Ik ben precies met 38 weken bevallen. Verloskundige zei wel dat de kans er wel is dat ik bij de tweede ook voor de 40 weken zal bevallen maar garanties heb je nooit natuurlijk. @San195 ja de dikke truien en boxpakjes zal ik links laten liggen
Een vriendin van mij beviel van haar eerste met precies 37 weken. Het wachten op de tweede duurde toen wel erg lang, ze ging 10 dagen overtijd
♡ Uitgerekend: 14 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 14 juni ♡Tall88, 30 jaar, 1e kindje, [ meisje ] 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 17 juni ♡kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni ♡ Caithh, 28 jaar, 3e kindje [ meisje ] 19 juni ♡ DvEsch, 28 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 20 juni ♡ Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡ Mimus, 28 jaar, 2e kindje [ meisje] ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni ♡Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ meisje ] ♡ Dido82, 36 jaar, 3e kindje [ meisje ] ♡ Jamiro, 40 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] ♡ tulli, 24 jaar, 2e kindje [ meisje ] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [ verrassing ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ jongen ] ♡mamamijn, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] ♡maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ verrassing] 26 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend ] ♡Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ jongen ] 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ meisje ] ♡ pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [jongen] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ meisje ] ♡ Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ onbekend ] ♡ AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ jongen ] 30 juni ♡San195, 23 jaar, 2e kindje [jongen] ♡Senna, 36 jaar, 3e kindje [ meisje ] ----------------------------------------------- Jongen (5)| Meisje (9) | Verrassing (3) | Onbekend (12) ----------------------------------------------- Afspraken: 17 januari - tall88 - 20 weken echo (18+6) 17 januari - MaLuc - centering pregnancy 18 januari - Lies89 - controle 18 januari - Eedihcro - controle 21 januari - kikker1 - controle 22 januari - DvEsch - controle 28 januari - tulli - controle 29 januari - tulli - 20 weken echo 29 januari - Caithh - uitgebreide 20 weken echo ivm klompvoet bij 1e kindje (19+6) 29 januari - Kaatjee - 20 weken echo 29 januari - Dido82 - 20 weken echo 30 januari - DvEsch - 20 weken echo 31 januari - Maasje89 - 20 weken echo Februari: 1 februari - MaLuc - 20-wekenecho 4 februari - Dana1989 - 20 weken echo 4 februari - Lies89 - 20 weken echo 4 februari - tall88 - controle (21+3) 5 februari - pukkie1 - controle verloskundige 5 februari - pukkie1 - 20 weken echo ziekenhuis 5 februari - san195 - controle 6 februari - san195 - 20 weken echo 7 februari - Eedihcro - 20 weken echo 8 februari - waterlelie81 - 20 weken echo+vk 13 februari - tulli- controle 11 februari - AmyW - 20 weken echo 12 februari - Mimus - 20 weken echo 27 februari - tulli - controle
Ik ook juni baby! En zou geen rompers met lange mouw kopen. Eerste tijd nog wel lange mouw kleertjes maar al snel lag mijn dochter in haar rompertje met 28 graden. Vestjes (zonder rits) zijn fijn idd voor als je gaat wanden. Borsten hier ook 2 cupmaten groter en bijna 3 kg aangekomen.
Gefeliciteerd @Tulli ! super leuk! @AmyW Droeg je kindje dan gewoon kortemouw of hemdje onder de lange mouwen kleding? Direct al in T begin?
Oh en hier ook 3 kilo aangekomen nu. Hopelijk gaat het minder snel als bij de vorige ... Toen kwam ik ruim 25kg aan.
Dankjewel! Abel is een augustus kindje, ik deed vooral de eerste weken nog lange mouwen romper en shirtje. Mijn kraamverzorgster zei dat je je kindje een extra kledingstuk aantrekt als wat je jezelf aan trekt (romper niet meegerekend, want dat is ondergoed). Dus als jij in je T-shirtje met korte mouwen loopt heeft je kindje dat ook maar dan nog met een vestje erover. Ik had ook altijd nog wel een dekentje in de wagen liggen voor mee op pad.
