@sanne96 bij mijn tweede zwangerschap voelde ik ook helemaal niets, zelfs mijn eisprong/groei niet eens. Ik dacht serieus dat ik mijn pregnyl injectie verkeerd gezet had, en dat mn poging mislukt was. Het was dan ook een totale verrassing toen ik een tweede streep zag staan. Daarna de weken ook niets gevoeld.
Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben. M’n borsten merk ik ook nog niks aan maar dat had ik m’n hele vorige zwangerschap ook. Ik dacht echt dat ik wel wat krampjes en een trekkerig gevoel rondom m’n baarmoeder zou hebben maar helemaal niets. Hopelijk wel een goede echo vrijdag.
@sanne96 alles maakt je nu onzeker he, toch zegt het allemaal helemaal niks. Bij mijn twee dochters vloog ik echt door de eerste 3 maanden heen, enige wat ik toen had was heftige bekkeninstabiliteit. Nu ben ik misselijk, enorm pijnlijke borsten en zo nog wel wat meer... Toch zeggen ook klachten niks want toen ik een ma had ging mijn lijf gewoon door met deze klachten. Ja @Waterlelie81 ik mag morgen, helaas wel pas in de avond (19.15 uur) ik vermoed dat de vk hierna vrij is en het graag nog even zelf op wil volgen want het is zo een vreemd moment voor een echo. Morgen 6.3...komt al in de buurt bij de 6.5 waar het steeds mis gaat dus ik vind het erg spannend. Vandaag de eerste dag van de laatsten...afscheid nemen van klanten en collega's....toch wel gek en dan merk ik wel dat ik emotioneel kan zijn...pffff!
Meer hier af en toe steken of last van de buik? En dan niet onderin maar beetje ter hoogte van navel en aan de zijkant? Ik heb geen idee of dit met zwangerschap te maken heeft ...
Rond je navel en zijkanten kunnen ook je darmen zijn. Zijkanten heb ik wel en dan onderin ...rond navel niet echt al hoewel ik soms wel last hoger heb maar dan weet ik dus dat het mijn darmen zijn. @kikker1 spannend morgen !!. Ik mag maandag
Heel herkenbaar. Ik had vandaag nog een test willen halen. Maar t was zo onwijs druk in de Kruidvat dat ik doorgelopen ben. Het enige is dat ik gister m’n emoties helemaal niet onder controle had, en veel trek heb.. maar verder 0,0 zwanger gevoel. Word ik ook onzeker van! Maar woensdag had ik nog een knal test en geen bloed of bruin dus moet maar vertrouwen!
Vooral niet meer gaan testen, ook al begrijp ik je zeker wel! Je hebt namelijk kans dat er straks te veel HCG in je bloed zit dat te testen dan minder gaan knallen. Ik weet niet precies hoe dat zit maar dat kan wel in de verloop van je zwangerschap. Dat zou je alleen maar onzeker maken...
Sorry dames dat ik even wat afwezig ben hier. Ben heel erg moe en heel erg misselijk vandaag. Denk dat ik van de week gembercapsules ga halen voor tegen de misselijkheid. Werkte de vorige keer ook. Hoe gaat het met iedereen?
@Dana1989 oh gembercapsules ken ik niet. Nooit nodig gehad zoiets. Hopelijk helpt het deze keer weer voor je! Hier prima! Lekker dagje gehad. Morgenochtend met vriendin afgesproken om met onze kids naar de monkeytown te gaan. Daarna door naar schoonouders want onze kinderen blijven een paar dagen logeren ivm herfstvakantie.
