Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik geloof dat dit per praktijk echt verschilt. Hier ook de 8 weken echo die ik zelf moet betalen. Hier is de termijn echo met 11 weken eigenlijk de eerste, maar je kan ook kiezen voor een eerdere.

Butterfly36 vindt dit leuk.
  2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ben onder behandeling in het zkh ivm de medische traject en zij houden mij tot aan de 12 weken in de gaten.
    Daarna mag ik naar de vk.

Ik ga er nog even een nachtje over slapen, is zo verleidelijk :oops:

3. MO87

MO87 Lid

16 okt 2018
    49
    29
    18
    Vrouw
    Ik bedenk me ineens dat ik zeker weten voor 16 juni ga bevallen, haha...

Dit wordt de 3e keizersnede en de vorige keer zeiden ze dat het de evt. volgende keer misschien wel voor de 39 weken gepland gaat worden. Dus ik zit een beetje illegaal in dit groepje :p

Pukkie1 vindt dit leuk.
  4. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Dat geeft niet hoor :)
    Ik heb ook een keizersnede gehad, ik hoop dat ik deze keer wel op een natuurlijke manier kan/mag bevallen.
    Zo niet dan wordt het bij mij misschien ook ingepland, dat is al een verbetering met vorige keer. Toen was het geen spoedkeizersnede maar ik moest wel onder narcose omdat ik geen ruggenprik mocht vanwege een medicatiefout.

MO87 vindt dit leuk.
  5. Meerkoet

Meerkoet Actief lid

13 jul 2018
    131
    67
    28
    Vrouw
    In de sloot
    Hebben jullie ook zo'n pijn/kramp in je onderbuik ?
    :( echt vervelend.
    En heb savonds echt een mega buik.
    Mijn broeken zitten gewoon (te) strak terwijl ik normaal een riem om moet.

6. MO87

MO87 Lid

16 okt 2018
    49
    29
    18
    Vrouw
    Ik net toevallig voor het eerst toen ik moest niezen. Au!
    Ik heb 's avonds een onopvallend buikje.

7. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hier ook een keizersnede gehad en ben best wel nerveus voor een natuurlijke bevalling, maar wil dit wel het liefst!

@Meerkoet Hier wel een beetje menstruatieachtige kramp, maar geen kramp wat echt heel erg zeer doet. Is overigens niet vreemd rond deze periode hoor! Alles gaat groeien en oprekken.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.666
    5.701
    113
    Buikpijn heb ik ook. Zeurdig gevoel vooral als ik druk ben geweest.

Ik ben nu super chaggie wij wonen super leuk in ons nieuwe huis maar het parkeren is drama hier. Krap en weinig plek. Word wat met een dikke buik straks. Net met moeite mijn auto erin gekregen. Stonden allerlei auto s is op de stoep dus kon moeilijk de draai maken

@Waterlelie81 ik zou toch nog de wachten. Voor je het weet is het zo ver. 40 euro isnietniks.

9. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Ja! Met niezen heb ik ook altijd pijn! En hoesten ook!

Ik begin stilaan veel erg zenuwachtig te worden voor morgen..
    Ik weet wel dat er amper iets te zien gaat zijn op een dikke 5w3d, maar ik hoop op zijn minst de bevestiging dat het wel degelijk in mijn baarmoeder zit en dat het er goed uitziet..
    Ik weet nog dat mijn vorige gyn bij mijn eerste miskraam gewoon doodleuk zei "jup, dat is hier helemaal leeg. Niks te zien. Kleed u maar weer aan".
    Lig je daar..

Maar oké, positief blijven denken
    Mijn man zei vandaag dat ie voelde dat deze keer ander was en dat dit kindje echt sterk genoeg is..das de eerste keer dat hij daar zo'n uitspraak over doet, want eigenlijk is ie de nuchterheid zelve. Hij was steeds degene die zich totaal niet hechtte en nogal afstandelijk over de vorige keren ging. Denk dat zijn reserve ook stilaan op is en dat ie nu gewoon "naïef" mee hoopt dat het gewoon goed zit..

Oké weer genoeg getaterd! Ik ga vroeg slapen, want moet heel vroeg in het ziekenhuis zijn!

Goodnight ladies en niet te gek dromen :roflmao:

10. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    @Maline heel veel succes morgen en slaap lekker!

