♡ Uitgerekend: 14 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 14 juni ♡Tall88, 30 jaar, 1e kindje, [meisje] 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni ♡ Caithh, 28 jaar, 3e kindje [ meisje ] 19 juni ♡ DvEsch, 28 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 20 juni ♡ Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Mimus, 28 jaar, 2e kindje [ onbekend ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni ♡Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Dido82, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡ Jamiro, 40 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] ♡ tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡mamamijn, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] ♡maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 26 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend] ♡Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡ pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡ Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ Onbekend ] ♡ AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 30 juni ♡San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ♡Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (1) | Meisje (2) | Verrassing (2) | Onbekend (23) ----------------------------------------------- December:31 december - DvEsch - controle vk + hartje luisteren Januari: 2 januari - jamiro40 - controle 3 januari - Waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4) 3 januari - Maasje89 - controle 3 januari - Mimus - extra echo (16 weken) 3 januari - Caithh - controle + hartje luisteren 4 januari - Pukkie1 - controle + hartje luisteren 4 januari - san195 - geslachtsbepaling (14+5) 5 januari - Lies89 - geslachtsbepaling (15+3) 7 januari - Kaatjee - controle (centering pregnancy) 8 januari - san195 - controle 8 januari - AmyW - controle en geslachtsbepaling 9 januari - tall88 - controle+ hartje (17+5) 10 januari - Mimus - controle 11 januari - Dana1989 - geslachtsbepaling + controle 11 januari - Waterlelie81 - controle vk 14 januari - tulli - controle 15 januari - tulli - geslachtsbepaling (17+3) 17 januari - tall88 - 20 weken echo (18+6) 18 januari - Lies89 - controle 28 januari - tulli - 20 weken echo 29 januari - Caithh - uitgebreide 20 weken echo ivm klompvoet bij 1e kindje (19+6) Februari: 1 februari - MaLuc - 20-wekenecho 4 februari - Dana1989 - 20 weken echo 4 februari - Lies89 - 20 weken echo 6 februari - san195 - 20 weken echo 11 februari - tulli- controle 12 februari - Mimus - 20 weken echo 28 februari - tulli - controle
Wat leuk al 1 jongen en 2 meisjes! Ik moet nog een weekje geduld hebben en dan weten we het als het goed is ook! Heb eigenlijk geen voor gevoel. Als voel ik me hetzelfde als bij mn dochtertje. We gaan het zien. Ik voel hem/haar ook al volgens mij. Mn dochtertje voelde ik veel later rond de 17/18 weken dacht ik.
Hier klopte mijn voorgevoel niet, ik dacht een jongen maar krijg een meisje Ik heb ook een tijdje getwijfeld of ik haar nou voel bewegen of niet, maar na de geslachtsecho weet ik het zeker haha ze was zooooo beweeglijk en maakte precies de bewegingen die ik steeds al dacht te voelen. Sinds deze week voel ik ook zo af en toe wel goed een schopje, nu is het nog leuk Leuke tijd gaan we in, bijna iedereen komt binnekort achter het geslacht van het kindje! Zo bijzonder Ik wil jullie allemaal een goede jaarwisseling wensen, op een mooi nieuw jaar waarin we onze kindjes mogen verwelkomen <3
He meiden, Hoe gaat het met jullie? De tijd gaat snel zeg... Ik zie dat de eerste gezichtsbepalingen al zijn geweest!! Super leuk! Ik wil jullie allemaal alle goeds wensen voor 2019! Met in juni een mooi babytje!
Wat een lief berichtje @Rian89! Hoe gaat het met jou? Voor jou natuurlijk ook alle goeds voor het nieuwe jaar met hopelijk een gezonde zwangerschap!