Hopelijk helpt het weer goed @Dana1989! Hier eigenlijk weinig klachten. Vandaag hebben we onze spullen verhuisd, dus heb veel gesjouwd, maar ging prima gelukkig. Daarna het grootste deel van het oude huis schoongemaakt en nu ben ik wel kapot
@Waterlelie81 wat fijn dat je kinderen even gaan logeren. Dan heb je ook even tijd voor jezelf. @MaLuc ik snap dat je dan helemaal kapot bent. Wij zijn in februari verhuisd naar ons nieuwbouw huis. Ik vond die laatste dag dat je het oude huis schoon moet maken echt vreselijk haha verhuizen is niet mijn hobby Ik hoop inderdaad dat de gembercapsules weer goed werken. Was bij de zwangerschap van mijn zoontje vanaf week 6 ook heel erg misselijk 6 x per dag overgeven. Heb gelukkig nu nog niet overgegeven maar misschien komt dit nog. Ik hoop het in ieder geval niet
Oh wat verschrikkelijk zeg als je zo vaak moet overgeven ... Gelukkig heb je er nu nog geen last van w.b.t. overgeven en hopelijk helpen de capsules!
@Dana1989 hihi ik zal weinig “thuis” zijn. Ik werk wel twee dagen per week maar maak lange dagen van 07:30 tot 17:30 uur . Omdat wij allebei werken zijn ze even uit logeren. Wel heel gezellig voor ze Jemig wat hing jij dan vaak boven de pot duimen op een betere periode!!
@Annebeth jeetje wat erg.... gecondoleerd , heel veel sterkte!! Wel ontzettend fijn dat je echo goed was!! En 2 miskramen... bah, hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben!! Ik ben een weekend weg met mn schoonouders.... merk dat het wel lastig is als je uit eten gaat haha! Je mag opeens een stuk minder... . Vanmiddag wel lekker mee kunnen slapen met de kinderen, heerlijk! Ik heb vooral last van menstrustiekrampjes, beetje zeurderig gevoel. Oh en puistjes ... Ik durf mezelf nog niet op de lijst te zetten, haha Ik heb ook geen idee hoever ik ben... irritant is dat!! @MaLuc heftig, haha, nu lekker met de beentjes omhoog? @Daphne85 ben je zelf verloskundige? @SunnyShineS fijn een goeie echo!!!
Hallo allemaal, Gefeliciteerd iedereen hier en ik hoop op mooie zwangerschappen voor iedereen♡♡♡ Ik ben in oktober een stille meelezer geweest in de NOD groepen en ben inmiddels zwanger♡ Heb oplopende testen gehad waaronder als laatst een knaller afgelopen maandag. Ik typ dit nu vanaf me telefoon.. zal mij later op de lijst zetten. Volgens de uitreken calculator ben ik 26 juni uitgerekend en nu 5+3 zwanger. Ik heb de laatste berichten gelezen en heb indd ook onzekerheid of alles wel goed is?? Ik voel namelijk niks. Ik voel me eigenlijk supergoed. Het enige waar ik aan vasthoud is dat ik veel witte vloed heb en geen menstruatie zie. Ook voel ik soms wat rugpijn en gespannenheid in me buik. Ik ga morgen een clearblue met weken indicator kopen voor mijn geruststelling. En daarna wacht ik gwn af tot mijn 1e echo + intake op 15 november (Ik zou dan 8+1 zijn).
Dankje! Jij ook♡ Denk dat we hierna wat meer gerustgesteld zijn! Ik moet wel zeggen bij me vorige zwangerschap begon het misselijk worden ook pas rond de 7/8 weken. Als ik geen innestelingsbloeding had gehad, had ik niks geweten.
@Munu786 gefeliciteerd en welkom! Wij hebben ook 15 november de 1e echo. Super spannend! Ik heb sinds vandaag wat rozige afscheiding.. Las op internet dat dit door bloed kan komen? Heb nu wel wat meer steken maar heb meer het idee dat dat van het late avond eten komt. Wie stelt mij gerust?
Roze afscheiding kan inderdaad door bloed komen, maar zolang het niet donkerrood of helderrood is is er denk ik niet zo veel aan de hand. De boel is daar op dit moment heel erg goed doorbloed en wie weet is er een klein adertje geknapt o.i.d.