Ik heb de kamer neutraal, 1 muur met uiltjes in pasteltinten en andere muren heel licht grijs dat net het witte er af is.. en accesoire mintgroen al door 2 kids gebruikt en straks ook weer door de 3e! Had meerdere neutrale setjes en een meisjes en jongens setje.. ook leuk hoor voor beide geslachten shoppen haha
Hier al een koningspaar, jongen en een meisje. Heb heel sterk het gevoel dat dit een jongen wordt. Vorige twee keren was mijn voorgevoel juist . We zullen zien met de 20 weken echo . Geslachtsecho vindt manlief helaas onzin , want 3 a 4 weken later zie je het ook op de 20 weken echo .
Heel herkenbaar. Ze komen en gaan. De een heeft ze wel en de ander niet. De een heel erg en de ander een beetje. ❤️
Ja ben echt super benieuwd! Ik zelf denk heel sterk een meisje, dat gevoel had ik direct. Mijn man daarin tegen een jongen. Haha wat het ook word zijn we super blij mee! Maar dat gevoel zo sterk hebben is wel heel mooi om te beleven.
@Ehdi @Johanna01 @Lelie89 heel veel plezier en succes met de echo vandaag❤️ Hier vandaag een dagje rust. Ga wel wat dingetjes schoonmaken, maar tussendoor steeds even rusten. Gelukkig niet misselijk. Wel veel trek in pizza Haha. Nog niet gegeten trouwens Haha. Maar merk dat ik ook erg gek ben op Hollandse pot. Eigenlijk überhaupt warm eten hahah Gisteren was ik wel onpasselijk omdat ik zweetvoeten en play doh klei rook tijdens een massage hahah. Dat was echt vies, maar ook wel weer grappig dat je zo sterk kunt ruiken....
Ahh dat is vervelend zeg. Inderdaad kleine beetjes eten en vooral ook voldoende blijven eten. Zorg dat je maag niet leeg raakt❤️
Soms wil het ook helpen om de hele dag door kleine slokjes cola te drinken. Gember is een optie (in pillen of vers door de thee) Luister waar je lijf zin in heeft. Als dat even geen gezonde dingen is, dan is dat maar zo . Appel helpt bij sommigen (hier dus juist niet, hier vreemd genoeg op het moment dadels) Hier weer HG, dus ik ken heel veel tips inmiddels . Bij mij helpt op het moment twee keer daags emasefene waarvan in de ochtend een dubbele dosering en zo nodig een zetpil primperan. Verder drink ik de hele dag kleine slokjes cola (arme tanden) ieder uur hapje eten ook al komt het er meteen weer uit . En op het moment dus dadels die ineens goed vallen .
Thanks dames ♡ Pfff @Gruffalo123 HG lijkt me echt verschrikkelijk!! We moeten wat over hebben voor een klein frummeltje he..
Even voor de dames die al kinderen hebben. Denk even aan het risico op cmv. Dus andere kinderen niet op de mond kussen en geen eten/drinken delen. Ik was het al helemaal vergeten maar de VK zei dit gisteren nog weer .
Heb even op Google gezocht want ik kende het niet.. maar ben hier nog nooit voor gewaarschuwd.. ben persoonlijk niet zo'n angsthaas en vind t allemaal wel beetje te.. ik kus mijn kids gewoon op de mond en als t zo een keer voorkomt dat we eten delen dan zij het zo.. hygiëne staat hier sowieso hoog in t vaandel dus daar zal t niet aan liggen
Ligt niet aan hygiëne, is een virus wat heel veel voorkomt onder jonge kinderen. Die krijgen het bijna allemaal, normaal krijg je als volwassene geen last van dit virus. Maar bij zwangeren kan het geboorteafwijkingen geven. Is wel een reëel risico, ik vermijd daarom maar even eten delen . Na het eerste trimester is het grootste risico geweken, dus voor die paar weken laat ik het even.
Ik las t indd, vind t wel raar dat er zo weinig voor gewaarschuwd wordt.. En ik deel sowieso mijn eten niet graag..
Ik ben echt van als het maar gezond mag zijn...ben te gekleurd omdat ik weet dat dat ook heel goed niet zo hoeft te zijn. Dat is ook de reden het niet te willen weten deze keer. Kan lekker fantaseren over beide
Even heel dom mss...maar ik heb er nog nooit van gehoord en de vk heeft hier nog nooit iets over gezegd. Heb wel het kdc van de jongste ingelicht omdat ik graag extra op de hoogte gehouden wil worden voor kinderziektes .
Even de site van het RIVM gekopieerd. Je kan ervanuit gaan dat op ieder kdv kinderen zitten met cmv. Die kinderen hebben er zelf geen last van, maar kunnen het virus maanden uitscheiden in het speeksel/urine. Is een infectie die vrijwel alle kinderen tegenwoordig doormaken. Meeste volwassenen hebben hem ook gehad, maar een kleine groep niet. Je weet van jezelf meestal niet of je er immuun tegen bent. Kan je wel laten testen. Maar voorkomen is heel simpel door contact met speeksel te vermijden. Dus geen lieve natte kusjes en even geen bekers/bestek/eten/drinken delen. https://www.rivm.nl/cytomegalovirusinfectie/cytomegalovirusinfectie-cmv-en-zwangerschap Over CMV staat wel info in de folder zwanger die je van de VK krijgt