Ik herken de steken ook van het hoesten. Schrok me de eerste keer echt een hoedje. Af en toe krampen en vanavond echt vreselijke hoofdpijn.. Ook maar op tijd naar bed denk ik!

Maline vindt dit leuk.
  11. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik wou trouwens zeggen, ik vind dit echt een gezellig groepje. Er wordt lekker gebabbeld, maar niet te veel (even ter vergelijking, Wij hebben 28 pagina's, maar de 1-15 juni groep heeft zelfs al... 88 pagina's! Dat zou ik niet kunnen bijhouden :))

Ook ik heb mn nestje maar vast opgezocht. Kan mijn ogen nauwelijks nog open houden.

Maline en DvEsch vinden dit leuk.
  12. MO87

MO87 Lid

16 okt 2018
    49
    29
    18
    Vrouw
    Succes morgen, hopelijk is alles in orde!

Maline vindt dit leuk.
  13. MO87

MO87 Lid

16 okt 2018
    49
    29
    18
    Vrouw
    Maar die zijn ook al 15 dagern verder ;)

Annebeth vindt dit leuk.
  14. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    @Maline heel veel succes morgen!!snap dat je heel zenuwachtig bent . Maar het gaat komen Let maar op.!

Ik heb die steken ook wel links en rechts naast de baarmoeder .. met lachen of hoesten idd. Tis niet echt pijn maar een trekkerig gevoel zeg maar.
    En soms beetje ongi gevoel

Voor iedereen slaap lekker nu of straks!

Maline vindt dit leuk.
  15. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik zit denk ik ook illegaal hier hoor.... ik beval vast over tijd, en kan maar zo dat m’n datum straks op 1 of 2 juli wordt vastgesteld.
    Ik ga in juni zo ongeduldig zijn ;)

16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Oh, sorry, ik dacht dat het al zeker was. Dan ga ik duimen voor morgen.

Hier een echo tussen 6.4 en 7 weken, afhankelijk van eisprong. Ook in ziekenhuis. Ben een medisch geval, dus ik ga niet naar een verloskundige.

@MO87, je officiële ud is in deze groep toch? Ik ben vorige keer 4 weken te vroeg bevallen en de kans op vroeggeboorte is hier groter, dus dan beval ik misschien ook wel op een illegale datum.

Hier niet echt kramp, maar wel af en toe steken. Gelukkig op de eerste 2 dagen na NOD na, geen bruinverlies meer gehad. Gezien waar ik de steken voel vermoed ik dat de zwangerschap links zit dit keer. Ik hoop het zo, bij de miskramen met echo zat het steeds rechts en E zat ook links, dus daar heb ik meer vertrouwen in. Ik heb 2 baarmoeders, vandaar links en rechts en ook vandaar medisch. Geen idee of ik dat hier al gezegd had.

@Waterlelie81, ik zou denk ik ook wachten. Hoe onzeker ook. Tenzij je echt heel erg in de rats zit. Is het je dat geld waard? Het scheelt maar 1 week toch?

Veel succes morgen @Maline

@Annebeth, die zijn idd wat verder, de periode van de eerste echo’s komt er al snel aan. Dan wordt er vanzelf meer gekletst.

Hier ook lekker in bed. Ik ga zo dan ook slapen. Welterusten allemaal!

17. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    @Eedihcro (ik snap nu pas dat je orchidee heet hahaha!)
    2 baarmoeders, dat is apart! Hoe lang weet niet je dat al?

18. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @Maline heel veel succes morgen!

Hier ook hele dag door wat krampjes en steken. Ik denk dan gelijk groei maar lekker goed kleintje:D
    Is echt heel normaal. Had het toen bij de zwangerschap van mijn zoontje ook best wel veel last van.

Ik duik mijn nest in. Weltrusten;)

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ga ook wachten :)
    Heb het zo besloten en nu is het klaar.

Ik moest net hard lachen en toen kreeg ik een kramp joh. Met niezen krijg ik ook indd wat pijn maar dat trek dan langzaam weg.

Ik zal ook iets na 15 juni bevallen ivm vorige twee keizersneden. Dus ik denk rond 16,17,18 of 19 juni :D

20. Ezeltjestrikje

Ezeltjestrikje Actief lid

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Die krampjes herken ik ook wel. Als ze dan even net een tikkeltje aanweziger zin maak ik me nog wel eens druk. Ik merk dat ik het vertrouwen in mijn lichaam nog moet vinden.

@Maline veel succes morgen!

Maline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina