Dankjewel. Heb nu toch maar 2 paracetamol ingenomen voor het slapen gaan. De buik- en rugpijn worden erger.
Ik zal zo aan t werk, drukke dag voor de boeg. Moeten vandaag aangeven welke weken we vakantie willen in heel 2019.. beetje lastig gezien ik de zomer er niet ben maar t ook nog niet wil vertellen op t werk .. vul wel wat in en dan schrappen ze me later maar Ohja mijn werkbroek begint nu strak te zitten! Is de eerste haha Fijne dag allemaal!!
@Siamara hoe is de nacht gegaan ? @ochtendsmisselijkheid iemand nog tips ? Hoe doen jullie dat met werken? Merk dat ik de hele dag door wel misselijk ben, vind dat best pittig Inc met werken..
@zonnetje1988 met het werk probeer ik de hele tijd door kleine slokjes cola of dingen als smintjes, menthols, stophoest etc. te eten en drinken. Dat houdt het redelijk in toom. Maar ik moet nu wel eerlijk zeggen dat als ik geen vakantie nu zou hebben ik me ziek had gemeld vanwege de misselijkheid, ik kan hier in huis nu niets meer behalve op de bank zitten/liggen. @Siamara ik had bij de tweede zwangerschap een hematoom met af en toe bloedverlies, echt niet eruit gutsen maar met afvegen en in het ondergoed enkele druppeltjes en na een paar dagen overgaand in bruinverlies en daarna rustig. Kindje was toen helemaal in orde!
@Siamara Heel veel succes straks! Mijn duimen draaien keihard.. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht? @Nugget Jij ook veel succes bij de echo vandaag!! @allemaal.. jeetje wat een rotnacht! Het lijkt wel of ik sinds ik zwanger ben niet meer op een normaal tijdstip wakker kan worden. Kwart voor 6 vanmorgen, maar ik vertikte het toch echt mijn bed uit te gaan. Snap er ook niks van, ben zo moe.. waarom dan niet meer slapen? Hoop stiekem dat ik mijn dochter vanmiddag ff paar uurtjes naar mijn moeder kan brengen zodat ik ff 2 uurtjes kan slapen ofzo
Ik heb goed geslapen en werd wakker zonder pijn, maar die kwam snel alsnog opzetten. Ik wacht nu met opstaan tot de paracetamol zijn werk heeft gedaan. Ik ga er echt van uit dat het foute boel is nu.
Nee nog niet, aantal collega's hebben sterk vermoeden of al geraden, maar nu gelukkig vakantie tot eind december en dan ga ik het vertellen.
Aah heel slim.. Begin december moet ik te horen krijgen of ik een vast contract krijg aangeboden .. Durf me nog niet ziek te melden maar ga wat proberen met mijn vakantie uren die ik nog over heb om in te zetten.. Ik verwacht dat ik een deze dagen wel boven de wc zal hangen
Gember thee en gember pilletjes wil ook nog wel helpen. Die gember pillen heten anti emetil, veilig in de zwangerschap, speciaal voor o.a. zwangerschaps misselijkheid
Moeheid.. niet normaal!! Rond 20h vallen mijn ogen al dicht. En dan inderdaad zo vroeg wakker!! Overdag gesloopt. Je zou haast aan pfeiffer gaan denken, zo moe