Ooooh zo vervelend he ... Ik kan er ook echt niet tegen als iemand nu naast mij gaat eten. Dan word ik zo geirriteerd en boos.
Pfieuw gelukkig ben ik niet de enige met enorme lage rugpijn. Maakt niet uit of ik druk of ontspannen ben, het is altijd aanwezig! Heb ook vaak kloppende pijn links. Ik schrik daar erg van. Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik me zo onzeker heb gevoeld tijdens de vorige zwangerschappen. En mijn ademhaling is om te zeggen zeer slecht. Zo schokkerig en hoog. Her lukt me gewoonweg niet om me te ontspannen
Nee je bent zeker niet de enige met rugpijn... ik heb het ook. Nu ook ineens een hele opgezette strakke buik. En menstruatie pijn soms of iets in die richting ik.kan het niet uitleggen . Wat rot dat jij je zo onzeker voelt . Ik herken het hoor ik heb het ook ..maar ik heb wel meerdere vmk gehad dus ik sta er sowieso niet onbevangen in. Je kan misschien op YouTube kijken voor meditatie filmpjes.. die je dan beluisterd via een koptelefoon. Misschien dat het dan lukt om te ontspannen. ?
Ben blij dat ik niet de enige ben met die steken. Het maakt me er niet geruster op. Ook hier is ontspannen zijn daardoorheen rg moeilijk. En dat zal dan weer niet helpen voor die steken. Ben echt zo bang dat ik elk moment weer bloed kan zien. Ben maar op bed gaan liggen. Niet gezellig voor ml, maar ja, het moet maar. Zoveel zorgen maken is ook enorm vermoeiend. Als ik languit lig, dan valt het nog redelijk mee. Welkom Rian.
Vanochtend is het bloeden weer flink begonnen dus hoop op 0. Vanmiddag weer gebeld om te bespreken en de kans is zoooo klein op iets dat het voor mij al klaar is. Fysiek gezien doet het geen pijn, geen krampen niks. Alleen vrij veel bloed. Na het weekend een testje doen om te kijken wat het hormoon in mijn lichaam doet en dan word ik ook teruggebeld.
Ja ik ben ook gaan liggen al.. Net even gedoucht. .. Nu met kruik in bed. Ook ik ben erg gespannen. De rug en buikpijn heb ik vanaf gisteren .. Vanochtend werd ik er wakker van .. het voelt als een aankomende ongi en ook het soort pijn want je kunt hebben als je diarree hebt kan het niet goed uitleggen . De kruik helpt wel voor de rugpijn maar ja het gaat r niet van weg...pfff ben zo blij als ik meer duidelijkheid heb
Jeetje wat ontzettend klote dit ... Niks wat ik kan zeggen dekt de lading ... Vind het heel erg voor je ... Heel veel sterkte meid
Dat wens ik ook zsm voor jouw... Vind het heel erg voor je, ik hoop dat je je snel weer wat beter en sterker voelt en je snel weer een positieve test mag hebben en het dan wel goed gaat. Dikke knuffel
Hoi meiden, sorry voor het late bericht. Vandaag is een heel dubbele dag voor mij waarbij vreugde en verdriet dicht bij elkaar liggen. Mijn vader is namelijk plotseling overleden. Ik ben er ka-pot van. Ik ben enigs kind en ben na de scheiding bij mijn vader opgegroeid. Van iedereen op aarde stond hij me het meest na. Hij was ooit de beste opa die mijn dochter zich kon wensen. Ik vind het heel erg dat mijn dochter hem nooit meer zal zien en hem zich niet bewust zal herinneren. Ik ga haar gewoon heel veel verhalen vertellen. Hij was ook haar favoriete persoon naast ons. Nu we 2 steden verderop reden om naar het huis te gaan stuiterde ze al in de auto: 'opa, opa!'. Echt heel schrijnend. Ik mis hem nu al. Hij heeft een extra iemand om over te waken. De echo (die we konden vervroegen op de middag) was gelukkig goed! Het kindje is precies op schema, 6 weken. En het hartje klopt! Uitwendig zagen we het al, maar inwendig zag ze vervolgens niets (gelukkig is de verloskundige een goede bekende van ons). Opeens vroeg ze tot 2 keer toe: je hebt toch geen bloed verloren? En ze bleef maar zoeken. Heel spannend was dat. Uitwendig vervolgens weer gevonden en toen bleek mijn baarmoeder al heel hoog te liggen. Daarna kon ze het inwendig uiteindelijk ook goed in beeld krijgen. Ik maak me nu alleen heel erg zorgen wat alle stress voor effect heeft, mijn buik doet ook pijn dus ik ga proberen de komende dagen mezelf zo veel mogelijk te ontzien en op de een of andere manier ontspanning te vinden.
Oh annebeth ik ben er stil van Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, zo verdrietig ik wil je de komende tijd heel veel sterkte wensen in deze heftige periode. Zal wel een moeilijke achtbaan zijn voor jullie...Zorg goed voor jezelf.. Gecondoleerd
@Annebeth aah jeetje wat moet dat schrikken zijn! Heel veel sterkte voor jou en je familie. Fijn dat je een positieve echo hebt gehad maar wat is dat dubbel!
Ooooh @Annebeth, wat een klap! Heel veel sterkte voor jou. Gelukkig wel een goede echo, maar wat een dubbel gevoel.