Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 11 december - Johanna01 - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dat geeft mijn app Flo aan. Maar als ik overal 25 juli invul dan zeggen de dat ik nog maar 3 weken en 2 dagen ben. En dat klopt niet... Ik had mijn cyclus nog niet helemaal goed in beeld. Dus wellicht dat deze maand alweer wat korter was dan de vorige. Ik weet het pas zeker als we de eerste echo hebben gehad.
Als hij uiteindelijk maar klopt haha Weet niet of ik het al gezegd had, vanmiddag ben ik teruggebeld door Moeders voor Moeders en maandag rond 12:30 uur komt er iemand langs voor de intake. Ik ben heel benieuwd aangezien MvM voor mij voor het eerst is.
Spannend. Ik wil denk ook wel mee doen met MvM. Vorige keer niet gedaan omdat we nog aan het verbouwen waren!
Wat leuk dat jullie meedoen! Ik doe het nu nog liever niet. Vorige keer moest ik mij na een weekje weer afmelden dus ik wacht sowieso tot de eerste echo.
Ik doe niet mee met MvM. Heb dat bij de eerste gedaan, maar krijg nog nachtmerries van de geur van de flessen i.c.m. de misselijkheid .
Hoi dames , mag ik bij juli in de groep heb positief getest en ben 17-7-19 uitgerekend , dit is onze tweede cryo tp we hebben al een dochtertje van 2017 een wonder ook een cryo , datum uitgerekend via freya is maar schatting , ik heb getest met de kv 2v5€ raar vindt ik alleen dat ik savonds beter test dan met ochtend urine heeft iemand dit nog meer vindt de kv niet meer zoals zewaren
Ik lees wel vaker dat de een echt een ochtend tester is en de ander een avondtester. Ik heb action gebruikt. Geen ervaring met die van de Kruidvat.
Gek is dat eigelijk he terwijl ze zeggen ochtend urine beter is nou mijn ochtend urine is zo licht als wat
Je kan beter ‘s ochtends eerst naar het toilet gaan en dan met de tweede urine testen. Die is dan geconcentreerder. In de tussentijd niets drinken.
Ik heb het qua familie alleen al verteld aan één zusje. Mijn moeder hoort het echt pas tegelijk met de rest, die kan haar mond niet houden. Beide zwangerschappen van mijn andere zusje heeft ze met mij gedeeld voordat mijn zusje het kon doen. Vond ik heel erg. Heb het wel aan een paar vriendinnen en collega's verteld. Vind het zo moeilijk om ergens de grens te trekken, haha!
Het is ook zeker lastig! Oh dat is jammer van je moeder. Gewoon erg enthousiast misschien? Snap dat je het dan nog even voor je houd hihi.