Stom hè, ben natuurlijk al zwanger geweest en sommige dingen vergeet je zo... denk niet dat het doorzet als een echte infectie (hoop ik)
Leuk, al zo'n buikje Hier nog weinig, vorige zwangerschap moest ik het iedereen wel echt al met 10 weken vertellen. Het was echt overduidelijk haha. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat groeien!
Ben ook benieuwd. Eerste zwangerschap zag je met 18 weken pas iets, en dan alleen ‘s avonds... maar 2e is altijd sneller hè?
Ai, bij mij beginnen de symptomen langzaam te komen denk ik. Nu beetje last van borsten( ene kant meer dan de andere) maar niet gespannen of gevoelig maar echt in mn borst als ik er op druk aan de onderkant. Denk kliertje ofzo?? Kan dat?? En steekjes af en toe, dan verschiet ik helemaal. Vanochtend weer kokhalzen en nu werd ik daar een Beetje misselijk van dus er kwam iets mee. Denk dat ik de dag niet meer kan beginnen met alleen een bak koffie, maar dat ik ook meteen wat moet eten ipv half uur of uurtje later. Mn eetlust is ook een stuk minder.
Hallo! Mag ik mij hier ook melden? Zoals ik het nu heb uitgerekend zou ik op het nippertje met jullie mee mogen kletsen. Er stond namelijk dat mijn bevaldatum 30 juni moest zijn. Dit zal hoogstwaarschijnlijk nog veranderen tijdens een termijnecho, maar voor nu houd ik 30 juni aan. Ik ben San195, 23 jaar en zwanger van mijn 2e kindje. Vandaag zou mijn NOD zijn. Ik heb vanaf 10 dpo getest en de testen lopen mooi op. Super spannend weer en de kwaaltjes beginnen langzaam te komen hier. Vooral weer een erg hongergevoel, menstruatiekramp en gevoelige borsten. Aankomende maandag ga ik de verloskundige bellen.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [ onbekend ] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (16) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 22 oktober - Maline - 3e bloedname 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 29 oktober - Butterfly36 - 1e echo met 6+3 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 17 november - Ezeltjestrikje - 1e echo 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 27 november - Tulli - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)
Hey Maline, Ik heb vroeger een gesprongen blindedarm gehad in het buitenland ( vakantie ) en had toen een buikvliesontsteking . Was er bijna niet meer geweest heb weken in het zh gelegen . middels meerdere laprascopie operaties zijn er allemaal verklevingen gevonden in mijn buik , darmen eierstokken eileiders etc. de handjes van de eileiders ( fimbrae of zo iets ) waren helemaal kapot dus geen transport tussen eileiders en eierstokke n. Ze hebben verklevingen weggehaald op mijn darmen, eierstokken en eileiders. mijn eileiders waren alleen zo slecht dat besloten is ze weg te halen . er zat vocht in en ze waren misvormd . Er werd dus een nieuwe operatie ingepland en daarna zo ik doorstromen naar ivf .( lang verhaal in het kort ) Ik voel ook alleen pijn aan mijn borsten met erop drukken , en als ik in mijn tepels knijp. Als ik er vanaf blijf heb ik er geen last van. Wel maagzuur zo nu en dan en dan komt er soms een golfje maag inhoud mee naar boven . Verder nu wat rug en ongi pijn..voor de rest weinig kwaaltjes
Wow wat heftig.. ik wist helemaal niet dat een gesprongen blindedarm zulke gevolgen kon hebben (ik zit namelijk met een chronische en ze weigeren hem eruit te halen). Oké nu dus gewoon ff lekker focussen op het feit dat we NU zwanger zijn. Dat probeer ik sinds vandaag eigenlijk wat te doen. Het een tikje loslaten, want ik heb er echt helemaal niks meer over te zeggen nu. En gewoon te genieten van het feit dát ik zwanger ben.. makkelijker gezegd dan gedaan wel. Ik heb ook enkel mijn linkerborst die pijn doet, rommelende darmen en vandaag de hele dag last gehad van steekjes ter hoogte van de rechtereierstok. Mss dat dat gevoelig is sinds ze mijn eileider er hebben uitgehaald en er in die baarmoeder die ervoor ligt vanalles aan het gebeuren is?
