Uitgerekend 16 juli - 31 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pienvd90, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Opa is al langer niet meer zo als hij was. Zes jaar geleden een boven knie operatie gehad ivm aderproblemen. Later problemen met plassen, kreeg toen daarbij diagnose prostaatkanker omdat zijn pas hornmoon doornheg dak was zo hoog en op een longfoto zagen ze met uitzaaiingen in de longen en wie weet ook nog ergens anders. Dat wilde hij verder niet laten testen. Maar sinds van de week ziek, dachten griepje maar heeft ook een luchtweginfectie, eet en drinkt niet, is heel erg aan het spoken en ontzettend in de war. Ligt op bed krijgt oxycodon een soort morfine tabletjes voor de pijn. Ik vertrouw het in ieder geval voor geen meter❤️ Hij is 86 dus op leeftijd wet weten dat het er aan komt, maar wanneer het moment misschien dan toch weer daar is schrik je...

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @LittleSweetGreyBunny93 klinkt inderdaad niet goed. Hopelijk heeft hij een paar heldere momenten de keren dat jullie er zijn en kan je nog even met hem praten.

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    @LittleSweetGreyBunny93 sterkte! Zitten hier in zelfde schuitje.. gaan vanmiddag afscheid nemen van de opa van mijn man. Is bijna 91 en hele jaar al aan het kwakkelen. Afgelopen halfjaar "geleefd" op sonde voeding, maar sinds deze week gaat het niet meer, lichaam is op. Woensdags is alles gestopt en nu is het wachten op... niks aan, maar gezien de hele situatie en de leeftijd hebben we er allemaal vrede mee :)

4. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Iedereen veel sterkte met afscheid nemen van dierbare opa’s en ona’s. Het blijft altijd zoiets heftigs ook al hebben ze een mooie leeftijd bereikt.

@Siamara hoop voor jou dat alles schoon is en dat je weer vol goede moed verder kan gaan.

Ik heb net de huisarts gebeld. Vanmiddag ligt de medicatie klaar :):):)
    Kan niet wachten!

Snuky, Siamara, Gruffalo123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Paz

Paz Niet meer actief

@LittleSweetGreyBunny93
    Sterkte met opa!❤
    Hoop dat jullie nog wel met hem kunnen praten en vooral zeggen wat je wil zeggen tegen hem.

@famke89
    Jeetje meis jij ook, heel veel sterkte❤
    Moeilijk he als mensen die je lief zijn zo aftakelen.. akelig om mee te maken.

Vorig jaar hebben wij met opa zo een soort zelfde situatie gehad, uiteindelijk overleden op de dag van onze eerste echo... we hebben het toen net niet kunnen vertellen (opa overleed smorgens en smiddags echo) en dat maakte de situatie dubbel zo verdrietig. Hij zou zooo trots zijn geweest op zijn eerste achterkleinkind..

6. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel voor jullie lieve woorden. Doet me goed. Het is voor opa veel beter. Hij geeft al langer aan niet meer te willen en dat het boek uit is. Voor hem is het beter. Hem bij ons willen houden zou alleen maar egoïstisch zijn. Daarom laten we hem ook gaan als het gebeurd. Zolang hij maar niet lijdt.

@famke89 heel veel sterkte. Het blijft confronterend. Het loslaten van dierbaren. Vijf jaar geleden opa van mijn man moeten laten gaan.

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Lieve dames met echo veel succes!

Ik ga een weekend weg en ben offline :)

Lelie89, pienvd90, Citygirl1985 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Sterkte @LittleSweetGreyBunny93 en @famke89 afscheid blijft toch zo moeilijk en kan soms toch ineens zo snel gaan.

Mijn oma is er nu bijna 3 weken niet meer, ze was 75... zo vol in het leven en ze hadden eind september hun vakantiehuis verkocht om reizen te gaan maken, voelt nog steeds onwerkelijk.

Veel plezier @paula1984

Ik doe het wat rustiger aan t weekend, ben een beetje ziek:(

9. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Sterkte lieverd. ❤️
    Bedankt voor je lieve woorden.

10. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Veel plezier dit weekend!:thumup::D

11. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Thanks dames! Lief :)

Het is vreselijk mensen achter uit zien gaan.. ben nu ruim 12 jaar samen met mijn man, en beschouw opa ook als mijn opa.. hopelijk kan ik mijn emoties wat de baas zijn wat die zijn wat uit balans.. hormonen :rolleyes:;)

12. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Helemaal verward en dolblij!
    We hebben twee mooie hartjes gezien! ❤️❤️

zonnetje1988, Diien, Irmiee en 15 anderen vinden dit leuk.
  13. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Wat twee!!! :eek::eek::eek:

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Omg wat gaaaaaaf!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

@LittleSweetGreyBunny93 sterkte met je opa :(
    @famke89 ook sterkte!

Hoe krijgen jullie hartjes in je bericht? Als ik hartjes probeer te gebruiken lukt dat nooit :(

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  15. Paz

Paz Niet meer actief

Whaaaaaaa wat gaaf!!!!
    Gefeliciteerd❤❤

16. Paz

Paz Niet meer actief

Via de telefoon gewoon je emoticons gebruiken die je ook met whatsapp enzo gebruikt :)

Siamara vindt dit leuk.
  17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wauw gefeliciteerd!

18. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Bij dr iPhone werkt dat niet.
    Wauw twee wat gaaf!! Hadden jullie daar verhoogde kans op door de behandelingen of is dit gewoon toeval/geluk?

19. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Thanks! Ik heb hem ook maar laten staan. :)

Maar wat naar dat je zo dubbel ziet joh! Is een tijdelijke bril dan iets?

20. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Wowwwwwww, 2!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! ♥ ♥

Wel verdrietig om te lezen van alle opa's en oma's die zijn verleden of ziek zijn.
    Mijn vader is alweer 8,5 jaar overleden. Hij was ook al niet op onze bruiloft. :'(

Vraagje: voelen jullie je hart soms ook zo overduidelijk (hard) kloppen? Niet per se heel snel maar dat je hem goed voelt als je ligt of zit?

Sinds gisteren heb ik geregeld een "aanwezig" gevoel en wat steekjes bij mijn eierstok (heb er helaas maar 1 over...) Dat baatte me toch wat zorgen, dus ik heb toch het even ziekenhuis even gebeld om gerust gesteld te worden. Dat komt waarschijnlijk nog voor de punctie. De eierstok is vol met vocht dus als ik last heb, moet ik rustig aan doen en veel drinken. Nu een echo om een bbz uit te sluiten had geen zin, omdat ze waarschijnlijk zowel in de baarmoeder als de eileider nog niks kunnen zien. Dus afwachten maar.

Is dit bij jullie ook herkenbaar?

Deel Deze Pagina