Oh Pff, heb t gelukkig nog niet echt in m’n gezicht. Denk ik.... mijn vorige was in augustus, dus wat dat betreft zit ik nu beter hahaha
Afgelopen woensdag 3D echo gehad. Kan echt niet zien wat het wordt haha dus blijft een verrassing. Nu ongeveer 900 gram en als het blijft groeien wordt het een keurige 3500 gram ongeveer. Zat bij de 20 weken echo 1 weekje voor met buik en 1 week achter met benen. Maar dat is nu al weer bij getrokken gelukkig. Vocht valt redelijk mee. Meer rugpijn/bekkenpijn wel. Vermoeidheid begint eindelijk te stabiliseren haha. Woensdag starten met de cursus hypno birthing! Ben super benieuwd
Echt een gek idee dat ik alweer 25 weken zwanger ben. De tijd gaat zo snel als je al een kindje hebt rond lopen...
Hey meiden, alweer een weekje verder en inmiddels betekent dat week 27, volgens de helft van de meningen is dat het derde trimester en zo begint het ook te voelen. Gister enorm veel pijn gehad, leek wel of er een zenuw klem zat tussen rug en bovenbeen... jeeeeeetje! Gelukkig voelt het vandaag alleen maar beurs. De meubels staan in t kamertje in de goede opstelling dus tijd om de juiste aankleding te gaan shoppen. Vanmiddag controle met gewoon even echo beeld en woensdag dan onze 3D echo, nog nooit gehad dus ik ben erg benieuwd!
Wauw 27 weken alweer .. dat gaat hard hè! Wat vervelend van die pijn zeg! Gelukkig is het nu over. En leuk, weer naar je kindje kijken!
Tijd vliegt inderdaad! Zeker in vergelijking met die allereerste spannende weken. Het aftellen naar juni duurt voor mijn gevoel nog veel te lang.
Idd schrijven meer meiden niet! Maar Annebeth was wel actief! Ik krijg ook wel meer last van rugpijn enzo hoor, en m’n buik zit steeds meer in de weg. Vannacht werd ik wakker van getrap in m’n buik. Dat gaat nog wat worden....
Was annebeth d’r vader niet destijds overleden? Volgens mij is ze sinds dien niet meer actief (wat Ik ook niet zo heel gek vind natuurlijk!)
Hoi allemaal. Toevallig moest ik aan dit forum denken en nu zie ik dat jullie mij noemden Met mij alles goed hoor, naar omstandigheden. Het overlijden van mn vader en de afhandeling daarvan maakte dat ik hier in eerste instantie minder kwam. Uiteindelijk kwam ik helemaal niet meer omdat ik (net als de vorige zwangerschap overigens) minder behoefte had aan online zijn. Mijn misselijkheid is vanaf week 22 grotendeels weg gelukkig. Alleen mijn baarmoeder groeit weer snel dus ik krijg maandag een eerste groeiecho. Als het weer een groot kindje wordt hoop ik dat ze willen inleiden met 38 weken, want ik zou zo graag en (zoveel mogelijk) natuurlijke bevalling willen meemaken. Mm werk begint wel zwaar te weten. Gelukkig heb ik al verlof vanaf Pasen omdat ik wat extra vakantie er aan heb geplakt. Ik wilde graag het geslacht van ons kindje niet weten maar mijn man wel. Ja 2 maanden per ongeluk versproken. Maar ik moet zeggen, nu vind ik het toch wel leuk om te weten. We krijgen........een meisje! Ik vind het zo leuk. Straks dus 2 meiden in huis mn dochtertje is al helemaal druk met poppen en baby's en die heeft er dus volgens mij ook wel zin in dat t baby komt Vanwege mn PCOS en snelle groei van mn buik zit ik nu in het kantoortje van de bloedafname voor een glucose tolerantie test. Bah bah wat is dat drankje vies.... Nu wel alle tijd om even bij te lezen hoe t met jullie gaat Hoe onze 3D echo van het youth onderzoek met 20 weken:
Leuk om van iedereen te lezen -wij willen een dakopbouw gaan doen maar t spant er om of dat voor of na t bevalling gaat zijn. Als het er na is dan wachten we zeker tot de baby een aatal maandjes verder is. -wij hebben nog geen babykamer omdat we de baby de eerste maanden op onze kamer willen en alle benodigdheden in de kamer van mn dochtertje aanwezig zijn. Nu ik weet dat t een meisje wordt is het helemaal fijn, we hoeven bijna niks meer aan te schaffen daardoor. Alleen wat losse spulletjes en een mooie wandelwagen we hebben wel nog een kamer maar die is heel klein. We gaan dan liever die nieuwe kamer inrichten als de dakopbouw een feit is. -wij gaan niet echt meer 'groot' op vakantie maar wel half juli 'glamperen' ergens waar ik het zelfs nog behaaglijk heb als ik moet bijkomen van een eventuele keizersnee. Lekker met een bed, uitzicht naar buiten, ramen en een keuken en bank etc.
