Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb stiekem ook nog steeds hoop. Ik heb nog geen noemenswaardige pijn en het bloeden is weer minder. We zullen het morgen wel zien. Dankjulliewel allemaal.

Lelie89 en Paz vinden dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Siamara er zijn nog steeds heel veel vrouwen die soms zelfs heel veel bloedverlies hebben en gezonde kindjes krijgen. Dat je geen krampen hebt is een goed teken!

Siamara vindt dit leuk.
  3. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik voel wel wat gebeuren in mijn buik, maar om nou te zeggen dat ik crepeer... Absoluut niet. Vk raadde me aan alvast paracetamol te slikken maar dat wil ik niet, ik wil ff bewust voelen wat er gebeurt.

J90J vindt dit leuk.
  4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Siamara het is ook helemaal niet vreemd dat je wat voelt! Je baarmoeder is aan het groeien en er gebeurt van alles. Ik heb na een drukke dag ook wel eens steken. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap als bandenpijn.

En voor wat betreft het bloedverlies. Dat kan bv. ook een hematoom zijn oid. Je moet in ieder geval de hoop nog niet opgeven hoor!

Siamara vindt dit leuk.
  5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik voel vooral wat in mijn linkerzij en in mijn onderbuik ook linksonder. Zeurend pijntje, echte pijn is het (nog) niet, net ook wat plopgevoelens. Ik ben een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoop dat het hooguit een "normale" miskraam is.

6. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Siamara ik voel ook van alles in mijn baarmoeder, zelfs ook al de eerste harde buiken gehad :roflmao: echt idioot gevoel zo klein als je baarmoeder nu nog is en dan helemaal samentrekken. Banden pijn check, krampjes check. Dat hoort er echt bij.
    Bij mijn miskraam was het hele andere pijn die ook steeds heftiger werd.

Siamara vindt dit leuk.
  7. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Daarom vond ik die vraag van de vk ook zo lastig. "Heb je kramp?" Eh ja dus, maar volgens mij alleen maar "normale" krampjes. Al moet ik toegeven dat wat ik voel nu, wel steeds aanweziger wordt. Maar echt pijn kan ik het nog niet noemen.

8. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Nee toch:cry::cry:

Siamara vindt dit leuk.
  9. Anne8686

Anne8686 Lid

24 nov 2018
    93
    152
    33
    Vrouw
    Siamara vindt dit leuk.
  10. zonnetje1988

zonnetje1988 Actief lid

7 apr 2015
    314
    383
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Siamara Goh meid wat een ongerustheid voor jou! Ik hoop dat het morgen allemaal heel erg mee gaat vallen!! Fijn dat je morgen toch een echo mag krijgen..

Siamara vindt dit leuk.
  11. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    @Paz : ja, hoor, zelfde NOD-groepje :)

@Siamara : Pfff.. Wat een rollercoaster. Dit is waar iedereen hier waarschijnlijk zelf onzeker om is, omdat je echt niet wil dat het alsnog misloopt.. Ik duim dat het 'slechts' bloedingen zijn en intussen een prachtige baby groeit!

Paz en Siamara vinden dit leuk.
  12. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    hier precies zo niet voor uit te branden steeds koud en kippevel en moe pffff . succes morgen hup na tweede hartje op de lijst hoelaat moef je

13. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    siamara . ohh meid hopelijk is morgenvroeg toch nog alles ok xxx

Siamara vindt dit leuk.
  14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik hoop het zo, maar ik had net wel echt veel bloedverlies op de wc. Een hele sliert. Sorry, onsmakelijk :(

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Siamara een hematoom kan nog steeds heel goed. Ik hoor je niet over stolsels/weefsel en veel buikpijn dus ik hou moed!
    Succes morgen met de echo! Rond 10:00 morgen was het toch?

Siamara vindt dit leuk.
  16. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jeetje @Siamara wat een onzekerheid zeg. Gelukkig kan je morgenochtend terecht! Ik ga heel hard duimen dat alles goed is met je kindje en dat de bloedingen ergens anders vandaan komen.

@Nugget Jij ook alvast veel succes morgen!

@Lizra Beterschap voor je kindje!

Siamara vindt dit leuk.
  17. J90J

J90J Lid

2 mrt 2015
    67
    67
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Siamara wat een onzekerheid. Sterkte morgen bij de echo!

Siamara vindt dit leuk.
  18. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Lieve @Siamara, wat rot dat je telkens die onzekerheid hebt! Sterkte en hopelijk morgen toch positief nieuws bij de echo. ♡

Siamara vindt dit leuk.
  19. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjulliewel. Ik heb mijn echo om 10.15. Ik ben ziekgemeld voor de hele dag, heel fijn. Hopelijk wordt er een invaller gevonden voor mijn groep. Mijn vriend is vrij en kan zonder gedoe mee, da's ook heel prettig. :)

Nog geen stolsels, wel steeds meer bloed. Ook voel ik pijn opkomen in mijn buik en onderrug. Vooral linksonder in mijn buik een soort drukkend gevoel. Maar nog steeds vind ik de pijn niet vreselijk, helemaal niet zelfs. Ik zou zo geloven dat het bij de zwangerschap hoort. Ik neem iig nog geen pijnstiller.

Ik heb een hematoom gegoogled, maar vind alleen vrouwen bij wie het bloed er echt uit stroooomde. Dat is bij mij ook weer niet zo.

Ik ga uit van het ergste eerlijk gezegd, maar hoop stiekem toch op een kloppend hartje. Kan er niks aan doen. Mijn zusje kwam net ook met het verhaal dat de verloskundige (zelfde als ik heb) haar klachten al tot een miskraam had gebombardeerd voordat ze haar gezien had. Haar dochter wordt in maart 9. Dat soort verhalen geven me hoop. Valse hoop misschien. Maar het is fijn om me aan dat soort verhalen nog een beetje te kunnen optrekken.

Bedankt voor alle steun hier, zeker aangezien ik erg met mezelf bezig ben nu en niet heb gereageerd op berichten van anderen. Sorry daarvoor. Dit topic is hartverwarmend <3

20. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    @Siamara ik wens je alvast heel veel sterkte morgen ochtend en ik duim voor goed nieuws!

Siamara vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina