Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Lelie89 vindt dit leuk.
  2. Paz

Paz Niet meer actief

@Johanna01
    @Lelie89
    @Ehdi
    Heel veel plezier en succes vandaag!

@Lizra wat vervelend dat je je zo ziek voelt zeg! Vorige zwangerschap kreeg ik emesafene zetpillen van de huisarts en daar voelde ik me wel echt beter door. Misschien een ideetje om er eens naar te informeren als je er zoveel last van blijft houden? :)

@Siamara
    Neem lekker je rust meis, vervanging is deze week toch al geregeld! Goed om jezelf denken en aansterken hoor, het is niet niks wat je hebt meegemaakt (en meemaakt) deze week.
    En natuuuurlijk mag je bij ons terugkomen!! Hoop dat je heel snel weer een dikke vette positieve test in handen hebt❤❤

Lizra, Siamara en Lelie89 vinden dit leuk.
  3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Succes allemaal met de echo's vandaag!

Vandaag ben ik precies 5 weken, jeej! Waar ik elke nacht last had van menstruatiekramp, heb ik vannacht eigenlijk niks gevoeld! Überhaupt gisteravond ook amper steekjes. Ik maak me dan meteen ongerust... Is dat normaal, dat je zomaar opeens geen dingen meer voelt??

Wel keelpijn gek genoeg...

4. Paz

Paz Niet meer actief

Heel normaal! Kwaaltjes komen en kwaaltjes gaan..
    Maar knettergek word je ervan, want je maakt je meteen druk of alles wel goed gaat..zooo herkenbaar;):D

Ehdi en Snuky vinden dit leuk.
  5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Siamara natuurlijk kan je hier weer komen meepraten! Hopelijk is de echo vrijdag oké en krijg je groen licht om het weer te gaan proberen!

Siamara vindt dit leuk.
  6. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Pff gelukkig! Maar wat je zegt, het is om knettergek van te worden, meh! :confused:

Hoe voel jij je nu?

7. Paz

Paz Niet meer actief

Nou best goed.. Behalve dat mn buik enorm opgeblazen is, lijk wel zwanger:roflmao: wel soms wat krampjes onderin, maar niet noemenswaardig.
    Ben blij dat die echo over 2 weken is want maak mezelf zo druk dat t niet goed zit ofzo, slaat nergens op want is geen reden toe en voel heus wel dat er wat gebeurd vanbinnen.. Zou willen dat ik m'n gedachten eens een uur uit kon schakelen:rolleyes::D

Ehdi, LittleSweetGreyBunny93 en Snuky vinden dit leuk.
  8. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hebben jullie dat niet dat jullie benieuwdt zijn wat jullie krijgen , tuurlijk als het maar gezond en tien vingers en tenen heeft , maar ben wa benieuwdt of onze lijst meer blauw of roze gaat kleuren

9. Paz

Paz Niet meer actief

Jawel ben super benieuwd!
    Met 15 weken zitten wij ook bij het echocentrum hoor:D

Snuky en Lolo79 vinden dit leuk.
  10. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ben ook heel benieuwd hoe deze lijst eruit gaat zien.

Lolo79 vindt dit leuk.
  11. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hahahahaha , nou ik ook hoor hahaha we hebben al een meisje een jonge erbij zou leuk zijn van allebei 1 is wa leuk maar ja als er een meisje bij komt is het ook goed hoor .

12. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ugh ja, ik heb echt precies hetzelfde Ik word gewoon gek van mezelf! Terwijl ik de wachtweken na de tp juist zó nuchter en kalm was. En nu barst de gekheid los haha. Nog 12 nachtjes voor mij tot de 1e echo. En inderdaad, ik voel me echt wel anders, maar toch twijfelen of het wel goed zit hè. Als straks het hartje maar mooi klopt! Ik heh de echo met 6+5 dus dan moet'ie toch mooi zijn, denk ik. Kom op embryo'tje, groei groei groei!

En ik? Zet je hoofd uit ofzo, haha!

Lolo79 vindt dit leuk.
  13. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Stiekem wel benieuwd, maar daar moeten we het nog over hebben, of we het willen weten of niet. Een verrassing lijkt me ook wel wat hebben. :)

Paz vindt dit leuk.
  14. Paz

Paz Niet meer actief

Haha hier net zo!
    2 meiden lijkt me super leuk, maar een zoontje nu lijkt me ook fantastisch!
    Ben wel veel nieuwsgieriger dan dat ik met de vorige zwangerschap was.

15. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Nee laat me verassen tot (na;)) de bevalling!

Al hoe wel ik deze week tegen mijn man zei dat t ergens ook wel handig is, ben de zolder aan t opruimen en heb van beide kids kleding bewaard.. dan zou sowieso de helft weg kunnen :roflmao:

paula1984, Paz en Lolo79 vinden dit leuk.
  16. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    De wachtdagen vloog ik ook zo door , ik merk het altyd gelijk aan me broek dan kan ik gaan testen en ja hoor als het niet raak is heb ik het onderbuik niet gespannen , maar nu de aankomende weken tot 12 weken vindt ik altyd een hel .

Snuky vindt dit leuk.
  17. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.488
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
  18. Paz

Paz Niet meer actief

En na die 12 nachtjes als je een goede echo hebt gehad ben je weer onzeker tot de echo daarna, en de 20 weken echo.. en de bevalling, en de voeding, en de slaapjes, en blablabla.. 1 grote rollercoaster dat moederschap hoor:D maar toch wel echt het allermooiste wat er is!!

En je ukkie groeit hoor, let maar op!! Komt helemaal goed met dat kleintje in je buik! :)

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  19. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    , ik zou het wel willen weten ook kwa inrichting kamertje enz en wat je moet kopen kwa kleur strikjes of petjes hahahaha , nou ben benieuwdt hoe januari/februari het gaat kleuren hier hahahaha

Paz vindt dit leuk.
  20. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Edih had toch al heel vroeg de echo ?

Deel Deze Pagina