Fijn om weer wat van je te horen @Annebeth! Gelukkig gaat het inmiddels wat beter met je. En leuk, een meisje! Al wilde je dat eigenlijk nog niet weten. En heerlijk dat je over een week of 4 dan al met verlof kan. Dat is nog te overzien. Hoe ging de suikertest? Hopelijk een goede uitslag. Mooie echo!
Zeker fijn iets te horen @Annebeth! Fijn dat het goed gaat! En waar de één graag online is, is de ander dat minder. Ik merk zelf dat ik hier actief ben als ik zwanger ben / of bezig was zwanger te worden en in de tussentijd vond ik het niet zo boeiend hier haha! @San195 beterschap daar! Hier ook bang dat ik ziek ga worden.. en heb onwijs veel pijn aan m’n tanden en kiezen, jak. En tandvlees..
Ik ben er ook nog hoor, niet zo actief meer, sorry. Alles ok hier, al merk ik dat alle zwangerschapskwaaltjes wel redelijk aanwezig zijn. Buik zit soms in de weg soms last van mijn heup of rug, onrustig lijf weet me geen houding te geven, moe, maagzuur.... Pfff, soms ben ik het nu al zat. Zegt de gynaecoloog doodleuk, en dat wordt alleen nog maar erger! Ja joh, maak het nog ff erger! Nee maar joh, ik heb het er natuurlijk allemaal voor over. We bikkelen wel even door en ik hoop maar dat ik geen bekkeninstabiliteit krijg ofzo. Ik probeer op mijn linkerzij te gaan liggen, maar dan krijg ik last van mijn schouder, rechts heeft nog steeds de voorkeur en ik word heel vaak wakker op mijn rug met mijn armen in de lucht. Ik ben net begonnen deze week met trimzwemmen (er was hier in de buurt geen zwangerschapszwemmen) en dat is wel lekker moet ik zeggen. Mensen beginnen ook echt naar mijn buik te kijken. Ik vind het wel grappig. Morgen even nog ontspannen in de sauna ik weet dat te lang in de warmte zitten niet goed is, dus maak je geen zorgen, ik blijf niet langer dan 5-10 minuten zitten en ik hou mezelf goed in de gaten. Ik las dat het in het eerste trimester niet verstandig was, in het tweede wel mocht en in de laatste weken ook niet heel handig. Ik ben enorm aan ontspanning toe dus ik neem het er maar even van. Oh ja, als ik dus een tijdje niet schrijf betekent het alleen maar dat ik er even niet ben. Ik kom wel weer terug. Groetjes!
Jeetje wat moet ik ineens veel bijlezen zeg! Kreeg geen meldingen meer. Zal het morgen even allemaal lezen. Mijn zoontje is afgelopen maandag geopereerd. Zijn keel en neusamandelen zijn verwijderd. Het is zo’n enorme strijd om hem te laten drinken. Het is nu gelukkig wel een paar keer gelukt met een spuitje maar pff ik vind het best heftig dat hij zoveel pijn heeft aan zijn keeltje. Mijn man is vandaag ook weer voor een week weg voor zijn werk dus ik sta er even alleen voor. Vandaag wel wat krampen in mijn buik maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn zoontje vandaag een paar keer heb opgetild om hem te troosten. Dan denk ik er even niet over na en vergeet ik even dat ik zwanger ben. Mag eigenlijk niet meer zwaar tillen van de vk. Vind het moeilijk in deze situatie..