Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Zalando heeft wel leuke dingen inderdaad! Ook leuke jurkjes van mamalicious.

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier idem! Niks staat me meer.. ik draag nu voornamelijk zwarte dunne broek en spijkerbroek van de H&M. Bovenkleding graag ik maar een trui of een blouse. Maarja, het is het ook niet meer helemaal :D
    Het is nu ook zo lastig met dit weer. Wat trek je aan.. ‘s ochtends koud en in de middag wat warmer. Als het nou lente wordt, dan kan ik kijken voor leuke rokjes of jurken. Maar voor nu is het bij mij ook drama!

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat naar van je zoontje! Hopelijk kunnen zij er wat mee. Maar waarom niet gelijk naar de tandarts? Is een pijnklacht en dan kan je altijd even tussendoor. Tandarts kijkt altijd eerst of de voortand nog vastzit en maakt ook vaak een fotootje. Sterkte in ieder geval!

4. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Hij was behoorlijk ziek afgelopen dagen en toen het gebeurde was ik in Haarlem bij me moeder.
    Ook at hij meteen goed na de val (eerst ijs, daarna een eierkoek en vervolgens nog een Subway broodje met kaas en komkommer dus maak me daar geen zorgen om) het is alleen aan de scherpe kant. En door de verhalen uit de omgeving ga je dan ineens twijfelen. Anders was ik misschien helemaal niet naar de tandarts gegaan:oops:

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb een broek van h&m en een broek van mamalicious, verder n legging maar die zit zo lelijk bij mijn buik dat ik even n andere wil halen nog. Laatst bij h&m en wehkamp nog 3 shirtjes besteld en hoop nog wat jurkjes te scoren, eventueel direct met voedingsfunctie;).
    Geen ervaring met zalando maar zal het eens proberen. Wel ken ik otrium en Asos nog maar hij beide nog niets besteld, daar ben ik normaal niet van maar er is zo weinig in de winkels te koop dat je eigenlijk wel moet...

Hier hebben de meiden nu vakantie. Gister babyshower van mijn schoonzusje gehad, die is over 3 weken uitgerekend, erg leuk gehad maar de vakantie komt goed uit want ik start vandaag in de min.

6. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Bij m’n dochter had ik een verrassingsbabyshower. Bij een tweede kindje, krijg je dan doorgaans wel of geen babyshower? :roflmao:
    Hoeft van mij niet eens zozeer nog een keer..!

7. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    De ene doet het wel en de ander niet. Als je ‘t niet wil zou ik het aangeven. Hier hoeft het van mij ook niet perse.

8. Maasje89

Maasje89 Lid

24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Iemand tips tegen hardnekkig hoesten? Hoest de longen uit mijn lijf (zit vaak wat slijm bij). Afgelopen nacht geen oog dicht kunnen doen en manlief door mij ook niet

Normaal zou ik een hoestdrankje nemen of iets, maar heb er nog geen gevonden die zwangeren ook mogen. Thee helpt helaas niet, i.c.m. hoesten daardoor oprispingen..

9. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Misschien eventjes de huisarts bellen. Wie weet heeft die een oplossing.

10. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    Tijm siroop werkte de vorige keer bij mij. De droge hoest werd minder en ik kreeg het idee dat ik daardoor beter het slijm kon ophoesten. Hoop voor je dat het gauw minder wordt!!

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb er nog nooit een gehad, gister was de eerste waar ik bij betrokken was. Wel leuk.
    Ik denk dat t een beetje aan de omgeving ligt.

AmyW vindt dit leuk.
  12. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Nee, in heb het al weken en nu eindelijk wordt het wat beter. Ik had ricola snoepjes voor de keelpijn en dat was het...

13. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik mocht zelfs codeïne toen ik heel erg moest hoesten. Had nog in huis en ff huisarts gebeld. Had 20mg gram en mocht kortdurend 10mg per dag.
    Maar kon er wel even een nacht fijn op doorslapen, en daarna ook niet meer genomen. Maar kortdurend mocht wel!

14. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Ik dacht eerlijk gezegd dat tijmsiroop niet mocht.. Ik pakte honing. Mijn zusje heeft in haar zwangerschap wel codeïne gehad dus dat mag.

Bij mijn schoonzusje heb ik 2x de babyshower georganiseerd dus het is wat er geregeld wordt denk ik. Hoort er wel een beetje bij haha.

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zou eigenlijk stiekem zo’n babyshower wel leuk vinden :oops:
    Nog nooit gehad trouwens. Probleem is dat ik niet een vriendengroep heb, dat ze elkaar kennen, maar ze wonen verspreid door het land. Dit is mijn laatste zwangerschap en ik zou het toch zonde vinden als zo’n hysterische shower aan mij voorbij gaat..:p

kikker1 vindt dit leuk.
  16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Precies dit, geweldig lieve mensen maar allemaal ‘los’ van elkaar.... geduldig hopen hier ;)

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  17. Maasje89

Maasje89 Lid

24 okt 2018
    57
    25
    18
    Vrouw
    Maastricht
    Bedankt voor alle tips! Gisteren bij de apotheek tijmsiroop gehaald (stond niets op over geen gebruik bij zwangerschap). Het hoesten is losser, maar voel me wel zieker. Sta alweer op -6kg i.v.m. voor de zwangerschap.
    Vanmiddag een afspraak bij de VK, ze zijn pas vanaf 12 open dus even bellen of het door kan gaan.
    Hele leven licht hier plat door carnaval

Wat betreft de babyshowers... geen (schoon)zussen die jullie op subtiele wijze kunnen tippen?

Tulli vindt dit leuk.
  18. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    Volgens mij staat er vaak op een medicijn zoiets als ‘bij zwangerschap voor gebruik arts raadplegen’ omdat ze het zich simpelweg niet kunnen veroorloven dat er wél iets gebeurt bij een zwangere door dat middel terwijl ze zeiden dat het veilig zou zijn.

Tijm siroop is volgens mij alleen maar suiker met wat tijm aroma. Je zal er geen liters van weg moeten drinken, vanwege de suiker, maar 1 lepel per dag moet geen kwaad kunnen lijkt mij.

19. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Als het er niet opstaat is het prima. Die bij mij in de kast van kruidvat staat het wel haha. Dus die blijft lekker staan. Maar dan ga ik wel op zoek naar de variant die wel mag!

20. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Hier ook zo'n last van het hoesten en durf ook niks te nemen.
    Ik ga vanmiddag naar de apotheek en dan vraag ik meteen wat ik wel mag nemen.
    Heb me voor deze week maar ziek gemeld van me werk want ik krijg bijna geen lucht meer en met iedere hoest voel ik me een incontinente oude oma:roflmao::oops:

Vorige zwangerschap heb ik een babyshower gehad met mijn familie en schoonfamilie. Ik heb weinig vriendinnen dus heel lief dat ze me toch iets wilde geven.
    We hebben toen een high tea gedaan en dat was erg gezellig. Denk allee niet dat het er dit keer weer inzit

Deel Deze Pagina