paula1984 was niet de enigste zo te lezen haha Heerlijk geslapen tot half 8 toen waren de kids wakker.. liggen nu lekker te spelen met hun schoencadeautje ik zal er zo uit voor mijn hardlooprondje! Vandaag verder niks, lekker Fijne dag dames!
Hier ook ontzettends koud. Als ik uiteindelijk in bed lig weer heel warm. Als de kleine smiddags slaapt wil ik wel eens een dutje mee pakken. Savonds vaak ook al rond 20u in bed. Ga morgen de huisarts bellen om te vragen of ze mijn vitamine na kunnen kijken. Vind mezelf wel erg moe en lamlendig. Slaap zeker 12uur per nacht en ben de hele dag aan het gapen... zelfs na een middag dutje.... Welkom @Anne8686 @Siamara wat rot voor je nog een paar dagen volhouden.
Hier om 9 uur in bed, nog even gelezen en om 10 uur lampje uit.. werd om 7 uur wakker door een droom dat iemand met een automatisch geweer een terras op kwam waar ik zat te eten pff.. dus was meteen klaar wakker. Die dromen lijken zo levensecht als ik zwanger ben. Kwartier later was dochterlief ook wakker. Kijk nu alweer uit naar vanavond als ik in bed lig @pienvd90 nooit verkeerd om even te laten checken! @Siamara ik hoop zo dat er deze week positieve duidelijkheid komt voor je! Wat moet dit zenuwslopend zijn zeg.. @famke89 wat dapper zo vroeg al hardlopen! Ik zit nog steeds in mn joggingbroek zonder makeup beneden Vanmiddag kinderverjaardag en verder lekker niks doen. Moeten nog boodschappen doen maar stuur mn man lekker alleen naar de supermarkt
Ze gaf aan dat het niet mag ivm de temperatuur en afvalstoffen die vrijkomen.. ga morgen even navraag doen aan de vk.
@Siamara hele dikke knuffel voor jou. Dat het maar snel vrijdag mag zijn. Hier echt darmenbuik alert . Dit was mijn buik met dochter bij 14 weken: Bekijk bijlage 598768 En dit is mijn buik nu. En ik ben bijna 10 kilo lichter dan toen : Bekijk bijlage 598767
Wauw wat een buik al!!! Hier ook last van niet naar het toilet kunnen... ik ben blij met elke symptoom die ik heb. Bij mijn vorige 2zwangerschappen merkte ik niks...
Jeetje meis, wat een onzekerheid. Bruinverlies is beter dan roze want bruin is oud bloed. Heb je nog krampen? Erge? Buikpijn is ‘anders’. Het kunnen dan ook je banden zijn. Ik had de afgelopen 3 dagen ook bruinverlies (werd steeds minder) en na een verkeerde zet of een niesbui voelde ik het weer. Nu is het bij mij ‘klaar’. Hoop dat het bij jou ook stopt en anders gewoon weer bellen!
Het hardlopen wou voor geen meter vanmorgen, kan ik zo van balen na 3km erg buikpijn en duizelig.. eenmaal thuis en onder de douche toch wel tevreden met mezelf, heb iig iets gedaan ben tnt nog niks gegroeid, wel darm buikje! naar de buitenwereld kan ik dat wel verkopen met extra kilootjes hahah.. ben na 2e zwangerschap 25kg afgevallen, en hierdoor wat los vel vooral rond mijn buik, dus nooit plattebuik gehad Wij zijn vanmorgen al even bij de opa van mijn man geweest, deze is niet meer mobiel om er op uit te gaan maar had wel cadeautje voor ons zoontje, hij is maar wat trots op zijn achterkleinkinderen! Gezellig even.. En ben begonnen met de zolder op te ruimen, hier komt een extra slaapkamer.. heb mega veel boeken net al 50 boeken verkocht op mp. viel me alles mee!
Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben lichte krampjes, niet noemenswaardig. Voel nu wel ook andere kleine dingen maar is zo lastig te benoemen. Kweetniet. Ben nog in Amsterdam, even brunchen en dan naar huis, als het thuis erger is geworden ga ik misschien toch maar even weer bellen. Kweenie. Moest eigenlijk pas bellen bij veel rood bloed en pijn. Maar vrijdag duurt nog zo lang . Ik ben er rustig onder, maar da's ook omdat ik onder vrienden ben die het nog niet weten.
Wauw, is inderdaad al echt een darmenbuikje! @famke89 Wat jammer dat het op een gegeven moment niet meer ging, maar heel goed dat je überhaupt bent gegaan! @Siamara Zoals @babywens93 al aangaf, bruinverlies is oud bloed en dus beter dan roze. Ik duim echt voor je dat het krijgen van bruinverlies betekent dat je geen bloed meer gaat zien en dat het niet meer terug komt.
Ik ren het liefst op een lege maag (of zo leeg mogelijk) en kreeg vanmorgen het idee dat mijn lijf dat niet meer zo fijn vind! Woensdag maar weer kijken
@Siamara tot vrijdag wachten is echt nog lang! Niet een pretecho bureau waar je eerder terecht kunt? Hier een goede dag qua misselijkheid . Meteen goed gebruik van maken en de 15 kilo witte kool die ik nog had liggen verwerkt en in de pot gedaan . Nu moet ik alleen de bende in de keuken weer opruimen
Nee die kijken niet naar dingen als afwijkingen, maar wel of het hartje klopt ja of nee. Er zijn pretecho bureau's die vanaf 6 weken al een echo maken. Juist ook bij dit soort verhalen!
Ik zag net nog een predictor in de la liggen, dacht heee dat is leuk! Nou is de streep gelijk aan die van 3 dagen terug.. 16 en 19 dpo. Maak me gelijk weer druk pff.. waarom moest ik dan ook testen?! Nu geen testen meer in huis, en ga t niet meer kopen ook, slaat nergens meer op nu en maak mezelf er alleen maar gek mee