Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Dus dat, heb wel vaker gelezen dat mensen te horen kregen dat het niet klopte qua tijd en gewoon een gezond kind hebben gekregen. Sommige spreken dan van een soort pauze of trage start( stopt kort met ontwikkelen of heeel langzaam en pakt het daarna weer op). Schijnt wel eens voor te komen. Als het hartje sterk klopt zou ik de hoop nog niet opgeven. Was het hartje heel zwak dan was je kans al kleiner. Ik blijf voor je duimen

Daphne85 vindt dit leuk.
  2. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Bij mij is bij E ook compleet verkeerd gemeten met de eerste echo. Het hartje klopte sterk, dus ik zou zelf dan toch nog hoop houden. Wat wat de reactie van het ziekenhuis met bijbehorend advies?

3. sanne96

sanne96 Lid

24 jan 2016
    16
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als je embryo zo veel achter loopt dan komt het blijkbaar zelden goed en wordt het uiteindelijk een miskraam. De embryo ontwikkelt zich dan gewoon niet goed. Ik kom ook geen positieve verhalen tegen. Soms kan het een late eisprong of innesteling zijn geweest maar dat kan bij mij dus niet door de terugplaatsing van de blastocyste.

4. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet echt ook even niet wat ik met mezelf aan moet. Echo is over 2 uur en ik weet echt niet hoe ik de tijd door moet komen. Rustigblijven zei een vriendin. Probeer dat maar eens in zon situatie. Vorige keer begon de miskraam ook zo, dus ik ben echt verre van rustig nu.

5. sanne96

sanne96 Lid

24 jan 2016
    16
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag was bij de fertiliteitskliniek en ik moet volgende week naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ervoor staat. Maar ze gaven me dus eigenlijk geen kans.

6. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    @sanne96 wat vervelend om te lezen! Wat is nu de volgende stap? Kan het niet zo zijn dat het vruchtje gewoon wat trager is geweest met opstarten en straks een groeispurtje krijgt?

@Eedihcro succes straks, en succes nu met het doorkomen van de tijd... straks weet je wel waar je aan toe bent! Wie weet is er helemaal niets aan de hand en luister je straks naar een mooi kloppend hartje!

7. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Nou mijn vruchtje was ook kleiner dan de 6+3 die ik zou moeten zijn.
    Kwam ook op 6 weken uit .
    Ik heb een 4 daagse cryo terug geplaatst gekregen en dan is het ook helemaal terug te rekenen .
    Het schijnt vaker voor te komen ten eerste omdat het heel moeilijk op te meten is .
    En de embryo kan een dia pauze hebben gehad .

Een vriendin van mij had een embryo terug middels ivf en kwam met 6.2 weken en haar vruchtje was 22mm
    En werd dus terug gezet naar 5+5.
    En ze is nu ruim 6 maanden ver

8. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    @sanne96 Jeetje meid wat ontzettend naar om te horen... Ik hoop toch dat het positief uitpakt en het gewoon verkeerd is gemeten misschien!

@Eedihcro Heel erg veel succes!! Ik hoop dat jij een mooi kloppend hartje mag zien ondanks de bruine afscheiding ..

9. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    En volgens mij was het kindje van @Maline ook kleiner

10. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    @Eedihcro .. Heel veel succes zo meteen.
    Kut weer van het bruin verlies . Hopelijk is het niks ...
    Ik ga heel hard voor je duimen

11. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

Tulli vindt dit leuk.
  12. sanne96

sanne96 Lid

24 jan 2016
    16
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank allemaal voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Ik had zelf van te voren al het gevoel dat hij iets zou achterlopen omdat de kwaliteit van de embryo wat minder was en dus nog niet klaar was om in te nestelen bij de terugplaatsing en ook omdat mijn testen pas later echt donker waren en ook de hCG waarden redelijk laag waren maar wel ook goed opliepen. Ze waren alleen heel stellig dat zo'n achterstand eigenlijk nooit goed kwam. Nu druk aan het regelen dat ik maandag weer een echo krijg in het ziekenhuis hier, maar ook dat is weer allemaal moeilijk omdat ik m'n behandeling in Düsseldorf heb gehad en nu nog niet bij de gynaecoloog mag blijkbaar omdat dat pas vanaf acht weken mag.

Ik hoop voor jullie allemaal op een goede en onbezorgde zwangerschap!

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Weet niet wat ik lees :( wat schrikken!!
    Ik hoop dat het ondanks de bruine afscheiding en van de meting alsnog goed zit meiden..
    Mijn duimen draaien hard voor jullie!

14. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    @Eedihcro veel succes! Ik ga voor je duimen. Wat rot van het bruinverlies.

15. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Naja zeg!!!! Wat een onzin. Dus dan moet jij 2 weken met zo een onzeker gevoel rond lopen. Vind ik bok hard van ze! Niet mee akkoord gaan en aangeven zolang je deze onzekerheid hebt dat je volgende week weer een echo wil hebben. Dan kunnen ze prima zien of het groeit etc en het hartje nog klopt. 2 weken zijn volgens mij gigantisch lang in jouw situatie.

Tulli en Senna82 vinden dit leuk.
  16. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    @sanne96 pfff wat een rotbericht. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop zo enorm voor je dat ze het vandaag bij het verkeerde eind hadden en je volgende week een goede echo hebt. Knuff

17. sanne96

sanne96 Lid

24 jan 2016
    16
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
  18. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij bovenstaande voor beide meiden.
    Echt orchidee ik duim keihard voor je!
    En Sanne welke kliniek zit je bij eigenlijk? Toevallig FKT?
    Ik hoop echt dat alles positief zal zijn meisjes!!!

Ik ben nu ook steeds zenuwachtiger voor maandag, echo bij de kliniek. Zo zie je maar weer dat niets vanzelfsprekend is!

19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Eedihcro mijn duimen draaien heel hard!!

@sanne96 Ik hoop zo dat ze het mis hebben!! Wat een onzekerheid dan zeg... dat afwachten, verschrikkelijk!!!

20. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Gistermiddag aangemeld bij moeders voor moeders, werd ik gisteravond al gebeld of ze vanmorgen kon komen, ehh prima!

Schrok eerst een beetje vd test, vond hem vrij licht. Maar ik was iets te ongeduldig :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

AmyW, Senna82 en San195 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina