@DvEsch, je moest even geduld hebben, haha, maar wat fijn dat alles goed was! En als je bent uitgerekend op de verjaardag van je man, is de kans maar klein dat de baby ook echt op die dag komt Ik ben veeeel te vroeg wakker, nu al zenuwachtig voor vanmiddag.
Allemaal goede echo’s, wat ontzettend fijn!! Ooh en dan is november straks alweer voorbij! Eerst stond er nog een hele lijst met afspraken voor november en morgen gaan we december alweer in en die is ook zo voorbij met alle feestdagen! @MaLuc en @Dana1989 succes vandaag met jullie termijn echo!
♡ Uitgerekend: 14 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 14 juni ♡Tall88, 30 jaar, 1e kindje, [onbekend] 15 juni 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni ♡ DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 20 juni ♡ Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Mimus, 28 jaar, 2e kindje [ onbekend ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni ♡Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] 22 juni ♡Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] ♡Jamiro40, 40 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡ tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 23 juni 24 juni ♡ Dido82, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡mamamijn, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] ♡Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 26 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend] ♡Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡ Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ Onbekend ] 29 juni 30 juni ♡AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ♡Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (24) ----------------------------------------------- 30 november - MaLuc - termijnecho 30 november - Dana1989 - termijnecho December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 3 december - MaLuc - afspraak verloskundige 3 december - mommy90 - termijnecho 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 11+3 weken) 4 december - Kaatjee - termijnecho 4 december - Maasje 89 - termijnecho 5 december - Jamiro40 - termijnecho 7 december - Eedihcro - eerste controle behandelend gynaecoloog + echo 10 december - san195 - Termijn echo (11+3) 10 december - tall88 - echo ( 13+3) 11 december - Mimus - 12 weken echo (12+5) 11 december - mamamijn - intake/termijn 11 december - Lies89 - termijnecho (11 +6) 12 december - MO87 - normale afspraak 12 december - Dido82- Nekplooi meting 12 december - waterlelie81 - intake vk+nipt en echo gyn13 december - Mimus - afspraak verloskundige 13 december - AmyW - termijn echo vk (11+4) 13 december - DvEsch - oefen echo 14 december - jamiro40 - nipt test 17 december - tulli - controle 20 december - Lies89 - afspraak verloskundige 24 december - pukkie1 - geslachtsbepaling (14 +2) 27 december - DvEsch - controle + hartje luisteren Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Nou zeg, ik ben ineens sinds gisteren zooooo moe. Gewoon lusteloos. Geen zin om iets te doen, geen puf in mijn benen om lekker door te wandelen. En dat nu ik bijna 10 weken dus je zou zeggen dat alles beetje stabiel moet zijn, krijg ik nu ineens dit. Hopelijk gaat het straks over..!
Ik ben sinds week 11 heel erg moe. Misschien bij jou ook de voorbereiding op de grote groei spurten van de baby? Dat zit er nl wel aan te komen. Zijn hier al meiden die de buik smeren? En zo ja wat gebruiken jullie? Ik wil daar vandaag mee beginnen want het begint aardig te trekken.
Hmm zou kunnen idd. Ik smeerde vooral gewoon heerlijke rituals bodycream. Zolang het lekker vettend is blijft je huid toch soepel.
Met wat je smeert maakt niet uit, is mijn mening. Zolang het maar vet en soepel blijft inderdaad, zoals AmyW zegt. Etos heeft mama buikbalsem, die vond ik heerlijk de vorige keer omdat die verkoelend is. Mijn buik jeukte gigantisch namelijk. Ik heb hem ook nu weer in huis gehaald
Hele goede echo gehad. Kleine gaf een show weg op de echo haha. Zo mooi om te zien! Uitgerekende datum blijft gewoon op 25 juni staan
Hoi meiden, ik was even een tijdje afwezig omdat de misselijkheid en overgeven helemaal uit de bocht zijn gevlogen. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer op een scherm kijken of daar ging ik. Dieptepunt was zondag, 30 keer (!) overgegeven en dan ook nog op zo'n manier alsof je een virus hebt, niet te stoppen. Na heel veel volharding heb ik eindelijk (naar eigen idee nota bene) mn urine laten checken op ketonen en inderdaad, uitdroging. Goh, verrassend na 2 weken met maar 3-4 dagen dat ik iets binnen hield. Ik was helemaal opgelucht toen ik in het ziekenhuis serieus genomen werd. Omdat ik soms een betere dag had dacht de verloskundige bv van: oh maar wellicht lukt het om zelfstandig weer op te krabbelen. Nu ben ik opgenomen en ben ik helemaal blij want als ik die zakken van het infuus zie denk ik: dat had ik zelf nooit erbij kunnen drinken en binnen kunnen houden. Alleen ben ik zo opgelucht dat ze er helemaal aan moeten wennen. Meestal zijn HG patiënten hier blijkbaar heel sip en emotioneel. Ik hou alweer 2 maaltijden binnen op een dag! Maar ja dat is ook omdat ik helemaal niks hoef te doen qua bewegen. Dus ik hoop dat de stijgende lijn thuis ook door zet. Ik mag zondag weer naar huis waarschijnlijk. Nu ga ik jullie allemaal even bijlezen. Wat leuk al die echo's. Zijn er al 'nubjes' te zien? Mijn kleintje kijkt steeds recht in de camera haha. Dus de termijnenecho was een uitdaging.
@Annebeth wat heftig zeg! Niks aan om zo misselijk te zijn. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter. Dikke knuf
@Dana1989 prachtige echo!! @Annebeth jeetje wat heftig, en 30x!!! Phff, nou in iedergeval blij dat je je weer iets beter voelt! Sterkte!! En smeren, ik gebruik Palmers Cocoa Butter stretch marks, anderen keren ook gebruikt en vind het heerlijk! )
Oh @Annebeth wat heftig. Gelukkig kun je weer wat binnen houden. En goed dat je je hebt laten checken! Altijd naar je eigen gevoel luisteren vind ik
Ik had nog geen olie gebruikt maar denk dat ik van petit & jolie anti stretch marks olie ga bestellen. Hun babylijn is ook zo heerlijk en alles 100% natuurlijk