De follikel waar het eitje in zit wordt zo’n 20mm rond de eisprong. De follikel knap dan en daar komt het eitje uit. Het eitje zelf is dus veel kleiner.
Welkom @1986mom en gefeliciteerd! Brrrr waarom moeten mensen hun eten op Facebook zetten met foto en al... Hihihi Mijn eetlust is echt zo slecht op dit moment. Er gaat maar weinig qua warm eten in. Herkennen jullie dit? Oh en kkkkkouddddd heb ik ook.
@Senna82 ja heb ik ook! Zeker avondeten heb ik het zo moeilijk. Gisteren was het een appel uiteindelijk Dus ik eet enkel wat brood, een mandarijntje of twee, een sultana en een appel. En dat is het zo wat. En zelfs dat komt er nog uit @Waterlelie81 en de rest: ik hoorde net dat het bij mij een meisje zal zijn omdat k er zo ziek van ben?? Zou het dan eerder een jongen zijn? Oh ik ben zoooooo benieuwd! Het maakt mij totaal niks uit, maar zie mezelf wel meer als een jongens mama. Misschien omdat ik zelf niet zo'n meisje meisje ben
Hee exact zelfde als ik!! Ook geen menstruatie. Ik had menopur en Pregnyl. En mijn eitje op 7/10 gesprongen. Tot nu toe nog geen tweelingen gesignaleerd hè?
Hier vanavond friet gegeten. Een van de weinige dingen die gewoon zonder problemen gaat. En appels en wortels, maar daar had ik nu geen zin in. Gevoel voor geslacht, ik heb op de een of andere manier het idee dat we weer een meisje krijgen, maar een jochie zou ik ook heel leuk vinden. Wel vreemd dat je al zo een gevoel kunt hebben. Wij laten de nipt in België doen, zodat we het snel weten.
Hier sterk het idee dat wij weer een jongen krijgen, maar meer omdat mijn zussen het ook bij hetzelfde geslacht hebben gehouden. Ik voel me wel heeel anders dan bij de vorige. Wat dat betreft denk ik dus een meisje. Stom he, al die gedachtes
Hier nav de meting bij de echo ook drie dagen teruggezet trouwens. Maar de verloskundige zei gelijk al dat die meting nu nog erg onbetrouwbaar was. Ik pas mijn datum pas aan na de termijnecho. @Eedihcro, wat fijn! Blijft heel spannend, maar een kloppend hartje is supergoed nieuws! @Sanne86, wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat het toch goed blijft gaan!
Zoals mijn oma altijd zei.. Spouwers zijn houwers zelf gelukkig geen last van. Mijn zusje was ontzettend ziek. Tot 18 weken en daar wordt het een jongen dus zegt niks haha. Denk zelf dat het een meisje wordt maar droomde dat het ene jongetje wordt..
Ik heb trouwens geen enkel voorgevoel over geslacht. Ik hoop een meisje, anders weet ik geen naam Bij mijn dochter heb ik de hele zwangerschap gedacht dat ze een jongen was. Dat was een leuke verrassing bij de geboorte, haha. Bij mijn zoon wisten we het. Beide zwangerschappen waren vergelijkbaar.
Oh gadverdamme, dit mag van mij wel een héél leuk kindje worden! Na het eten misselijk geworden. Dit werd alleen maar erger met hele nare bandenpijn. Het leken wel weeen zo erg. Nu is gelukkig alles er (eindelijk) uit en lig ik in bed. Bandenpijn is weg alleen mijn maag is nog gevoelig. Ik voel me nu even heel erg naar
@MaLuc haha bij ons is het net andersom! Onze jongensnaam staat al 3 jaar vast meisje zijn we nu enkele weken geleden op een mooie gekomen. Hubby is helemaal overtuigd en ik vind em ook heel mooi, maar weet zo precies nog niet of ie wel bij ons past. Mijn zusje had ook enkel een meisjesnaam en heeft echt enkele weken goed moeten wennen en nadenken toen ze hoorde dat het een jongen was. Willen jullie het allemaal weten of zijn er bij die het een verrassing houden tot de geboorte?
Hey @Tulli , ik denk net hetzelfde Ik heb de afgelopen week meer overgegeven dan mn hele afgelopen leven denk ik. En weet je wat raar/stom is? Als ik nu 100% zeker wist dat dit een plakker was, maakte het me geen flapdrol uit. Maar om de één of andere reden zou ik laaiend zijn als de natuur me deze keer zo ontzettend veel en pittige symptomen geeft en het dan toch nog afpakt..
Jeetje hier ook de hele dag misselijk maar niet kunnen overgeven.. iemand nog tips ?? Eten lukt wel.. maar niet veel, en alleen in de hoop dat de misselijkheid weg gaat..
Leuke insta om eens te kijken triplets_of_copenhagen Ik heb eigenlijk de hele dag trek, sorry voor de misselijke meisjes.....
Hier niet zover gekomen dat ik moet overgeven *afkloppen* Wij willen het wel heel graag weten, vandaar dat wij al de echo gepland hebben op 3 januari Ik heb al twee meisjes..3e bedenken zal lastig worden.. Met jongensnamen wordt het sowieso een ramp omdat ik serieus niet een mooi vindt. Nouja, ik heb er een maar dat vindt vl niet leuk. De andere naam is helaas al vergeven door zijn broer. Dus ja.. dat wordt zoeken!
Als ik dat zo lees mag ik echt niet klagen. Ik voel me af en toe een beetje misselijk, maar niet zo erg dat ik bijna moet spugen. Ik moet juist eten om me beter te voelen, kan de hele dag door wel eten. Wij willen het geslacht niet weten. Denk ik nu nog, haha. Bij de eerste is het gelukt trouwens.
Nu beetje ruzie thuis, en voel nu echt mijn hormonen gieren. Helemaal nu hij zegt dat ik last heb van mijn hormonen terwijl ik niks deed en híj juist onredelijk was... Ja, ben echt zwanger hihi
Zo, ik ben heel wat dagen afwezig geweest, drukke dagen gehad en heel erg moe 's avonds, dus vroeg naar bed. Er is wel een hoop gebeurd, las ik. Heel veel sterkte voor de dames die die een miskraam hebben gehad of nog in afwachting zijn of het toch nog goed zit. Hier sinds een paar dagen misselijk, maar niet hoeven spugen. Eetlust is ook prima, hopelijk blijft het zo. Verder totaal geen last ergens van, wel een iets boller buikje. Hier 2 jongens en hoop stiekem wel op een meisje. En 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad. Ik was overtuigd dat de 2e een meisje moest zijn, haha! Nog 5 nachtjes tot de intake en echo, zo spannend.
Hier heel onverwachts zwanger van een 3e. Ik ben er wel blij mee, maar mijn man moet er nog zo ontzettend aan wennen. Voel me er ook wel lullig over, zou er graag net zo dolgelukkig mee willen zijn als bij de andere 2...