Ja je kan sowieso even kijken wat de uitslagen zijn van Leiden , maarja wat je zegt dat was van voor de zwangercshap . Je schildklier waarde veranderd als je zwanger bent. Laat even weten wat er geprikt is! ( Goed dat je een uitdraai voor je zelf vraagt /krijgt moet je alrijd doen en dan zelf thuis ook alles op zoeken en checken) Vrijdag dus bloedprikken en echo. . Gewoon er achteraan zitten idd hoe eerder hoe beter . En misschien zit je tsh en de rest wel gewoon nog goed en zijn het "enkel " de antistoffen .. Op naar een goede echo !!
@Waterlelie81 dank je! @Lies89 beterschap ook voor je man @Butterfly36 ja echt schrikken Het is bij een heel klein beetje bloed afvegen gebleven, tot nu toe niets erbij hopen dat het zo blijft
Ja snap ik hoor je schikt je dood Als het bruin is is het oud bloed .. En wat rose ofzo kan door persen op je ontlasting zijn, hoesten, sex, klaarkomen etc. Hopen dat het lekker wegblijft nu. Hoe ver ben je nu?
Ik word helemaal onrustig van jullie bloedverlies meiden. Oeh echt wat een schrik. Edit: Komt vast allemaal goed! Mijn vriendin had enorme bloedingen en nu een kindje dus zegt niks. Maar snap jullie onzekerheid! Moeders voor moeders komt hier straks, hopelijk een knaller van een test want anders heb ik echt paniek.
@AmyW succes! Mijn test was echt licht bij mvm terwijl mijn hcg erg hoog bleek te zijn, niks om te panikeren dus! @Deedee91 en @Daphne85 valt vast mee achteraf maar ik zou me ook rot schrikken. @Maline , jaaaaaa, fijn zeg dat het hartje klopt! @MaLuc succes zo, ik zou ook zeker geen nee zeggen tegen zo’n aanbod. Hier gisteravond verrast met n afscheidsfeestje op mijn werk, morgen de laatste echte werkdag en daarna alleen mijn vervanger nog even inwerken. Vanochtend eindelijk weer n bodypump les gedaan, sinds de miskramen heb ik last van mijn bekken dus intensief sporten is er al n tijdje niet bij maar dit ging verbazingwekkend goed. Ik wil heel graag één keer fit zwanger zijn i.p.v. in n rolstoel te moeten zitten dus ik ben op de goede weg. Sporten jullie een beetje?
Ik heb ook nog vertrouwen. Ik heb het niet meer gezien. Mijn man vind het allemaal erg eng. Ook omdat ik daarnaast zoveel stress heb met werk enzo.
Wat leuk @kikker1 succes met het echte afscheid. Ik sport niet, ik wil wel straks gaan zwangerschap zwemmen.
Komt vast goed! Weet wel dat de mvm testen vaak veel HCG nodig hebben voor een knaller. Dus als hij niet mega knalt, maak je geen zorgen!
@kikker1 ik sport zo’n 3-4 keer per week, beetje fitness bij basic fit. Bij m’n 1e sportte ik nog meer en dag voor de bevalling (en 3 wk erna) stond ik nog op de crosstrainer en deed ik beetje rustige oefeningen! Nu ook lekker nog aan het sporten! Mvm net geweest en hebben idd een winterstop maar dat is gewoon dat ze het 2 weken landelijk niet doen ivm ongunstige feestdagen. En verder kan iedereen zich gewoon aanmelden.
@AmyW en en? Mooie test? Vast!! Gaan er nog meer mee doen met MvM? He bah meiden, vervelend van dat bloedverlies..... Hopelijk gewoon iets onschuldigs, fijn dat je gestopt is. Maar ik begrijp de paniek!! Ik had dus op mijn nod helder rood bloed en krampen, week erna een positieve test. Vind het nog steeds heel vaag. @kikker1 leuk een afscheidsfeestje! En bodypumpen, ook leuk! Ben al veelste lang niet geweest . Veel last gehad van je bekken? Ik bij mn vorige zwangerschappen ook... Ik hoop dat het nu beter gaat, ben wel flink wat afgevallen, maar denk niet dat dat verschil maakt. Het is bij mij echt een hormoon dingetje. Altijd tijdens mijn menstruatie ook heel veel last. @MaLuc ben je al geweest??
