Vanmiddag voelde het redelijk rustig aan. Maar ik heb ook gemberthee gedronken. Misschien helpt dat ook goed!
Mehhhh en ik klaag al over 2 weken. 5 weken is echt een eeeeeeeeeeeuwigheid. Is het dan al kerst geweest?
Ohh vreselijk! Hier kan ik amper op mijn zij liggen. En mijn nipples.... wauw die doen echt heel erg zeer.
mijn bevalling van mijn dochter was een hel . woensdag werdt ik ingeleid door middwl van een veter werdt niks volgende dag weer werdt ook niks vrijdag zouden ze haar halen met keizersnee . gepland maar smorgens kwam er een trien prikt me het water qmet 1,5 cm ontsluiting ik zei waarom prik je water als ze vanmiddag gehaald wordt ondat ik het toch maar natuurlijk moest proberen ik zei nog wordt niet wat ben kapot heb toen laatste 10weken geen oog dicht gedaan ivm pijn want had heel veeeewl vruchtwater en een buik pfff. maar smiddags schoot het niet op kreeg weeeen opwekkers gelijk volle poller binnen kwartier weeeen storm rugweeen dat was al laat op die vrijdag ze wouden hebben dat ik ging persen had oo den duur 9cm maar ik was te moe kon het niet viel elke x in slaap kleine lag scheef met hooft in kanaal dus werdt het nog een spoedkeizersnee , na de ok sliep ik was dood op kapot toen zag ik me kleine meid en wat denk je de kleine had een grote blauwe plek aan 1 kant van het hoofd ik was link maar ben in slaap gevallen na het slapen heb ik de zuster geroepen en die gevraagt of die de dokter bij me kon laten komen na paar uur kwam de dokter . jullie kunnen denk ik wel na gaan wat er toen is gebeurt we waren zo boos wat een hel was het
Jeetje sommige bevalingen waren echt geen pretje. Hier ging het allemaal redelijk normaal geloof ik. Rond 22.45u braken mijn vliezen en daarna kwamen redelijk snel de weeën. Rond een uur of één of twee was de verloskundige er en zat ik op 4 cm, en blijkbaar moet je rekening houden met 1cm per uur voor je eerste kind. Nou pfff ik trok het niet meer. Wij naar het ziekenhuis voor een ruggenprik en poliklinische bevalling (wilde ik), maar duurde alsnog een eeuwigheid voordat ik die kreeg want ik moest eerst twee zakken vloeistof binnenkrijgen voordat ik de prik mocht. Toen de ruggenprik eenmaal was gezet kwam ik ook weer terug in de beschaafde wereld en kon ik weer praten. Ik was door de pijn van de weeën helemaal in mijzelf gekeerd. Ergens rond 10.00u die ochtend kreeg ik persweeën en mocht ik gaan beginnen en uiteindelijk werd er een knip gezet en de vacuumpomp erbij gehaald omdat hij in het vruchtwater had gepoept en het niet snel genoeg ging. Om 10.36u werd ons zoontje geboren en was gelukkig helemaal in orde buiten het champignonnetje op zijn hoofdje.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje Imkar - 32 jaar - 2e kindje Duimpje86 - 32 jaar - 1e kindje [verrassing] 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] Famke89 - 29 jaar - 3e kindje [verrassing] 23 juli LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 1e kindje Diien - 32 jaar - 2e kindje 24 juli Mirya - 38 jaar - 2e kindje Blijtje - 38 jaar - 4e kindje Snuizy - 32 jaar - 2e kindje 25 juli Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje Rodebloem - 31 jaar - 5e kindje 26 juli Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje 27 juli Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] Ehdi - 28 jaar - 1e kindje Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje Aag - 34 jaar - 2e kindje 28 juli J90J - 28 jaar - 2e kindje 29 juli Paz - 30 jaar - 2e kindje 30 juli Sam94 - 24 jaar - 3e kindje 31 juli Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje Snuky - 31 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (5) ----------------------------------------- Afspraken: November: 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo 28 november - Lelie89 - eerste echo vk 28 november - Ehdi - eerste echo (5+3) 30 november - Duimpje86 - eerste medische echo 30 november - Siamara - 2e echo (kijken of baarmoeder schoon is na miskraam) December: 3 december - Babywens93 - vroege echo gyn 4 december - Flamingooo - tweede echo (6+5) + intake vk 4 december - Blijtje - echo 7 december - LittleSweetGreyBunny93 - intake vk en echo (7+4) 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 10 december - Vogeltje90 - intake vk 10 december - Lizra - intake vk + eerste echo 10 december - Snuky - 1e echo ziekenhuis (6+5) 11 december - Paula1984 - vitaliteitsecho + deel intake 11 december - Johanna01 - intake vk 11 december - Zonnetje1988 - intake vk + eerste echo 11 december - Snuizy - intake vk + eerste echo 12 december - Siamara- misschien 3e echo 12 december - Irmiee - eerste echo vk 13 december - Babywens93 - intake gyn 13 december - An8686- eerste echo 17 december - Irmiee - intake vk 17 december - Mirya - eerste echo vk 17 december - Famke89 intake vk 18 december - Famke89 eerste echo 18 december - Hippopotamus eerste echo 19 december - Mirya - intake vk 19 december - Paz - intake vk 21 decemver - intake gyn en eerste echo 22 december - pienvd90 - intake vk 24 december - An8686 - intake vk 31 december - Paz - eerste echo (10+0) Sterretjes: 26 november - Siamara - 6 weken Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Gruffalo123 succes! Wat een verhalen zeg over die bevallingen! Ik denk dat ik tegen die tijd in een soort coconnetje ga en het over me heen ga laten komen.. Pff vandaag een werkdag van ruim 13 uur met nog eens 2.5 uur reistijd erbovenop weet even niet hoe ik het door ga komen. Gelukkig is de dag zelf op zich rustig.