Hallo lieve dames, Ik lees met jullie mee, leef met iedereen mee maar heb zoveel last van het misselijk zijn dat ik niet tot reageren kom...dat zou n zoontje betekenen want bij de meiden heb ik dit écht niet gehad. Het niet meer hoeven werken is ook echt een opluchting voor nu. Wat een spanning bij sommigen hè, bloed en wisselende symptomen...en hoe verdrietig als het dan mis gaat... @Eedihcro ...lijkt me erg spannend zo, gelukkig maar dat je gister toch even de bevestiging kreeg al kan ik me de vernieuwde onzekerheid erg goed voorstellen!
Ja ik heb die hoofdpijn en duizelig soms ook hoor en misselijkheid maar hoef niet te spugen Als je googled zijn hoofdpijn en duizeligheid echt kwaaltjes hoor. Dus daar geen zorgen over . @Eedihcro pffff weer bruin dus. Wat een rollercoaster . Ik zou echt obsessief controleren steeds als ik dat zou hebben. Werkt niet echt bevorderlijk nee... Maandag even bellen .. maar het komt niet uit de bm anders had ze dat.moeten zien op dat echo ...
Oh, ik had daar nog niet op gegoogled, omdat ik dat zelf niet heb. Wel misselijk, tegen het spugen aan. Zal mijn grote lijst met 50 kwalen er eens bij pakken. @kikker1, naar dat je echt zo misselijk bent. Ben benieuwd of je gelijk hebt dat het een jongetje gaat worden. En ja, ik moet ineens nog vaker plassen. Zei al tegen ml, dat het nu bijna geschaafd voelt door al het afvegen. Ik blijf ook mijn broekje maar checken. Hoor het vaker: oud bloed, eenmaal een hartje gaat het een stuk minder snel mis. Maar man, het doet wat met je hoor. Nu maar weer proberen of ik kan slapen. Welterusten dames.
Bedoel idd op natuurlijke wijze is dat niet te bepalen. En ik wist idd niet of elke baarmoeder ieder eigen 2 eileiders had. Maar nu snap ik wat je bedoelt.
Ik denk dat ik het vandaag mijn vader, broer en zusje ga vertellen. Niemand weet het, maar ik wil het zo graag aan hem vertellen.. Het kan natuurlijk altijd nog mis gaan, maar die steun heb je dan ook nodig dus ik denk dat ik het wel kan vertellen..
@San195 , ik snap je hoor. Stel dat het mis zo gaan (gaan we natuurlijk niet van uit he) dan heb je ook behoefte aan een luisterend oor en steun! Bij mij weten ook veel mensen het. Veel plezier met vertellen!
Snap ik heel goed! Dat was bij mij ook de reden. Mijn ouders, zussen, schoonfamilie weten het ook al. Met 5 weken hebben wij het verteld. Veel plezier met het vertellen, spannend hoor!
Oooh ik kan ook niet wachten. Mijn man wil echt eerst de echo. En ik zal me er aan houden. Hihi.. Dus dinsdag is het zo ver. Ben nu al wat afspraken aan het plannen. We hebben een mooi lijst met foto's van de eerste 2 met als tekst, we hebben een geheimpje..en dan de derde lijst heeft ballon nummer 3 en datum erbij. Muisjes erin en klaar.. Ben zo benieuwd. Die foto's hebben we voor de ouders en de rest wil ik cupcakes vullen. Gewoon op visite gaan. En dan vullen met roze en blauw. Dus zonder reden komen we met iets lekkers wat de Kids gemaakt hebben. Heb er zin in.. . Moet trouwens zeggen dat ik nu ineens een buikje krijg. Iets van bommel die ik niet kan inhouden. Leuk.... Want bij de andere 2 kreeg ik pas iets van vorm rond de 18 weken.
Hay dames Veel plezier met vertellen harstikke leuk is dat!! Ik zit te denken dat ik misschien een blaasontsteking heb...heel vaak plassen (opzich is dat normaal maar nu wel extreem) druk op mijn onderbuik etc. Ik kan neem ik aan gewoon tot morgen wachten met urine laten controleren? Iemand ervaring toevallig
Mijn ouders en schoonmoeder weten het ook al een tijdje.. het is hun eerste kleinkind dus wij wilde ze vanaf het begin laten meegenieten..!
