Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Ik heb nog maar 1 keer gespuugd. Bij mij begint de misselijkheid in de middag en trekt in de avond pas weer weg. Met name als ik aan eten denk vind ik alles smerig bah. Weinig eetlust maar probeer wel gewoon voldoende te eten. Vandaag minder last van gehad gelukkig. Bij mij blijft het vooral bij kokhalzen. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik vandaag geen koffie gedronken heb, ik heb nl het vermoede dat dit vooral de boosdoener is

2. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Niet lekker, maar gember thee. Zelf heb ik gember/lemon thee zonder theïne

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Tal88 he die drink ik ook! Van Clipper toevallig?

Pfff ben net wakker geschrokken. Zo druk en heftig gedroomd over dat ik de trein moest halen ( ik reis amper met de trein haha). Alles is nog zo helder en echt. Ben er moe van geworden.
    Ik draai me toch nog eventjes om ;)
    Is veels te vroeg nog gaaaap

4. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Wat balen dat er veel meiden misselijk zijn... hier gelukkig nog niks aan de hand maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Hormonen gieren hier ook door m’n lijf. Ik huil om de kleinste mooie dingetjes in t leven hahaha.

Vandaag weer druk aan ‘t werk. Heb de kerst mini sessies in de studio vanochtend.

5. Tulli

Tulli Actief lid

18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    Hier toch niet misselijk door de zwangerschap (sorry baby dat ik jou de schuld gaf)
    Hele nacht ieder uur overgegeven en diarree. Kan niks binnenhouden. Ik ben heel blij dat ik laatst perongeluk zetpil paracetamol had gekocht ipv gewone

6. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Misschien is dit heel raar. Vanochtend opgestaan en helemaal en absoluut helemaal nergens last van. Niet misselijk of weeiig gevoel niet eens super honger. Nu zou ik het liever wel hebben want nu ga ik me zelfs hierom al druk maken

7. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Lastig he dames, al die symptomen die komen en gaan. Hier valt dat nog mee. Wel nog steeds een beetje bruinige afscheiding wat me er niet geruster op maakt.
    Overigens pas ik de datum op de lijst ook pas aan na de termijnecho. Er kan nog zoveel veranderen.

Voor diegene die gember heel vies vinden. Bij de apotheek verkopen ze gembercapsules. Dan heb je iets minder van de smaak, maar wel de werkzaamheid ervan. Het helpt voor mij niet volledig, maar geeft wel verlichting.

Afgelopen nacht in elk geval flink kunnen slapen. Dat was wel fijn. Straks nog een keer naar bed als dat lukt. Dochter is ziek en wil niet echt slapen. Ze gaat enorm liggen krijsen in bed. En buiten bed met ze flink geëntertaind worden, anders is het ook jammeren. Heel vermoeiend. En mijn vent blijft maar plannen maken. Die heeft gezellige uitjes en alles. Ik ben ff lekker boos geworden. Heb nog steeds bruinverlies en kan niet de hele dag bezig zijn met haar. De momentendat ik de rust kan pakken wil ik dat ook wel graag even kunnen doen. In het weekend mag hij ook papa zijn. Doordeweeks ziet hij haar alleen bij het avondeten. Iedereen vraagt zijn hulp en hij zegt nooit nee. Nu heb ik hem nodig. Vind het wel een keer best hoor.

8. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Ja de onzekerheid gaat weer onvermoeid door he pfff .
    Even gerust na de echo en dan begint het circus weer opnieuw .
    Ik denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken om het bruin verlies .
    De gyn heeft ook geen bloed in de baarmoeder gezien snap je .

Ja die mannen af en toe die snappen er niks van soms.
    Goed dat je hem even aangesproken hebt want soms hebben ze het gewoon echt niet door ofzo .

9. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Ja het wisselt elke dag joh . Het kan zijn dat je later op de dag wel weer wat symptonen krijgt of morgen en er weer volop mee wakker word..

10. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Dat weet ik idd, maar toch he. Daarom ook dat ik zeg, zolang het deze hoeveelheid en kleur blijft probeer ik er maar op te vertrouwen dat het goed is. Het komt gewoon heel vaak voor dat ze geen oorzaak weten. Gisterochtend was het meer en donkerder en toen zat mini ook nog op zijn plek, dus ja...

En ja, ik weet dat ml probeert goed te doen, maar leuk is soms anders. En dan ook nog al die avondjes weg voor de gezelligheid enzo. En de avonden zijn minder erg, als E toch slaapt en ik ook vroeg naar bed ga, maar deze maand zien we elkaar ineens maar heel erg weinig.

11. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Dat laatste dus hè .... ik wil in het weekend ook uitrusten maar meneer maakt weer plannen en moet z’n vader weer helpen en die en die. Ik heb ook gezegd: je blijft nu maar thuis en mag dit hele weekend fulltime papa zijn. Kan ik effe rusten.

12. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Het beangstigd mij soms ook wel dat ik helemaal nergens last van heb behalve vermoeidheid .. Ik weet dat kwaaltjes op en af gaan, maar soms heb je een beetje die bevestiging nodig dat er echt wat groeit in je buik. Helemaal als je nog geen 1e echo hebt gehad...

DvEsch vindt dit leuk.
  13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Hier idem! Vandaag voel ik ook niks. Woensdag echo, dan gaan we het geloven ;)

San195 vindt dit leuk.
  14. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Hier waren we gister nog zo blij. Vandaag zakt de moed weer in mijn schoenen. Heb vanmiddag ineens weer bloedverlies. Echt wel roder en meer dan gister. Waarom moethet toch elke keer zo? De echo gister was zo mooi. Ik moest van de gyn wachten tot komende vrijdag voor de volgende cho, maar als ze niet mee werkt in eerder komen, dan ga ik een verloskundige bellen. Ik wil die onzekerheid gewoon niet.

15. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    He nee shit ... En dat na zo'n mooie echo. Het is inderdaad fijn als je nog eerder kan komen. Die onzekerheid is killing ... Ik hoop en duim voor jou mee!!

16. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Nee dat snap ik deze onzekerheid nekt je .
    Kun je maandag ook direct even bellen voor je schildklier uitslagen?

17. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Als ze afwijken namelijk kun je direct aan de medicatie .

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh nee! Zeker maandag bellen!! Knuff

19. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Hay dames

Ik heb gelukkig super veel afleiding gehad en toch nog kunnen genieten ( met onze kinderen weze zwemmen en uit eten geweest)

Ik heb ook vandaag een klein beetje (rood) bloed verlies gehad. Geen buikpijn en super misselijk dus tja voor mij is het allemaal echt een raadsel

20. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook. Voel me kotsmisselijk en ben moe. Niks anders dan eerder deze week. Maar het maakt me gewoon vreselijk onzeker. Het rode was daarstraks even een keer. Daarna weer wat bruin en verder ook geen kramp. Ik ga maandag maar even bellen idd. Geen idee of de bloeduitslagen er dan al zijn, maar kan het allicht vragen.
    Overigens verwachtte de gyn geen problemen met de schildklier, omdat alleen de antistoffen verhoogd waren en de tsh gewoon een prima waarde had. Ik hoop dat ze gelijk heeft.

Deel Deze Pagina