Je hoeft nu maar 4 dagen te verzamelen. De dagen dat je werkt kun je ‘s ochtends en ‘s avonds doen toch? Doe ik ook. En idd, alle beetjes helpen.
Hier beginnen de zenuwen aardig de overhand te nemen. Morgen de eerste echo. Afgelopen dagen goed beroerd geweest, maar sinds vandaag voel ik mijn buik ook weer een beetje. Ruim een week geen last van gehad. Hoe is het met jullie baby buikjes? Ook af en toe wat krampjes/steekjes?
Kort maar krachtig! Mooie namen wij willen Friese namen, niet te Fries maar de oorsprong moet wel Fries zijn.. hebben de twee anderen ook en liefst met 5 letters
@Snuky volgens mij is je kans niet minder met 6 weken. Ik zou je echo niet verschuiven. Mocht je net te vroeg zijn voor een kloppend hartje dan kan het je weer onzeker maken. 6+5 vind ik al vroeg voor een eerste echo. @Gruffalo nee niet bezig met namen. Ben nog met niks bezig. Eerst maar eens kijken of alles goed gaat en blijft gaan. Kijk wel weer verder na de 12 weken. Alvast heel veel succes en plezier morgen @Duimpje86 Vandaag wel vaker misselijk en moeten boeren terwijl er niks omhoog komt. Heb het idee dat mijn ogen ook weet achteruit gaan helaas. Had ik bij mijn zoontje ook. Zag ontzettend dubbel. Merk dat ik nu weer meer moet focussen.
@Lizra hier ook gigantisch misselijk ... sta er mee op en ga ermee naar bed. Sinds vandaag Suprimal gebruikt, werkt goed! Nog wel wat misselijk maar niet zo erg als ik gisteren had.. Toen kon ik wel huilen op mijn werk van het zo beroerd voelen..
Als wij een dochter krijgen noemen we haar I m k e. Da's toch eigenlijk ook Fries? En een zoon wordt S v e n.
@Siamara misschien is het fijn voor jezelf om iets op te schrijven over wat je de afgelopen week door hebt gemaakt ? Helpt goed om het te verwerken.. @Gruffalo123 Gatsie HG lijkt me vreselijk... Knap dat je voor een 3de gaat dan! We handig dat je nu je eigen medicatie kan bestellen.. Dat je in iedergeval je wat beter mag voelen.. Beroerd zijn is echt naar om te voelen..
ik las net jullie bericht over CMV klinkt best ernstig als je dit doorloopt en je kindje raakt besmet.. Heb een kleuter van 4 hier rondlopen die ik ook een kus op de mond geef.. Wist niet eerder dat dit risico’s zou hebben ...
Oh nee klopt, alleen de meisjesnaam is Fries! Jongensnaam is Zweeds geloof ik Opschrijven hoe deze week voor mij is geweest, is geen slecht idee. Ik hou al bij in een boekje hoe ik me fysiek voel, maar psychisch niet...
De kans dat je het nog niet hebt gehad is minder dan een procent. Alleen als je het nog niet gehad hebt, kan het voor risico’s zorgen.
Veel succes met de echo morgen, @Duimpje86! We hebben al een meisjesnaam, maar zijn nog op zoek naar een jongensnaam. Ik denk dat ik dat wat actiever zal gaan doen als de tweede echo ook goed is. Edit: @Siamara Ik zie dat je ook een echo hebt morgen. Hopelijk is je baarmoeder schoon!
Ik heb dinsdag intake. Dan vraag ik of ze ook op CMV en toxoplasmose willen prikken. Als ze toch bloed gaan prikken. Geen idee of ze dat willen. Maar nee heb je ja kun je krijgen .
Wij hebben ook al een aantal mogelijke namen. Vinden vooral jongensnamen erg lastig. Onze dochter heet asseT (maar dan omgekeerd) als iemand leuke suggesties heeft die niet te exotisch zijn? Mijn kleintje wordt groot alsof ze na afgelopen nacht 'ineens' veel meer kon. Gek dat die sprongen zo duidelijk zijn! Verder voel ik me vandaag weer lekker slecht. Vooral heel veel diarree en misselijkheid. Ik denk zelf eigenlijk eerder aan buikgriep ipv zwangerschapskwaaltjes
Mag ik vragen wat de reden is dat je die spaties er tussen doet. (Zie andere achterstevoren schrijven)
Sommige mensen weten welke namen wij bedacht hebben. Zou liever niet googlebaar zijn op basis hiervan
Bedenk me ineens dat we nu wel een probleem hebben met de auto. Passen geen 3 stoeltjes in en een nieuwe auto zat nog even niet in budget of planning .