Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy90

Mommy90 Lid

31 mei 2018
    40
    73
    18
    Vrouw
    Dank jullie wel! Jullie ook natuurlijk!

Nee nog niet. Wilde dit weekend andere testen gaan doen. Morgen is officieel pas mijn nod. Dus nog heel pril en heel onzeker vanwege de vele miskramen in het verleden. Dus met oplopen ben ik nu al heel blij!
    Ga begin volgende week contact opnemen met de gynaecoloog ivm eerdere bbz, meerdere mk en ik ook pcos heb.

Dus allemaal nog heel spannend

2. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

3. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Gelukkig wel nog goed leesbaar haha :D

4. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ooo, kijk, nieuwe dames erbij!
    Hallo hallo!

Hier is het nog steeds wachten op maandag. Dan mag ik pas een bloedtest komen doen in het ziekenhuis. Verwacht dat als die positief uitpakt (mag daar 's middags over bellen) dat ze dan ook de eerste echo meteen inplannen.

Dus nog maar even fingers crossed dat alles goed blijft gaan! 4 weken, 5 dagen nu! :D

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hier is Moeders voor Moeders geweest. Ik schrok van de lichte test maar begreep al dat het erg ‘ongevoelige’ testen zijn, heb daarna toch maar meteen een predictor in de stad gehaald...gelukkig gaf die wel n dikkere streep dan de controle streep dus de schrik is er weer uit.

Welkom nieuwe zwangeren❤️

Tulli vindt dit leuk.
  6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ach @Pennetje zo houden we het lekker spannend !

7. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Bij mij komt moeders voor moeders dinsdag. Ik hoop dat mijn test niet heel licht uit valt maar ik zal er dan wel een beetje rekening mee houden :)

Vorige keer was ik alleen wel misselijk van dat geurtje wat uit die flessen kwam. Hopelijk gaat dat dit keer beterzijn

8. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik kom me hier voorzichtig melden. Ik had vanmorgen op mijn NOD een positieve test en als ik vandaag precies 4 weken zwanger ben zal ik 21 juni zijn uitgerekend :)

Mommy90 vindt dit leuk.
  9. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019
    ---------------------------------------------

16 juni
    SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ]
    Pennetje, 34 jaar, 1e kindje [ onbekend ]

17 juni

18 juni

Kikker1, 34 jaar, 3e kindjes [ onbekend ]

19 juni

Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [
    onbekend]

20 juni

21 juni
    Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend ]
    MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing]

22 juni

23 juni

24 juni

25 juni

26 juni

27 juni

28 juni

29 juni

30 juni

-----------------------------------------------

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (6)

Sterretjes:

Afspraken:

Oktober:

16 oktober - kikker1- eerste echo
    25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling)
    26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake

November:

6 november - Tulli, intake
    8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar
    27 november - Tulli, termijn echo

December:

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)

10. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik zal me nog even voorstellen :) Ik heb al twee kinderen, mijn dochter is net 5 geworden en mijn zoon wordt eind dit jaar 3. We verhuizen binnenkort naar een nieuw huis, zijn nu druk aan het klussen, zodat we straks voor alle drie de kinderen een eigen kamer hebben.
    Ik twijfel daardoor nog wel even over moeders voor moeders. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik de volledige periode meegedaan, maar op dit moment zit er nog niet eens een wc in ons nieuwe huis. Ik hoop over twee weken wel, dan verhuizen we, tot die tijd hebben we een dixie voor de deur staan :D Maar de eerste weken zal er nog veel geklust worden in ons huis en ik vind het niet leuk dat iemand achter de zwangerschap komt door die flessen. Ook is alles voor en achter ons huis nog helemaal leeg, dus kan de flessen ook niet ongezien aan de weg zetten. Ik moet nog even kijken of er een mogelijkheid is om toch gedeeltelijk mee te doen, vind het wel belangrijk.

Pennetje en Tulli vinden dit leuk.
  11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Welkom @MaLuc en gefeliciteerd !!
    Nog hectische weken voor de boeg dus.

Ik mag pas inzamelen vanaf week 6 en dan tot kerst...je kan je altijd nog aanmelden!

12. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat ons huis in december wel klaar is, of in elk geval dat we dan niet meer dagelijks werklui over de vloer hebben. Misschien dat ik dan nog een paar weken mee ga doen. Alle beetjes helpen natuurlijk!

13. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik zie dat jullie al verschillende afspraken hebben staan. Hebben jullie gelijk de verloskundige gebeld? Ik weet niet eens meer van de vorige keer wanneer ik dat gedaan heb.

14. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Hoi welkom :) gefeliciteerd met de zwangerschap! Waren jullie al lang bezig of net begonnen?

Ja ik heb meteen de verloskundige gebeld :) dan staan de afspraken maar vast ;)

15. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Dank je! We waren nog maar net bezig, het ging supersnel :)

16. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Er zijn veel mensen die meteen bij een positieve test bellen en dan afspraken kunnen maken, geloof ik! :) Zelf mag ik dat helaas niet, vanwege het traject om zwanger te worden, zit ik vast aan eerst een bloedtest op een vaste datum (15 dagen na terugplaatsing cryo - maar dat viel op een zaterdag, dus het werd de maandag erop, en dat is komende maandag!) voordat ze eventueel met mij een echo inplannen.

Dusssssss..... hoe lang nog tot maandagmiddag?! :roflmao:

Hoe voelt iedereen zich? Nog helemaal niet zwanger, of juist wel heel erg zwanger vandaag? :)

17. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019
    ---------------------------------------------

16 juni
    SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ]
    Pennetje, 34 jaar, 1e kindje [ onbekend ]

17 juni

18 juni

Kikker1, 34 jaar, 3e kindjes [ onbekend ]

19 juni

Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [
    onbekend]

20 juni

21 juni
    Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend ]
    MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing]

22 juni

23 juni

24 juni

Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje

25 juni

26 juni

27 juni

28 juni

29 juni

30 juni

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (7)

Sterretjes:

Afspraken:

Oktober:

16 oktober - kikker1- eerste echo
    25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling)
    26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake

November:

6 november - Tulli, intake
    8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar
    27 november - Tulli, termijn echo

December:

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)

18. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Heey meiden, vandaag voor de grap een test gedaan ik denk dat ik ongeveer 9dpo ben,
    Klachten: onwijs zere borsten, boertjes laten, en af en toe misselijk

Hier mijn test met middag urine,

Bijgevoegde bestanden:

Tulli vindt dit leuk.
  19. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Pukkie1, welkom hier! Voor 9 dpo zie ik je streepje al best goed :) hopelijk loopt het mooi op de komende dagen.

Pukkie1 vindt dit leuk.
  20. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    @MaLuc ik testte maandag al positief. Donderdag was mijn nod toen nog laatste test gedaan voor bevestiging. Toen die knalde heb ik de verloskundige gebeld. Dan staat de afspraak al vast. Mijn man moet 3 weken van te voren vrij vragen van z’n werk, dus nu met 4 weken is hij ruim optijd!

Ik voel me echt wel zwanger! gevoelige borsten, opgeblazen buik, winderig, vermoeid, vaker honger, misselijk (inclusief overgeven), duizelig en bandenpijn. Vorige week voelde ik nog helemaal niets. Bij m’n vorige zwangerschap voelde ik ook helemaal niets tot aan de 8ste week :eek:

Deel Deze Pagina