Even een paar bladzijdes bijlezen. Wat schrikken voor de dames die wat bloedverlies hebben. Hopelijk eenmalig en onschuldig. @AmyW wat een mooie test van MvM! Ik kan helaas niet meer meedoen want heb bloedtransfusies gehad na mijn vorige bevalling. Heb gelukkig wel mee kunnen doen bij de zwangerschap van mijn zoontje @kikker1 wat leuk dat je bodypump doet! Dat doe ik nu ook. Je moet straks wel de oefeningen anders doen van bodypump en sommige oefeningen helemaal niet meer. Ik ga straks wat meer rpm doen. Mijn vader is instructeur van Les Mills en geeft les in bodypump, grit en rpm. Altijd handig zo’n vader! Ik had vandaag wel een goede dag. Begon met flinke misselijkheid maar meteen tijdens ontbijt gembercapsules ingenomen en zoo fijn dat dit snel werkt! Heb de hele dag geen misselijkheid meer gehad. Heeerlijk En ik ben vandaag naar de kapster geweest nu van bruin naar ash blonde balayage gegaan. Echt even wennen maar ben er heel erg blij mee
Yeah! Dat is een mooie test @AmyW !! @kikker1 ik train 2x per week op mijn eigen spinnig fiets boven op zolder. Voor mijn zwangerschappen deed ik nog wel mee met de klasjes en daarva door naar de sauna! Lekker vond ik dat! Ik vind het zo wel best zo Ik loop veel en ben altijd bezig dus genoeg beweging Lijkt mij ook leuk om straks met de kleine te gaan zwemmen!! Waar komen jullie vandaan? Of is dat nog te vroeg om dat te vragen??
@Dana1989 fijn dat de tabletten hebben geholpen! Mag je die dagelijks gebruiken? En wat cool van je haar!!! Ik heb ook bruin haar maar naar blond WoW dat zou ik nooit durven tof dat het gelukt is!!
@Dana1989 ik werk (tot morgen) op n sportschool waar we Les Mills aanbieden. Ik deed altijd 3 keer per week BodyAttack maar nu dus helemaal niet meer, mag ook niet hardlopen... ik ga me focussen op Pump nu. Tof dat je pa instructeur is! @Waterlelie81 cool, je eigen fiets!
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni Kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 juni Maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 24 juni Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni Deedee91, 27 jaar, 2de kindje [ onbekend ] 27 juni 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [Onbekend] 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] Senna, 36 jaar, 3e kindje [onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (20) ----------------------------------------------- Afspraken: Oktober: 31 oktober - Maline - 2e echo 6+4 November: 1 november - MaLuc - 1e echo 2 november - Eedihcro - echo + bloedprikken 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 5 november Daphne85- echo 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - MaLuc - intake 6 november -Butterfly36 echo fertiliteitspoli 7+4 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 7 november - waterlelie81 - 1e echo eigen verzoek 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 8 november - Kikker1 intake verloskundige = 3e echo 9 november - Senna - 1e echo 12 november - Eedihcro - Endicrinoloog 12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1) 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 13 november - Kaatjee - 1e echo + intake 14 november- waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november- tall88-2e echo( +/- 9 weken) 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november- deedee91 -1ste echo 15 november - Lies89 - 1e echo 16 november- Dana1989 - intake 20 november - San 195 - 1e echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 27 november - Tulli - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+5) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4) UP! Zodat we weten dat we morgen en vrijdag weer mogen duimen voor @MaLuc en @Eedihcro