Hee meiden. Sorry dat ik niet zo actief ben hier. Lees gelijk heel naar nieuws. @Deedee91 wat klote!!! Ik hoop voor jou dat het snel weer raak is en dat alles dan goed gaat. Heel veel sterkte!!
Hay dames Ben er gewoon stil van, zo verdrietig nieuws voor deede Ik ben wat gaan drinken met een vriendin vanavond en dat was wel fijn, even vergeten dat je zwanger bent en gaat de tijd wat sneller tot de echo
@Eedihcro heeeeel veel succes alvast morgen. Je zal het misschien al wel gezegd hebben maar hoelaat mag je? Ik ga aan je denken ! En het gaat goed komen !
Ik ben er ook kapot van. Het hakt er toch in. Zo zie je maar weer..wat een geschenk is het toch om uiteindelijk een gezond kindje in je armen te mogen sluiten.. Het is en blijft een wonder. Ik hoop in ieder geval dat wij door deze slopende 12 wekengrens elkaar kunnen blijven steunen.
Ja tis verschrikkelijk oneerlijk.. En gun je niemand. Je schrikt er zelf ook van als je het leest en word direct weer met je neus op de feiten gedrukt . Ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt en weet wat voor hel het is .. vreselijk . Ik voel me zelf ook altijd heel verdrietig voor de ander als ik zulke berichten lees ... Alles wat je zegt dekt de lading gewoon weg niet van het geen waar iemand door heen gaat .. Bah! Lieve meiden slaap lekker allemaal...
Dank meiden. Ik moet om kwart over 12. Durf niet zo heel goed meer, want uitgerekend vandaag heb ik ineens weer bruine afscheiding . Meestal geen goed teken bij mij. Ik denk dat ik heel wat duimpjes nodig ga hebben.
Dat meen je? Ik snap dat je dan niet echt meer durft. Maarhet hoeft niks ergs te zijn. Ik ga dubbel en dwars voor duimen!!!!!!!!
@Eedihcro jeetje dat is schrikken van de bruine afscheiding. Hopelijk is het iets onschuldigs en is er niets met je kleintje. Mijn duimen draaien heel hard voor je. Succes vanmiddag.
Hier helaas geen goede echo. Het hartje klopte goed maar het vruchtje was maar 3,8 mm en het vruchtzakje 14,7. Dat zou betekenen dat ik maar 6 weken zwanger ben. Ik heb (P)ICSI gedaan en een blastocyste teruggeplaatst gekregen dus ze gaven aan dat er nooit zes dagen tussen kan zitten. Dit was onze vierde poging voor een broertje of zusje, tiende embryo en nu krijgt mijn zoontje dus nooit een broertje of zusje. Ik ben zo verdrietig.
Ow nee! Wat vreselijk Meis.maar (sorry als ik nu iets heel stoms zeg) maar al ben je 6 weken dat is dan toch okk geen ramp als je minder ver bent?