♡ Uitgerekend: 14 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 14 juni ♡Tall88, 30 jaar, 1e kindje, [ meisje ] 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 17 juni ♡kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni ♡ Caithh, 28 jaar, 3e kindje [ meisje ] 19 juni ♡ DvEsch, 28 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 20 juni ♡ Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Mimus, 28 jaar, 2e kindje [ onbekend ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni ♡Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ meisje ] ♡ Dido82, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡ Jamiro, 40 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] ♡ tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [ verrassing ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡mamamijn, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] ♡maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 26 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend ] ♡Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡ pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ♡ Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ onbekend ] ♡ AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 30 juni ♡San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ♡Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (1) | Meisje (3) | Verrassing (2) | Onbekend (22) ----------------------------------------------- December:31 december - DvEsch - controle vk + hartje luisteren Januari: 2 januari - jamiro40 - controle 3 januari - Waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4) 3 januari - Maasje89 - controle 3 januari - Mimus - extra echo (16 weken) 3 januari - Caithh - controle + hartje luisteren 4 januari - Pukkie1 - controle + hartje luisteren 4 januari - san195 - geslachtsbepaling (14+5) 5 januari - Lies89 - geslachtsbepaling (15+3) 7 januari - Kaatjee - controle (centering pregnancy) 8 januari - san195 - controle 8 januari - AmyW - controle en geslachtsbepaling 9 januari - tall88 - controle+ hartje (17+5) 10 januari - Mimus - controle 11 januari - Dana1989 - geslachtsbepaling + controle 11 januari - Waterlelie81 - controle vk 14 januari - tulli - controle 15 januari - tulli - geslachtsbepaling (17+3) 17 januari - tall88 - 20 weken echo (18+6) 18 januari - Lies89 - controle 28 januari - tulli - 20 weken echo 29 januari - Caithh - uitgebreide 20 weken echo ivm klompvoet bij 1e kindje (19+6) 29 januari - Kaatjee - 20 weken echo Februari: 1 februari - MaLuc - 20-wekenecho 4 februari - Dana1989 - 20 weken echo 4 februari - Lies89 - 20 weken echo 6 februari - san195 - 20 weken echo 11 februari - tulli- controle 12 februari - Mimus - 20 weken echo 28 februari - tulli - controle
De dames in de Facebookgroep wisten het al, maar ik krijg weer een meisje! Afgelopen zaterdag geslachtsbepaling gehad. Ik word dus echt een meidenmama want ik verwacht dat wij na 2 kinderen compleet zijn. Heeft iedereen leuke plannen voor vanavond? Alvast een goed uiteinde en alle goeds voor 2019! Proost met mijn alcoholvrije champagne !
Lieve mama’s, ik wens jullie het beste voor het nieuwe jaar! Veel liefde, gezondheid, geluk en voorspoed. Een prachtige zwangerschap en een bijzondere start van een nieuw leven❤️
Ik wil jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen! Dat onze baby’s allemaal gezond ter wereld mogen komen dit jaar.
Goedemiddag iedereen! Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad met de alcoholvrije champagne! Ik wens iedereen een mooi en liefdevol jaar. Maar ik denk dat dat met al onze mooie baby's goed gaat komen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Mijn avond begon goed met een baby van 8 weken We waren bij vrienden van ons en zij waren nog heel druk met alles klaarzetten en hun baby was niet heel tevreden in de box. Heerlijk, zo'n klein hummeltje tegen je aan. En zo'n baby weegt echt niks, haha, heb eerst een tijd met hem rondgelopen tot hij rustig was, maar zo'n verschil met mijn peuter (logisch natuurlijk!).
Ach schattig! Grappig is dat ik met baby’s van anderen altijd minder geduld heb, maar met m’n eigen baby kon ik uuuuren knuffelen. Voor de dames deze week met geslachtsbepaling; hoe laat en wat denk je (en waarom?)
Vrijdag om 20:30 uur. Ik dacht een meisje, maar hoe dichter ik naar de echo ga hoe meer in een jongen ga denken.
Dankjewel! Ik hoop dat ik ook snel weer zwanger mag zijn... Heb het met de feestdagen moeilijk gehad. Dat iedereen aan je vraagt; hoe gaat het met je?! Ik zei maar ja gaat goed, om er vanaf te zijn. En thuis was het janken, ging helemaal niet goed. Ik had er anders bij willen zitten.... Plus dat ik nu uit mn omgeving veel hoor dat er vrouwen zwanger zijn en in juni zijn uitgerekend... dan denk ik ook, ja dat was ik ook. Maargoed. 2019 moet het gaan lukken weer! Mijn goede voornemen .
Jaaaaaaa overmorgen om 12:00 echo! Ik denk een jongen maar gek genoeg sinds een paar dagen zit ik op een roze wolk en denk ik aan schattige konijntjes (behang) Mijn vriend en mijn dochters denken een meisje. We zullen het mee gaan maken..
Ik overmorgen om 14.30 voor een echo en hoop dat de vk even spiekt...anders boeken we toch een pretecho. Na de meiden heb ik altijd gezegd dat t een jongen zou worden, mocht ik nog een derde krijgen. Toch denken mijn man en ik steeds vaker dat het weer een meisje wordt...gewoon: omdat we die al 2 keer hebben Ik vind beide echt heel speciaal maar zou t ook supertof vinden om een zoon op te mogen voeden...we zullen zien.
Spannend spannend meiden Ben net helemaal vergeten te zeggen dat ik sinds gisteren de baby voel. Zojuist nog! Iets van gekietel aan de binnenkant. Soort van een aai . Echt zo speciaal ❤️ En het hartje krijg ik binnen no time te vinden/horen met mijn angelsound. Ben zo ongelooflijk dankbaar dat ik dit nogmaals mee mag maken
Gelukkig nieuwjaar meiden! Aah super leuk en spannend allemaal!! Wij hebben morgenochtend om 9.15 een echo, voor jullie vanavond om 21.15. Hopelijk willen ze ook naar het geslacht kijken. Vind het zooo spannend. Mijn gevoel is meisje, maar dat komt denk ik meer omdat bijna iedereen dat denkt door de nub. Dus we zullen het zien morgen!