Haha sommige zwangere vrouwen zijn geen moment misselijk en zetten echt babys op de wereld hoor Geniet er maar van, heel de dag misselijk is echt een drama! Je bent zwanger!!! Je bent zwanger!!! Je bent ZWANGER!!!!! Geloof je het nu??
Wie is er hier een "krak" in spelling? Ik zit met een -d -dt dingetje en ik raak er niet aan uit In ons tekstje op onze kerstkaart zit deze zin: Voor ons word 2019 weer een bijzonder jaar, want in juli verwachten wij opnieuw de ooievaar. Hoe is de juiste spelling in deze zin?
Ohh op dat gebied is mijn taal erg slecht. Het ezelsbruggetje is mij zovaak verteld maar ik krijg het er niet in.
Dankjewel voor de hulp! Zo te lezen ben ik niet de enige -dt kluns hier hahah De kaart is een foto van onze kleine dame met lichtjes op de achtergrond en kerstmutsje op. De tekst erbij is deze: Wat een prachtig jaar hebben we gehad, met zoveel mooie momenten op ons pad. Voor ons wordt 2019 weer een bijzonder jaar, want in juli verwachten wij opnieuw de ooievaar. Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Veel liefs, *onze namen* De kaart gaan we sturen (en evt. mailen) naar familie, vrienden en kennissen die er normaal ook één zouden krijgen. Verder maken wij de zwangerschap ook NIET fb-official of iets dergelijks. En op deze manier bereiken we iedereen die belangrijk is voor ons.
@pienvd90 Haha ik heb geleerd om het werkwoord dan te veranderen in 1 zonder een D achteraan (zoals fiets) En dan kun je zo horen of er een T achter moet of niet Zoals in deze zin van nugget; Voor ons word (fiets) 2019 weer een bijzonder jaar.. Maar omdat 'voor ons fiets' geen nederlands is wordt het 'voor ons fietst', en voila, daar is de T die achter wordt hoort ik word volgende week een jaar ouder ik fiets volgende week een jaar ouder dus geen T achter word.. snap je? want het is nooit ik fietsT.. Is vast bagger uitgelegd whaha Maargoed, t helpt mij wel altijd..
Super leuk gedaan! Zo bereik je inderdaad de mensen waarvan je graag wilt dat ze het weten zonder dat de hele wereld het meteen weet omdat het op FB staat. Ik denk ook niet dat wij het ook FB gaan zetten dit keer.. vorige keer wel gedaan hoor, maar doe eigenlijk niks meer met FB behalve kijken wat anderen erop zetten haha.. zet er zelf nooit meer wat op. Ik ga er bij ons maar vanuit dat de mensen die het echt moeten weten het horen met kerst/oud en nieuw/nieuwjaarsdag etc.. en de rest hoort het dan wel telefonisch/via whatsapp en de nog minder belangrijke mensen horen het wel via via (dat zijn de mensen die we verder toch ook amper zien of spreken).. zijn niet meer zo moeilijk daarmee haha.
Haha awwww lief! Een beetje. Ja, op zich wel. Ik voel dingen die ik nooit voel! Nu bijvoorbeeld een fladderend gevoel, lijkt wel op zijn/haar hartslag maar dat kan niet! Net zo'n trillend spiertje bij je oog ofzo, what the...!
Hier goed in spelling en grammatica. Het is inderdaad wordt en niet word. Taaltechnisch is het mooier om de komma na want te zetten en niet voor want, maar dat is geen echte regel. @voeding we gaan dus weer voor bv maar als dat niet lukt gaan we daarna over op hipp combiotik. Is biologisch en met probiotica. Plus de hele ecologische uitstraling van het merk kan ik me goed achter scharen. Fles wordt net als bij de anderen Avent natural.
Even een vraagje over "De blije doos" van Wij Ouders. Die schijnt gratis te zijn, maar op de pagina waar je hem kunt aanvragen, staat ook dat je een blad krijgt. Zit er een addertje onder het gras? Zit je aan een abo vast dan?
Is geen abonnement. Je krijgt 1 jaar lang de wij na aanmelding voor de blije doos. Als je daarna doorgeeft dat je kindje geboren is (naam en geboortedatum) krijg je het blad tot je kindje 1 jaar oud is. Je krijgt vervolgens wel veel reclame zooi erbij (bv aanbieding voor spaarrekening voor je kind, blue band reclame enzovoorts). Maar als je dat niet erg vindt, is het geen probleem.
Ik doe het pas na de echo.. (7 weken of termijnecho met 10 weken, daar ben ik nog niet over uit haha) Stel dat hartje niet klopt of wat dan ook, zit ik met al die ophaalbewijzen waar ik dan echt niet gelukkig van wordt. Oke en dat het hartje niet (meer) klopt kan later ook gebeuren natuurlijk dat weet ik. Maar voelt voor mij wat veiliger om het pas daarna te doen
Wat een berichten weer allemaal! Ik heb vandaag mijn opleiding gehad. Ben helemaal gesloopt. Aan het eind van de dag vielen mijn ogen zowat dicht... @voeding: Mijn zoontje was een makkelijke eter en die heeft van alles gehad. Begonnen met borstvoeding wat niet goed liep. Bijvoeden met kunstvording tussendoor nog ziekhuisvoeding en ook nog diverse merken omdat dan het ene merk op was en ik wel nodig had. Ik twijfel zelf nog wat is wil doen. Mijn zoontje had een te kort tongriepje en hapte daardoor niet goed. Hierdoor problemen gehad en continu steeds moeten bijvoeden. Toen ik bijna helemaal over kon op borstvoeding kreeg ik spruw in mijn borsten. Vervolgens werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een bacterie (staat los van de spruw) waardoor ik zoiets had van: ben er klaar mee. Het heeft mij toen te veel energie gekost... Daarna kunstvoeding. Gewoon lekker jumbo eigen merk. Altijd op voorraad. @wijn: ik drink eigenlijk al nooit. Dus dit valt bij mij niet op. Het valt meer op ivm het eten van carpaccio en filet american en dat soort dingen wat ik nu niet meer eet.
Ja, ik wacht er ook mee tot ik de eerste echo en een hartje heb gezien. Maar volgende week maandag dus hopelijk, hihi.