Heel apart dat ze de blindedarm hebben laten zitten . Een chronische ontsteking in je lichaam is niet goed . Kan elke keer weer oplaaien . Hoe weten ze dat je blinde darm chronisch ontstoken is. Hèb je dan ook een verhoogd aantal witte bloed plaatjes in je bloed ? Precies wat je zegt . We hebben er niks meer van te zeggen. We zijn nu zwangen en moeten de rest op ons af laten komen We hebben dit niet zelf in de hand hoe het verloop zal zijn. Die steekjes in de eierstokken heb ik ook. Althans tis meer een trekkerig gevoel met snel opstaan of hoesten of lachen . Maar het kan er ook zo 2 dagen niet zijn. Mijn borsten doen alleen pijn als Ik ze indruk zeg maar .
Voor de dames die al een kindje(S) hebben. Hebben die het al door? Mijn zoontje van 1.5 jaar riep al 3 dagen voor mijn positieve test ‘baby! Baby!’ En had het dus al eerder door dat ons! Ik heb t wel vaker gelezen maar nooit gedacht dat dat ons zou overkomen.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [ onbekend ] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (16) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 22 oktober - Maline - 3e bloedname 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 29 oktober - Butterfly36 - 1e echo met 6+3 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 14 november- waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 17 november - Ezeltjestrikje - 1e echo 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 27 november - Tulli - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)
Mijn zoon is net 1 en heeft niks door zelfs als ik zeg dat hij grote broer wordt blijft hij maar blokken stapelen. Mijn buikje begint ook al aardig op te zetten. Bij m’n vorige zwangerschap was het pas zichtbaar vanaf 25e week. Daarvoor leek het nog of ik gewoon wat veel gegeten had
Hoi meiden, is er nog plek op het juni bankje? Ik ben pril zwanger van ons 3e kindje. Afgelopen dinsdag ben ik er achter gekomen; ik bleef maar helder dromen, werd om achterlijke tijden wakker ( vroeg ), erg moe, hongerig en ik kreeg zowaar een puistje. Ik heb hulp gekregen via de mmm dmv gonal f en ovitrelle. Mijn beide dochters zijn net 7 en 9 geworden dus dat is een flink leeftijdsverschil. Mensen zullen het ook niet verwachten bij ons, des te leuker om het na de goede echo te mogen vertellen Ik zie een bekende! @kikker1 gezellig Had natuurlijk gehoopt dat je op de eerdere lijst kon blijven..wat een schrik elke keer. Knuff. Fijn dat ze je nu goed in de gaten houden! Ik wens iedereen een mooie tijd en leuk dat we onze verhalen hier kunnen delen. Liefs
@Tulli hier hetzelfde. Mijn onderbuik is flink bol geworden alsof ik een pizza te veel op heb Morgen verjaardagsfeest vd meiden en ik wil graag Mn jurkje aan hopelijk krijg ik Mn rits dicht En ik heb een frisdrankje gevonden bij de appie dat lijkt op witte wijn. Ik doe vaak Spa rood bij de wijn, nou als ik dus dat drankje in Mn wijnglas schenk lijkt net echt.
Even een korte update: mijn testen lopen niet op Ik ga ervan uit dat het niet okee is. Ik heb echter nog geen bloeding gehad. Ik heb 3 dagen utro gebruikt vanaf de positieve test tot en met donderdag. Misschien heeft het daarmee te maken. We zullen zien
Utro veroorzaakt niet dat je testen niet oplopen... Utro is gewoon progesteron . Waarom heb je het maar 3 dagen gebruikt ? Loopt je test helemaal niet meer op? Je deed toch de predictor ? Vandaag is je nod?
Ik bedoelde ot de utro de oorzaak is dat de bloeding nog niet op gang is gekomen. Zaterdag was NOD. Ik neem utro ivm herhaalde vroege miskramen. Waarschijnlijk betreft het elke keer een aanlegfout waardoor het vruchtje na de innesteling niet verder ontwikkeld. Omdat dit niet 100% zeker is en alles gedaan te hebben neem ik progesteron om het vruchtje te helpen te blijven. Als het echter een aanlegfout is, zal utro niet kunnen helpen. In dat geval zou de bloeding gewoon op gang moeten komen. In ben in overleg met gyn gestopt toen bleek dat hcg niet op liep op de test