Jeetje @mimi1988 wat een klote nieuws. Het spijt me echt voor je... bah . Ik hoop dat het een beetje gaat met je.. Heel veel sterkte...
Dank jullie wel. Het hakt er wel in. Na onze dochter* zei ik altijd: eerst een miskraam en dan een zoon. Toen die mk kwam, was het even balen en weer door. Nu hakt het er meer in. Ook al denk ik al een geruime tijd dat november de maand moet zijn. De baby was zo welkom!
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [ onbekend ] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (16) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 22 oktober - Maline - 3e bloedname 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 29 oktober - Butterfly36 - 1e echo met 6+3 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 27 november - Tulli - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) [/QUOTE]
Hey @Butterfly36, Hoe ben jij jouw eileiders kwijtgeraakt (als je dat wilt vertellen)? Ja ik ben de hele tijd in mn borsten aan het porren om te zien of ze nog wel pijn doen, jaag er testen door als een bezetene en droom er elke nacht van..
Goedemorgen allemaal, eerst even; @mimi1988 ik vind het verdrietig voor je..echt even een tegenvaller. Ik wens je sterkte en een hele liefdevolle en succesvolle zwangerschap op korte termijn! Nieuwe dames; welkom en ontzettend gefeliciteerd! Ik lees over herkenbare spanning...ik probeer echt te blijven geloven en ik hoop dat dat jullie ook lukt! Hier begint een buikje te ontstaan en dat vind ik heel dubbel...vreselijk vind ik het want het zijn gewoon die stomme darmen in plaats een mini mensje maar aan de andere kant toont het wel de liefde die probeert te groeien. Ik merk dat de misselijkheid zo door de dag heen aanwezig is, soms wat heftiger en soms wat minder. Vooral heb ik écht geen behoefte aan gekookte groenten dus ik eet voornamelijk sla, paprika etc. Hebben jullie al dat soort eigenaardigheidjes?
Hier ook misselijk helaas. Ben bekend met HG en hoop echt dat het dit keer zo blijft zoals het nu is. Vannacht kon ik niet slapen van de misselijkheid en had het ijskoud, met 3 dekens. Ik ben erg moe, val savonds in slaap op de bank. Heb een voorliefde voor vitalu crackers met kaas en voor gekookte worst. En chips en koekjes. Nouja, al het eten eigenlijk.
Bier weinig misselijk, soms met vlagen. Ik heb de hele tijd zin in soep en voor de rest alles wat ongezond is.. Normaal gezien ben ik zo'n health freak en nu heb ik de hele tijd zin in vettigheid en chocola. Kan me voorlopig nog redelijk inhouden. Heb wel ABSOLUUT geen zin in fruit, terwijl ik dat normaal gezien elke dag meermaals eet? @kikker1 : ik heb ook ineens een buikje?! Sowieso dat het mijn darmen enzo zijn en was ook goed opgeblazen van de utrogestan, maar ik schrok me rot toen ik in de spiegel keek. Ben van nature wel slank, dus dit ziet er voor mij meteen heel abnormaal uit Heb hieronder foto's geplaatst! Ff aan het panieken omdat de gyn grapte dat ik dus mss wel een tweeling kreeg nu spontaan en nu zit dat in mn hoofd!
Hier al 2 dagen echt een beetje buikpijn en kleine scheetjes.. ik heb pds dus dat zal het allemaal wel zijn.. al maakt het mij wel super onzeker..
Herkenbaar! Hier ook al een opgezette darmenbuik Bij mij valt de misselijkheid ook wel mee. Is soms met vlagen maar merk dat ik in de ochtend wel echt snel iets moet eten anders wordt het wel erger en zit ik al te kokhalzen. Ik heb ineens heel erg veel zin in olijven haha. Gisteravond had ik ineens heel erg last van steken in de onderbuik en liezen. Kwam ineens heel heftig opzetten na het RPMen (spinning) misschien toch een beetje te gek gedaan met sporten. Ben benieuwd hoelang ik het sporten ga volhouden..
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [ onbekend ] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (16) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 22 oktober - Maline - 3e bloedname 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 29 oktober - Butterfly36 - 1e echo met 6+3 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 17 november - Ezeltjestrikje - 1e echo 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 27 november - Tulli - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)