Hier ook een onrustige nacht. Heel vervelend ... Ik ben wel heel vermoeid maar word 's nachts heel vaak wakker ...
Tot hoe lang hebben jullie door getest? Ik had nog wat thuis liggen en die om de dag nu gedaan en mooie knaltesten. Nu vind ik het wel prima!
Poeh poeh. Nu kon ik wel goed slapen maar gisteravond zijn mijn beide dochters heel erg ziek geworden en hebben aantal keren in de woonkamer en op bed (s nachts) overgegeven . Ze zijn nooit ziek ofzo dus was eff wennen We blijven lekker binnen vandaag, kunnen ze gelijk met hun nieuwe cadeaus spelen die ze vorige week op hun verjaardag hebben gekregen. Hoe voelt iedereen zich? Ik vind de tijd zo langzaam gaan. Wil zo graag duidelijkheid. Gisteren had ik bijv langdurig een scherpe pijn in mijn linker lies en nu voel ik alsof ik ongi moet worden. Kan mij gewoon niet herinneren van de vorige zwangerschappen dat ik zo onzeker ben geweest. Blehhh even een off day
Het eerste deel van de nacht gaat hier nu weer beter, ik val van vermoeidheid heel makkelijk in slaap. Maar vervolgens word ik rond 5 uur wakker, dan moet ik heel nodig plassen en kan daarna niet meer slapen.
Ja de tijd gaat inderdaad niet zo snel, maar dat is het begin... dat gaat altijd langzaam vind ik. Steken en ongesteldheid gevoel ken ik wel. Hoort er allemaal bij.
Ja heb ik ook gedaan! 1test en verder voel ik echt wel dat ik zwanger ben haha. Ik heb ook echt slecht geslapen de afgelopen nachten terwijl ik eerst juist beter sliep.
Bij mijn zijn die ongi krampjes een stuk minder erg geworden. Rond mijn nod had ik hier heel veel last van. Hebben jullie dit ook? Dat trekkerige gevoel voel ik nog wel maar ook niet de hele dag door. Ik wordt er zo onzeker van dat die kwaaltjes komen en gaan. Heb net 10 min boven de wc gehangen. De hele tijd kokhalzen maar er komt niets uit. Zo naar gevoel. Iemand hier ook last van?
Test heel.soms nog .. als ik me heel onzeker voel. Test knalt en de test streep is donkerder dan de controle ..Maar ja eigenlijk slaat dat door testen nergens op want het zegt helemaal niks mijn inziens ... @Dana1989 ik heb ook amper ongi gevoel en heel soms met snel opstaan en lachen wat trekkerig en dat zit dan links en rechts .. lijken wel mijn eierstokken (* die regio)
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] Senna, 36 jaar, 3e kindje [onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (17) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 23 oktober - Maline - 3e bloedname + ECHO 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 29 oktober - Butterfly36 - echo 6+3 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 9 november - Senna - 1e echo 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 14 november- waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 16 november- Dana1989 - intake 17 november - Ezeltjestrikje - 1e echo 19 november - AmyW - intake en echo verloskundige 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 20 november - San 195 - 1e echo 21 november - Senna - intake 27 november - Tulli - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling echo
Ik test niet meer, dit omdat het helemaal niks zegt. Vorige zwangerschap liepen ze ook steeds op en ondanks dat het al 3 weken gestopt was met groeien had ik een dag voor de echo ook een knaltest( de duidelijkste van alle). Wat niet inhoud dat ik soms toch de neiging heb om het te doen voor de zekerheid. Maarja ik denk dat dit echt een beetje een soort drang naar bevestiging is voor ons ondanks dat we weten dat dit niks zegt
Grote kans dat als de test dan een keer wat lichter is door een fout oid dat het je heel onzeker maakt ... Ik zou voor die gene die nu nog test die testen aan de kant leggen. Zwanger ben je toch wel en die testen kunnen het niet veranderen ...
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] WanneBeMommy, 27 jaar, 3e kindje [onbekend] Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Lana88, 30 jaar, 1e kindje [ onbekend ] Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend] 27 juni Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] Senna, 36 jaar, 3e kindje [onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (17) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Oktober: 23 oktober - Maline - 3e bloedname + ECHO 25 oktober- Annebeth - eerste echo (ivm mogelijkheid meerling) 26 oktober - SunnyShineS - eerste echo + intake 28 oktober - Kikker1 - herhaal echo 29 oktober - Lana88 - intake 29 oktober - Butterfly36 - echo 6+3 30 oktober - tall88 - 1e echo + intake November: 1 november - MaLuc - 1e echo 2 november - WanneBeMommy - 1e echo fertiliteitspoli 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - Eedihcro - echo 6 november - MaLuc - intake 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 9 november - Senna - 1e echo 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 14 november- waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 16 november- Dana1989 - intake 17 november - Ezeltjestrikje - 1e echo 19 november - AmyW - intake en echo verloskundige 20 november - WanneBeMommy intake + 2e echo 20 november- intake 20 november - San 195 - 1e echo 21 november - Senna - intake 27 november - Tulli - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling echo
Ik heb die erge ongi-krampen ook niet meer trouwens, vorige week nog wel heel erg. Ik voel wel wat, maar kan het ook zo vergeten. Ik voel wel steken als ik ineens moet niezen of hoesten trouwens. Verder totaal niet misselijk gelukkig. Ik kijk nu wel heel erg uit naar volgende week donderdag. Om 13 uur heb ik dan mijn eerste echo. Op mijn verzoek dus, deze is niet standaard bij mijn praktijk, maar ik vind wachten tot 11 weken wel heel lang duren.
Ja 11 weken termijn is wel erg lang wachten indd! @MaLuc Hier ook (nog) niet misselijk *afkloppen. Bij de vorige zwangerschappen ook nooit gehad.
Hier is de 11 weken termijn echo inderdaad ook de 1e in de praktijk. Gelukkig kon ik ook kiezen voor een 8 weken echo die ik dan wel zelf moet betalen, maar tot 11 weken kan ik echt niet wachten.
Oooo dames, wat een spanning ook.. Hier ook hoor, na 3mks ben ik reuze gespannen, eerst de 6,5 halen. Daar is t 2 keer mis gegaan. Ik test niet meer, loopt geheid uit op meer onzekerheid. Ik pas vanochtend even op de jongste van mijn collega, 12 weekjes oud❤️ Gister was ik zo belachelijk misselijk... tot nu toe gaat vandaag veel beter. Ik ‘kan’ niet spugen maar zou dat zo graag doen op zulke momenten.