Hier al 5 kilo aangekomen, maar zo ging t bij de 2e ook. En uiteindelijk was t 12 kilo in totaal. Woog nu aan t begin ook 56, dus mocht ook wel wat vet aan. Hier straks een mei, juni en juli kindje. Heerlijke tijd voor verlof.
Ik ben al 6 kilo aangekomen. Nu sinds kerst gelukkig redelijk stabiel. Maakte me daar wel druk om. Borsten ook al zeker een cupmaat gegroeid. Moet nu echt voor groter gaan kijken. Dank voor de tips qua kleding! Ik weet van mijn bruiloft van vorig jaar (30 juni) dat het vreselijk warm was dus vond het al moeilijk qua kleding! @Tulli wat leuk een meisje!
Een geweldige tijd voor verlof! Voor de mensen met al 2 kindjes, ik ben nu zo bewust van m’n dochter aan het genieten en denk steeds ik hou zoveel van jou. Heb ik wel genoeg liefde voor nog een kindje hahah
Hier ook al een juni kindje, maar is hier in de winter, dus goed te lezen hoe jullie dat deden in de zomer Ons zoontje is 15 juni geboren en nu dus 20 juni uitgerekend, dus word ook spannend haha Mijn borsten zijn kleiner geworden, in het begin van de zwangerschap gaf ik nog bv aan mijn zoontje, daar nu dus mee gestopt. Maar kan mijn voedings bh’s nog dragen en die zitten heerlijk!
Dat gevoel herken ik wel, maar geloof me, je hebt meer dan genoeg liefde te geven. Aandacht is een 2e Onze oudste blijft een iets andere band denk ik. Zijn komst was echt wereld veranderend voor ons. Voor het eerst ouder worden van zo’n klein hummeltje. Dat wil niet zeggen dat we minder van de anderen houden of anders mee omgaan. De komst van de 2e was natuurlijk ook bijzonder en mooi. Earth moving was het niet. Het is ook heel leuk om d’r verschillen te zien tussen onze mannetjes. En we proberen ze ook heel bewust hun 1 op 1 tijd met ons of 1 van ons te geven. Dat was met 1 kindje wat makkelijker te plannen ☺️
Goedemorgen dames, ik kom er nog niet echt aan toe om veel mee te kletsen helaas. Ik lees wel alles, maar ben gewoon moe en bluh. Bekken is totaal niet lief voor mij en kan steeds minder doen helaas. Maar goed. Wij weten sinds een week dat wij een tweede meisje erbij krijgen. Super leuk! Jongetje was net zo welkom, maar twee van hetzelfde geslacht is ook wel praktisch. Heb ik al die kleding in elk geval niet voor niets bewaard. Ik sta nog steeds onder controle voor mijn schildklier. Dat is wel fijn. Iedere paar weken prikken ze bloed en worden de waardes bekeken. Ik vind het prettig dat ze alles in de gaten houden. Hier helaas de placenta aan de voorkant, dus voel nog weinig beweging. Soms denk ik van wel, maar dan twijfel ik nog wel eens, of het mijn darmen niet zijn.
@AmyW, heel herkenbaar hoor, je gevoel, maar die liefde is er gewoon Ik vond een tweede kindje wel heftig trouwens qua drukte. Ik snapte alleen niet zo goed waar ik het bij de oudste zo druk mee had gehad, want als ik alleen was met de baby vond ik het heerlijk rustig, haha. Maar ik moest echt even mijn weg vinden in het verdelen van de aandacht. @Mimus, ben je bewust gestopt met de borstvoeding of had je geen voeding meer? Ik voedde mijn dochter ook nog tijdens mijn vorige zwangerschap, maar die dronk gewoon door, ook al kwam er geen melk meer, haha. Ik ben trouwens 1 dag na de verjaardag van mijn man uitgerekend, ook spannend. @Eedihcro, wat leuk een meisje! Nu steeds meer hier het geslacht weten word ik wel extra nieuwsgierig hoor!
Wat balen zeg dat je bekken niet mee werken .. Hopelijk kom je de zwangerschap wel een beetje fijn door.. En gefeliciteerd met een meisje! Super leuk.
@MaLuc aan wat toevallig. Ik op de verjaardag van mijn man haha! @Eedihcro gefeliciteerd, hartstikke leuk. Ik lees ook meer dan dat ik mee klets haha. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden