Ik heb Ook al urine opgevangen in een potje, zo wegbrengen naar de HAP. Ik onderneem wel meteen actie ivm nierbekkenontsteking. Dit kun je al sneller krijgen bij zwangerschap, maar ik ben daarnaast ook nog nierpatient dus dat verhoogt de kans nog sneller. Hoewel ik alleen in de avond klachten heb, dus ben benieuwd.
Volgens mij begint het hartje van af 5 weken zelfs al( dit is alleen nog zo zwak dat je dat niet kan zien) er is een kans dat je een kloppend hartje gaat zien, maar ook dat je dit nog niet ziet omdat je minder ver bent. Heel spannend, ik hoop dat je het hartje al kan zien morgen!!!!! Ik ga duimen.
@AmyW de verloskundige waar ik laatst was ( die van de goede praktijk ) zei ja we moeten zeker wat gaan zien ( ik was toen 6+3) het hartje gaat rond 5+5 aan zei zij.. dus ja ik verwacht wel dat jij morgen iets ziet...
Jeetje ook al last . Ik ging het ook gelijk controleren door vele ontstekingen in het verleden, en in jouw geval is het helemaal niet iets om mee door te lopen. Ik had het ook het meest aan het eind van de dag .. sterkte ik hoop dat het niks is
Pfff zijn jullie ook zo verschrikkelijk moeeehoeeeee. Man ik word er niet goed van .. En chagerijnig ook.. ben heel fel
Mn vriend vind me niet te genieten. Ik ben niet zo lief meer en heb overal een weerwoord op zegt ie, en idd ook erg fel. Word ook veel sneller boos om dingen merk ik zelf.
@Tal88 oei jij ook al, ja ik ga ze zo bellen en even overleggen dan is mijn man thuis, want ik voel mij ook niet zo lekker misschi kan hij t dan brengen. @AmyW spannend jij ook morgen! Ik duim voor je en alvast veel plezier gewenst
@Butterfly36 hier ook erg moe, sinds begin deze week extreem. Eergister enorm ziek geworden, dus ik denk dat dat er aan zat te komen. Voel me nu wat beter, merk wel dat ik een flinke klap gehad heb. Naar de wc lopen is eigenlijk al te veel
@1986mom, wel leuk. En de rest. Of waren die nu niet thuis? Veel mensen met verdenking van bo. Dat is ook naar. Gelukkig is even checken zo gepiept. Ik ben vorige zwangerschap ook best wat keren gegaan, maar hoef nu niet zo achterlijk veel te plassen. Heb wel vast om een urinecontainer gevraagd. Makkelijk om vast in huis te hebben. Hopelijk is het niks bij jullie. Hier ook moe. Net nog even lekker 2 uur liggen pitten. Was hard nodig denk ik. Gister ook al 2 uur extra overdag. Ben gelukkig nog niet chago, erg emo of fel. Tenminste... nog geen klachten van ml gehad.
Hai! Hier ook flink moe, chaggie en kippig Maar ondertussen ben ik erg op dreef met dingen wegdoen/weggooien. Wil ruimte! Straks brengt vriendje de kids naar mijn schoonouders want zij hebben morgen studiedag (geen school) en wij moeten werken. Dus avondje alleen. Kan ik heerlijk gaan badderen vanavond
Ha dames, Ik lees af en toe met jullie mee, maar gezien al 2 rond lopende kids en een drukke baan, zal het me niet lukken heel actief aanwezig te zijn. Ook hier vol spanning in afwachting van de 1e echo aanstaande dinsdag. Behalve vermoeidheid ging het eigenlijk heel goed, maar sinds dit weekend erg misselijk en veel last van m’n darmen. We zijn al gezegend met 2 jongens (4 en 1,5 jaar). Voor de eerste 3 miskramen meegemaakt. Dat was een heftige tijd van onzekerheid of het ons überhaupt ooit ging lukken. Dat maakt ons nog dankbaarder dat we, als alles goed gaat, in juni ons derde kindje mogen verwelkomen. Voor ieder veel sterkte in die spannende weken, hele mooie echo’s gewenst en veel vertel plezier! Liefs
Welkom @Dido82! Hier ook al twee kinderen, kan het soms ook niet bijhouden hier Ik ben ook erg moe steeds, maar de misselijkheid lijkt nu voorbij en dat maakt me weer erg onzeker.
Mn vriend belde net( had mn urine weg gebracht) gelukkig geen erge blaasontsteking, meer beginnend. Dus veel drinken en goed uitplassen, en mn urine wat verzuren. Dan moet ik er vanaf komen. Gelukkig maar want dit is altijd beter dan een AB kuur. Denk dat de steekjes etc dan toch van de zwangerschap zijn???! Lijkt soms erg op steekjes van een BO en het leek ook lager te zitten.
ok haal vitamine c 100mg bruistabletten en ga cranberry sap drinken en sowieso ook veel water. Dan plas je het misschien eruit ( het beginnende ) Die steekjes had ik ook steeds tijdens en na het plassen en voelde echt in me blaas baarmoeder regio.. Veel drinken nu ..Komt goed !!
Ik denk dat je mij bedoelt of ging @1986mom het ook vertellen? Hier was iedereen heel blij! Broer en zusje waren ook door het dolle heen. Super leuk! Voelt nog echter voor mij en ben heel blij dat ik ze het heb verteld. De andere families gaan we het pas na 12 welen vertellen.
En ik ga weer lekker mee tukken met het middag slaapje van mijn zoontje. Dat is nu even vast ritueel anders kom ik de dag niet door ..