Hier ook de naaste familie verteld. Dan is het ook makkelijk uitleggen wanneer ik me niet goed voel. Ze weten ook van de miskramen, dus ze begrijpen mijn angst ook wel. Wel leuk om er zoveel werk van te maken @1986mom. Ga je dat bij iedereen doen die je het persoonlijk vertelt? Wij hadden bij nr 1 een t-shirt voor mijn man met de tekst: superheroes without a cape are called Dad. En nu willen we een shirt met de tekst: every supergirl needs a sidekick voor E erbij hebben. @Daphne85, ik zou gewoon de ha-post even bellen en je verhaal doen. Ik dacht dat bo ook bloedverlies kon veroorzaken, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Als zij het nodig vinden dat je vandaag komt, dan hoor je dat wel. En anders kun je idd morgen gaan. Evt kun je even kijken of je verhoging hebt. Dat kan ook een teken zijn. Hier af en aan nog wat bruinverlies, maar echt bloed heb ik niet meer gezien. Bedacht me s avonds nog wel dat het een uur of 2 na het poepen was geweest, dus misschien toch weer daarvan. Ml is even weg met E, dus ik kan nog even lekker slapen nu. Ben weer iets rustiger, dus hopelijk lukt het nu wat beter. E was vannacht erg onrustig en ik dus ook. 2 tanden tegelijk die doorkomen is ook echt geen feest.
Ik dacht het laatst ook te hebben . Even urine langs gebracht en deze bleek toch schoon . Waarom ik het dacht was omdat ik heel vaak.moet , mijn urine er met een zwakke straal uit kwam, zelfs brandde op het eind , en ik steekjes kreeg in mijn onderbuik tijdens het plassen en een druk bleef voelen als ik geweest was. Urine was schoon en nu is het weer.minder . Ik zou vandaag even cranberry sap drinken en veel water . En dan morgen even je urine langsbrengen
Hahahahahah eigelijk heb je daar heel erg gelijk in. Nu ik er over nadenk. Weet je wat het stomme is? Ik denk dat het komt omdat we bij de eerste 2 er niks leuks van gemaakt hebben. En ik bij de 2 de al probeerde om alles af te sluiten. En dit zal de laatste zijn. Maar dat lukte me niet. In alles bedoel ik dan he, dus ook zwangerschap etc. En ineens was er het gevoel van een derde. Dus nu hoop ik het wel af te sluiten. Want een 4 de hoeft voor ons niet. Dus eigelijk zeg maar gerust, dat het overdreven is om het zo te vertellen maar dan ook echt niemand, gaat dit verwachten..
Nee hoor, dat zal alleen bij de broers zijn. En bij de directe vrienden gewoon even langs gaan en vertellen. De rest op de groepsapp
Ik had dat met name tegen het eind van de zwangerschap. Misschien gewoon laten controleren morgen. Meteen de ochtendurine brengen
@Eedihcro ja ik ga indd zo maar even bellen en dan hoor ik wel wat ze adviseren. @Butterfly36 ow help dat klinkt een beetje het zelfde hihi, dan hoeft het dus niet zo te zijn.
Ja je kan ook even bellen idd naar de post . Maar vraag dan wel even of je je urine langs mag brengen soms schrijven ze antibiotica voor zonder dat ze je urone nakijken en doen dit dan op basis van je klachten . Maar liever geen antibiotica natuurlijk he als je geen zwanger bent .. dus liever zeker weten want je ziet ik had alle klachten eigenlijk maar urine was schoon.
Morgen heb ik m’n echo met 6w1 zou ik dan wel een hartje horen? Mijn ouders van nu app schrijft dat eind deze week het hartje gaat kloppen. Wie heeft er nog meer met 6w of 6w1 echo gehad?
Spannend @AmyW! Ik had een echo met 6+5 en was volgens de meting 6+2. Het hartje klopte al heel sterk. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je een paar dagen minder ver bent, dan hoeft het hartje nog niet te kloppen.