Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (1) | Onbekend (0) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 11 december - Johanna01 - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Siamara Hcg verdubbelt om de 48-72 uur dus als je naar 8/11 en 10/11 kijkt, zie je de oploop heel goed! @Lizra Meestal als ik een echt vol/opgeblazen gevoel hebt, dan wil een appel nog wel eens helpen. Misschien bij jou ook? Hier is vooral vermoeidheid kwaal nummer 1. Af en toe wat misselijk of weeig gevoel en mijn borsten zijn soms echt gevoelig. Maar over het algemeen gaat het nog goed.
Eetlust is echt compleet weg hier. Dit weekend 2 kilo afgevallen . Probeer mezelf wel echt te dwingen te eten.. Hebben jullie hier ervaring mee en evt tips? Wat minder gewicht is nooit erg, maar het moet natuurlijk niet zo snel gaan
@Irmiee eten waar je zin in hebt en iedere twee uur kleine beetjes . Hier ineens veel trek , gisteren nog de hele dag misselijk. Gisteravond ineens veel trek en toen behoorlijk zitten snacken (lang leve Sint Maarten ). Nu vanochtend rommelende maag en trek maar moet tegelijkertijd niet aan eten denken . Ga dus zo maar wel eten.
Dat heb ik dus ook, mijn lichaam dwingt me om te eten! Ik ben vanochtend voor het eerst opgestaan met een weeig gevoel. Zo toch maar even proberen te ontbijten. En mijn testen blijven mooi oplopen, nu net voor het eerst een waarbij de roze streep tegelijk verscheen met de controlestreep!
Bekijk bijlage 597274 Ik sluit me graag aan vanochtend positief getest. Zal vandaag even het topic gaan teruglezen!
Uitgerekend 16 juli t/m 31 juli 2019 16 juli Nugget - 27 jaar - 2e kindje Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje Gruffalo123 - 31 - 3e kindje 17 juli Siamara - 35 jaar - 1e kindje Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli Pienvd90 - 23 jaar - 2e kindje 20 juli Lizra - 33 jaar - 2e kindje Irmiee - 29 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] 23 juli 24 juli 25 juli Flamingooo - 32 - 2e kindje 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ----------------------------------------- Meisje (0) | Jongen (0) | Verrassing (1) | Onbekend (0) ----------------------------------------- Afspraken: November: 16 november - Nugget - 1e (medische) echo gynaecoloog 26 november - Nugget - eerste echo vk 27 november - Gruffalo - eerste echo en intake vk 28 november - Johanna01 - eerste echo December: 4 december - Nugget - intake vk 8 december - pienvd90 - eerste echo vk 11 december - Johanna01 - intake vk 22 december - pienvd90 - intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gefeliciteerd @Flamingooo! Mijn eetlust is redelijk hetzelfde gebleven. Ik merk wel dat ik niet te lang met honger moet gaan lopen want dan gaat het over in misselijkheid en kan ik niet meer eten. Ik had nog één predictor express die ik vanochtend gedaan hebt, en gelukkig is er goede oploop!
@Nugget waarom heb jij een verhoogde kans op een BBZ? Ik heb in 2016 een BBZ gehad. Geen pretje heb ook nog maar 1 eileider. Ik voel echt helemaal niks. Dus nog symptomen hier haha.
@Flamingooo Had je bij je dochter ook geen symptomen of kwamen die gewoon wat later? Een bbz lijkt mij ook niet fijn om te krijgen, al helemaal niet als je eileider verwijderd moet worden.
@Lelie89 bij dochter kreeg is denk ik rond 6 wkn de eerste symptomen. Ik had pijnlijke borsten, weinig eetlust en moe. Verder niet echt wat.
Zouden jullie het geslacht willen weten? Wij hebben het bij de eerste een verrassing gelaten en willen dat dit keer weer doen.
Nee wij willen het wel weten. Bij de vorige wisten we het ook. Ik vind het handig ivm met kamertje en de kleding. Maar ook voor mezelf (wil graag een meisje). Dan kan ik me alvast voorbereiden als het een jongetje is. Ook al is een jongen even welkom! (Ik kom zelf uit een gezin met allemaal broers en heb nu 1 zoontje)
W Wij willen het wel weten Bij de jongens hebben we ook meteen met 16 weken al een geslachtsbepaling laten doen en willen dat nu deze keer weer. Heb zelfs al uitgerekend wanneer ik ongeveer 16 weken zal zijn haha!