Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sorry hoor meiden maar mijn klaagmodus staat weer te loeien. Sinds ik die vreemde krampen heb gehad gisteravond voel ik me vandaag totaal niet meer zwanger. Ik kreeg van mijn lichaam altijd wel een seintje zo van van he ik ben even misselijk of goh ik voel groeipijn in mijn borsten of trekkerig gevoel in mijn bm. Echt vandaag dus niks.
    Het liefst kruip ik gauw onder een steen en wil ik er pas uit als ik mijn echo heb volgende week woensdag. Niet leuk :(

2. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Wat ontzettend rot he, die onzekerheid.
    Konden we de dagen maar een beetje vooruitspoelen. Probeer vertrouwen te hebben. Ik heb op vermoeidheid en af en toe een klein krampje ook nergens last van. Het zegt echt niets. Knuffel voor jou!

3. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Wat een bizar verhaal! En wat een hork zeg. Gaat ze jou verloskundig zijn? Onzettend goed dat je zo op je strepen bent gaan staan en een goede echo hebt geëist. Fijn dat die goed was.
    Hopelijk kun je die rotecho snel achter je laten en gaan genieten.

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bedankt voor je lieve woorden @Senna82.
    Konden we maar indd in een glazenbol kijken..zucht.

5. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Savonds enorm koud heb ik ook last van. Zit echt met een dikke deken op de bank op dit moment.
    En ben savonds echt enorm moe. Kan om 20u al wel gaan slapen. Maar wel veel wakker in de nacht...
    Verder af en toe een krampje maar geen kwaaltjes.
    Dat maakt je soms best onzeker.
    De eerste zwangerschap ging mis op 5.2.
    Morgen ben ik 5.2.... toch gek dat dat zo vreemd voelt.

6. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Volgens mij volkomen normaal dat je niet altijd of elke dag wat voelt. Ik begreep dat het normaal is dat je niet elke dag wat voelt. Dit heeft te maken met de manier van groei in de baarmoeder en gewenning.

En het is normaal dat je vanaf week 6 meer last gaat krijgen van kwaaltjes. Tenminste dat is mij verteld. Maar ik vond het ook allemaal maar lastig hoor. Ik moet morgen maar ga kapot van de zenuwen. Vandaag de hele dag door weeïg en soms misselijk bah. Als ik aan eten denk dan vind ik het allemaal maar noet lekker ofzo.

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @lana88 sterkte... :(

@Butterfly36 oooh wat een verhaal. En wat een onzekerheid dan. Wel slecht van die verloskundige zeg.....
    Maar wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad!!!

En jij ook @kikker1 !!

@Maline wow wat een buikje al!!! Dat ga je niet lang verborgen houden hoor, haha!!

Ik heb het ook zoooo koud. En ook vaak een zenuwachtig gevoel..., kriebel in de buik... is dat herkenbaar voor jullie?

Ik heb vanmiddag nog weer bloed geprikt... morgen weer bellen. Doodeng. Maar voel me zo zwanger, dat ik wel het gevoel heb dat het goed zit.. maja.....

8. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    @Tal88 heb je morgen een echo?
    @Rian89 ik duim met je mee morgen @Senna82 gek gevoel indd maar komt nu vast goed!!
    @Waterlelie81 naar he dat wachten!! En dan gaat het opeens zo langzaam

Hier gelukkig mijn emoties weer onder controle, he bah wat is dat naar zeg om je zo emotioneel in de war te voelen.

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oh en @Daphne85 Ik vroeg het idd over je werk, maar wat een mooi beroep! Lijkt me heel bijzonder als je vrouwen zo kan steunen.

Zelf ben ik kraamverzorgende, ook een heel mooi beroep :).

Daphne85 vindt dit leuk.
  10. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Klagen mag! Is helemaal niet erg. Ik snap je onzekere gevoel. Ik heb al een week haast nergens last van, maar ik ben toch echt zwanger. Logisch dat het je onzeker maakt maar meid, over een paar weken klagen we dat we zoveel last hebben van al die vreemde kwalen en willen we terug naar de momenten dat we even nergens last van hadden. :p
    Je krijgt vast een prachtige echo te zien!

11. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Oh brrrrr die kou.. hier ook. Sta een paar keer per dag onder de hete douche ..

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kan wel janken! Wat zijn jullie aardig ❤️
    Ik hoop dat mijn onzekere gevoel gauw over is..

AmyW vindt dit leuk.
  13. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Man man, 4 pagina`s bij gelezen!
    Spannend van de echo, en verdrietig van het mk van Lana..
    en rottig van alle misselijke meiden.

Ik ben bijna beetje jaloers (ja echt, klinkt gek hè?) op misselijkheid want dan voel je je iig op en top zwanger. Mocht ik vanaf 6wk wel misselijk worden zal ik vast denken, heb ik dit getypt!!!??
    Ik heb alleen pukkels, en wat meer afscheiding. Nog geen buikje.

Ben niet snel misselijk dus ben er eerlijk gezegd ook niet echt bang voor dat het vanaf 6wk ineens komt.

14. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Ik zou lekker genieten als je niet misselijk bent. Aan de ene kant honger hebben maar aan de andere kant echt niet willen eten pff. Vanavond voor het eerst dat ik dacht wow.. Ik kan m'n buik niet meer inhouden en inderdaad continue koud.

Sterkte @lana88 En @Waterlelie81 positief blijven!

En veel succes voor diegene die morgen een echo hebben!

AmyW en Waterlelie81 vinden dit leuk.
  15. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Ja klopt, ik moet morgen voor de echo, ben best een beetje bang. Vorige keer was het mis​

Daphne85 en Butterfly36 vinden dit leuk.
  16. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Oh wat spannend !!!!
    Ik kan me je angst heel goed voorstellen... maar morgen heb jij een goede echo !

17. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    @Waterlelie81 .. ik heb dit dagen gehad dat alle klachten ineens weg waren .. En nu heb ik er nog niet heeeel veel.
    Komt goed echt waar!

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  18. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ah vorige keer met echo gezien dat het mis was???

19. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Ik dacht net hetzelfde! "Kom maar op met al die kwaaltjes en misselijkheid en alles". Omdat het voor mij ook eerder een bevestiging zou zijn.
    Nu was ik al de misselijk, maar zo erg als vandaag hoop ik toch niet nog weken te hebben. Ik kon niet eens een slok water drinken zonder te kokhalzen. En toen mijn man zei dat ie zin had in Chinees, ben ik spontaan voor de 6e keer ofzo gaan overgeven, omdat het zo goed klonk. Gewoon er nu nog maar aan denken en ik zou terug kunnen..

20. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Oeh nee dat is geen pretje. Echt niet. Maar je snapt me wel dus ;)
    Sterkte hoop dat het morgen weg is!
    Had je tot 6 wk last ergens van?

Deel Deze Pagina