Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een fijne lijn @Dana1989 ! Ga ik zeker ook bestellen. Zag ook mooie boxkleden van hetzelfde merk, mocht ik een jochie krijgen (meisjes heb ik nog) dan weet ik die wel te vinden.

@Annebeth jemig wat heftig! 30x! Vind het persoonlijk best erg dat je pas geholpen wordt en serieus genomen wordt, als je doodziek boven de wc hangt. Gelukkig is het goed afgelopen.

@AmyW hier Idem! Sinds een paar dagen ben ik zo energieloos, futloos en moe. Nergens zin in :)
    De kleine in buik is hard aan het groeien, daar denk ik maar aan. Ongezellig voor vriendje maar is even niet anders ;)

Morgen ga ik wel gezellig met een vriendin uit eten. Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuw kleurtje balayage methode en knippen. Hele middag zit ik onder de pannen :D zo benieuwd :D

Dana1989 vindt dit leuk.
  2. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    @Annebeth wat vervelend zeg. Maar nu weer aan het opkrabbelen dus, gelukkig maar! Beterschap!

Ik voel me nu al beter dan vanochtend gelukkig en heb me zelf gewoon naar de sportschool gesleept, dit werkte wel. (Moet ook wel want waar ik normaal eigenlijk altijd soort van aan de lijn doe, gaan m’n remmen een beetje los)

Ohja bio oil heb ik ook! Zoooo lekker

3. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Annebeth, fijn dat je eindelijk serieus genomen wordt, heftig zeg, 30x op een dag overgeven! Gelukkig gaat het nu iets beter, hopelijk zet die stijgende lijn thuis door.

@Dana1989, mooie echo!

Mijn termijnecho was ook goed! Een dagje teruggezet, dus nu 22 juni uitgerekend (had iets later verwacht nog eigenlijk, werd bij mijn vorige twee zwangerschappen ook een paar dagen teruggezet en bij de eerste echo dachten ze dat ik 24 juni was uitgerekend. Maar maakt ook weinig uit natuurlijk). Even weer kijken hoe ik een foto kan plaatsen hoor, is me met de test ook gelukt, dus nu vast ook.

Mimus en Dana1989 vinden dit leuk.
  4. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Tadaaaa!

Bijgevoegde bestanden:

Tulli, MO87, Mimus en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ah je ziet al helemaal die hersentjes in aanleg :thumup::rolleyes:

MaLuc vindt dit leuk.
  6. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik heb er geen foto van, maar ze liet ook al heel mooi de beide hersenhelften zien. Echt onvoorstelbaar wat er met deze termijn allemaal al te zien is he? Zo'n verschil met een paar weken geleden.

7. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Inderdaad, heel bijzonder!

8. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik moet nog bijna 2 weken wachten voor ik de termijn echo heb :(

9. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Heftig hoor @Annebeth ! Sterk maar gauw verder aan!

Mijn echo gister was goed, erg mooi. Ook al gezien dat de hersens in goede structuur opbouwen... de meiden hebben beide n eigen foto meegekregen en ik een dvd van alle foto’s, zal later eens achter de pc duiken om te zien wat daar tussen zit.

MaLuc, Waterlelie81, AmyW en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fijn allemaal van de goede echo’s!

Ik moet ook nog lang wachten voor ik weer mag spieken :)
    Ik heb sinds gisteren buikpijn. Geen bandenpijn, iets anders. Het prikt en zeurt continue. Pfff gek van de onzekerheid.

Ik zit nu bij de kapper. Heb gekozen voor milde en natuurlijke producten i.p.v. de agressieve. Voel ik me daar toch beter bij nu ik zwanger ben. Eerste laag zit er in en moet een uur intrekken. Daarna weet een laag dat 25 min inwerken. Vervolgens weer allerlei middeltjes en poespasjes :roflmao:
    Ik hoop er als een filmster uit te komen :D

Mimus en DvEsch vinden dit leuk.
  11. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oooh, wat voelt dat lang he?
    Mijn volgende echo is de 20-wekenecho op 1 februari. Dat klinkt helemaal onmogelijk ver weg. Weet niet of ik dat vol ga houden :D

12. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Dat is suuuuuuper ver weg nog. Ik zou zeker een pretecho plannen tussendoor :)

13. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Dat duurt echt lang nog! Wat AmyW al zegt, ik zou ook een pret echo Aanvragen.

Ik heb dan echt mazzel dat ik elke 2 weken mag komen. Ik mag de 10e weer en dan weer 2 weken later( als het goed is). Ik hoop nog net voor de kerst.

14. Maasje89

Maasje89 Lid

24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Zwitsal mama ruikt heerlijk rustgevend

Wat fijn al die goede echo’s. Wij mogen dinsdag weer, en daarna om de vier weken.

Passen jullie nog in je ‘eigen’ kleren? Of al rond aan het kijken naar een nieuwe garderobe? En waar slagen jullie dan vooral?

15. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik pas met gemak mijn kleding nog. Gister bijna nieuwe kleren gekocht maar bedacht me toen dat dat niet handig is.
    Ik ga maar even een schoenen-tic ontwikkelen denk ik, bij m’n dochter ook ineens veel schoenen gekocht hahaha!

H&m had toen fijne broekjes, verder had ik vaak gewone kleding aan bovenkant aan. En veel jurkjes. Denk deze winter maar ‘t zelfde.

Voor de NIPT test hè, krijg je daar dan eerst nog helemaal een ‘consult’ over of is gewoon bloedprikken en uitslag afwachten?

16. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hè zie ik dat ik gelemaal geen meldingen meer kreeg en dus 80 berichten heb misgelopen.
    Heb wel bijgelezen.

@Annebeth Wat naar zeg! Hopelijk mag je vandaag naar huis!

Veel mooie termijn echo’s gezien! Wat een mooie baby’s dan al zeg!

Ik mag 10 dec voor mijn termijn echo. Nog een week wachten dus.

Voor de rest nergens last van behalve nog steeds extreem vermoeid. Al vanaf dag 1. Hoop toch dat dat snel over is want vind het wel zwaar met nog een kindje die hier rond rent.

Mvm moet ik mij eigenlijk nog even snel voor aanmelden. Was het dit keer helemaal vergeten!

Oh en ik pas nog in mijn eigen kleding. Broeken worden iets strakker maar heb nog niet echt een zwangeren buik.

17. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Ik pas al heel leang geen broeken meer. Leggings en panty’s is ook zeuren dus draag al zwangerschaps leggings en panty’s.

@AmyW ik heb voor de nips een prikformulier meegekregen. Je moet sowieso eerst betalen en dan krijg je via de mail een betaal bewijs die je moet meenemen. De uitslag komt binnen bij je vk en die belt jou op. Of als je in die tijd een afspraak heb geeft ze dan de uitslag. Weet niet of het overal zo gaat hoor.

18. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Dat duurt lang dan. Ik heb 13/12 pas weer termijn echo en dan ook definitieve papieren nipt. Ik dacht dan rijd ik zo door voor ‘t bloedprikken en met beetje geluk voor de kerst uitslag. Maar niet dus?

19. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    @Eedihcro weet je al meer over jouw Gendia plannen

20. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Volgemsm ik duurdere uitslag een week dus het zou kunnen. Voor het prikken zelf weet ik het niet, niet ik ff lezen. Ik dacht dat niet iedereen zomaar dat bloed voor de nipt mag prikken. Dus ben bang dat je idd een afspraak moet maken voor het prikken maar ik weet het nu niet zeker meer

Deel Deze Pagina