Wat leuk @Madelie een tweeling! Is het jouw eerste zwangerschap? Wil je op de lijst? Misschien leuk om iets te vertellen over jezelf Wij hebben ook een groep op fb, daar kun je meer privé dingen in kwijt Morgenmiddag vliegen wij weer terug naar huis. Vieren eigenlijk altijd kerst bij mijn familie in het buitenland. Mijn oma is gisteren 95 jaar geworden! Echt niet normaal!! Qua gezondheid gaat het heel slecht met haar maar zij houdt het vol. Ze hoopt haar 3e achterkleinkind te mogen ontmoeten in juni Ik heb nog steeds elke dag hoofdpijn, mijn hoofd zit vol met snot. Elke dag het zware kater gevoel, verschrikkelijk. Hoe zit het net jullie energie? Dat gaat met mij gelukkig veel beter; ik hou het s avonds langer uit! Fijne 2e kerstdag iedereen!! X
Aah ja dat kater gevoel. Wordt er ook echt gek van. Gelukkig valt het verkouden zijn mee. Las gisteren dat je sneller ziek bent omdat je immuun systeem onderdrukt wordt. Omdat je zwangerschap dan niet wordt afgestoten
Wat leuk! Waar in het buitenland? En wauw 95, een hele leeftijd zeg! Zou wel heel mooi zijn als ze jullie kindje mag ontmoeten in juni❤️ Ooh wat vervelend zeg. Hopelijk voel je snel weer beter! Mijn energie is nog ver te zoeken, zo overwelmend moe steeds, denk dat ik mijn bloed maar eens ga laten prikken om te kijken of alle levels wel goed zijn.
Waar kan ik de facebook groep vinden? Ik vind dat makkelijker als deze pagina haha hoewel het ook leuk is hier mee te lezen/schrijven hoor!
Whaaaa ik heb voor het eerst het hartje gehoord met mijn eigen dopler! Eerst hoorde ik steeds mijn eigen hartslag...maar na wat zoekwerk en geduld hoorde ik in de verte het hartje van onze zoon (jaja ik denk nog steeds een jongen ) Zo speciaal joh! Is toch heel erg fijn zo’n bevestiging dat het ‘goed’ zit. Vanavond terug gekomen en we zijn kapot. De wasmanden zijn weer lekker vol dus ik mag morgen aan de slag Wel heb ik vakantie tot 7 januari, heerlijk! Hebben jullie nog plannen met oud&nieuw?
Wat een heerlijk geluidje he! ❤️ Wel fijn dat je nog even vrij bent, lekker de tijd om alles weer een beetje op orde te brengen. Hier hebben we niet echt plannen met oud en nieuw. Word hier nooit zo uitgebreid gevierd als in NL. Dus denk ik maar lekker vroeg op bed
Ooh wat gaaf!!! Welke Dopper hebben jullie? Vandaag de 16 weken!!!! Ik ben echt zooooooo benieuwd naar de echo morgen. Wat zal er alweer een verschil zijn denk ik! En wat zal het zijn..... een jongen of meisje ben erg benieuwd.
Wij hebben de Angelsounds Ooh wat spannend!! Ja dat zal een heel verschil zijn weer idd! Vanaf wanneer was het ook alweer dat ze niet meer volledig op het scherm passen? Hoelaat heb je de echo? Heel veel plezier straks!
Altijd leuk, echo’s en hartjes. Leuk zo overtuigd dat het een jongen wordt. Ik denk echt weer een meisje bij mezelf dus zou nogal in shock zijn als t niet zo is!
16 weken alweer! Wauw wat gaat de tijd snel. Ik zondag pas 14 weken haha. Vandaag dus je echo! Spannend hoor. Hoe laat mag je?
Misschien ga ik ook voor een dopler kijken, durf het nu ook aan met 16 weken. Nee moegen pas post was heel flauw net over 12 uur in de nacht( ben zowat op de minuut aan het aftellen)Ik mag om 16.15 uur en dan meteen door racen naar mn werk voor mn slaapdienst.