Ik verwacht iets voor de uitgerekende datum te bevallen, dan word ik waarschijnlijk ingeleid, maar hoop heel erg dat ik nu eens een natuurlijke start mag afwachten Succes morgen @Maline!
Goedemorgen allemaal! Hoe hebben jullie geslapen? Ik had nog best veel energie tot laat eigenlijk, voelde me goed waardoor ik daarna rustig in slaap ben gevallen. Eindelijk!! Met opstaan ook redelijk eigenlijk. Mijn buik is amper opgezet en ben ook niet misselijk tot nu toe Vandaag laaaaange dag werken. @Maline jij heel veel succes vandaag!!
Goedemorgen, ja volgens mij wel goed geslapen, maar werd eerst steeds heel vroeg wakker en merk dat ik nu in de nacht wakker word( en weer verder ga slapen). Ook heel raar gedroomd maargoed. Ik ben vandaag en morgen vrij, alleen vergadering vandaag. @Maline succes!!! Wat voor soort werk doet iedereen eigenlijk? Ik zelf werk in de gehandicapten zorg met wisselende diensten en slaapdiensten.
Wat vervelend van die auto’s zeg ... hopelijk word dat verholpen. Ja dat is prettig hè! Ik kan het anders ook niet bijhouden. Heel erg veel succes!! Ik duim. Hier echt hele nare dromen ... heel gruwel en eng. Tanden die uitvallen etc. Leuk werk zeg! Ik ben Newborn, kinder en zwangerschapsfotograaf
Zijn jullie bij een volgend kindje (voor mij nu de 2e) ook banger dat het mis gaat? Ik had dat benul eigenlijk amper bij de 1e. Toen was ik vooral heel blij en onbezorgd geloof ik. Maar nu vind ik t vooral spannend of t mis gaat of niet en hoop ik dat er wat te zien is op de echo.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Hier ging het slapen iets minder maar komt ook omdat mijn zoontje gisteren raar is gevallen op school. Had een flinke bloedneus. We kregen daarom een wek advies van de huisarts dus elk 2 uur hem wakker maken in de nacht. Het gaat gelukkig wel weer goed met hem Misselijkheid valt hier ook erg mee. Nu niet last van maar had wel paar keer boven de wc zitten kokhalzen. Toen dacht ik echt even dat ik moest overgeven. Gelukkig niet elke dag last van en de krampjes komen bij mij altijd in de middag opzetten.
Ik ben eigenlijk beide keren heel onbezorgd geweest, nu ook weer. Misschien een beetje naïef, maar het ging ook beide keren super. Tot de bevalling dan
Goedemorgen, hier ook prima geslapen. Ben vrij dus ik kon lekker blijven liggen toen mijn man er uit ging. Enige nadeel is dat ik dan amper nog slaap want mijn dochter schreeuwt de laatste tijd gelijk als ze het licht aan ziet gaan als hij op staat. Rond 6.15. Deed ze nooit maar in ons nieuwe huis is het licht wat feller. Straks ff iets kopen voor op het raam boven haar deur. Want normaal slaapt ze tot min half 8. Ik ben verpleegkundige in de thuiszorg. @San195 ik ben eigenlijk niet zo bang nu. Ik weet dat ik een gezond kindje kan maken dus daar hou ik mij aan vast.
Wat leuk @San195 fotograaf. Je gaat het in april/mei druk krijgen @Tal88 ik werk in een een tandartsen groepspraktijk als stoelassistente. @Dana1989 oh wat naar van je zoontje. Gelukkig is nu alles goed.
Ik heb psychologie gestudeerd aan de UvA. Maar geen werk in kunnen vinden. Ik werk met veel plezier als assistent manager bij Holland&Batrett. Eventueel over een aantal jaar wil ik er misschien coaching bij gaan doen.
@Maline succes vandaag! Ik heb weer een rotnacht achter de rug. Veel wakker en als ik dan eindelijk sliep de gekste dromen.. Aan de ene kant maak ik me wel "zorgen" of het allemaal wel goed zit enz. Denk dat het komt door gebeurtenissen in het verleden. Maar ik heb ook al 2 prachtige en gezonde kinderen dus ik kan het wel. Gisteren nog een cb digitaal gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Afgelopen vrijdag nog 1-2 weken. Fijn om te zien dat het oploopt Verder nog niet echt veel kwaaltjes. Alleen een rommelende buik.
@Deedee91 dat is wel een goeie inderdaad. We kunnen een gezond kindje maken dus moet dat nu ook lukken!
Goede morgen! Hier ook goed geslapen gelukkig. Nog niet echt last van misselijkheid soms na het eten een beetje. @Tal88 Ik ben operatieassistent @San195 ja dat heb ik ook. Bij de eerste was ik minder bezorgd dan dat ik nu ben. Ik denk ook omdat het de laatste jaren in mijn omgeving vaak is mis gegaan, ook een aantal gevallen later in de zwangerschap
Oh ook interessant! Operatieassistent. Ik denk ook dat het hier met de verhalen om mij heen of op het forum te maken hebben ...
Alles zag er goed uit! Zat wel degelijk in de baarmoeder en we zagen de vtuchtzak meteen. Mag volgende week woensdag terug voor hopelijk het hartje te horen! Wat een pak van mijn hart. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben en een positieve echo heb!