@Maline, ik zou ook zeker aan de bel trekken.gyn zei hier ook, eten is tot daaraan toe, maar je moet wel echt goed drinken. Op zijn minst morgen naar de huisarts dus. @Rian89, fijn dat het bloedverlies ook maar heel beperkt is gebleven. Dat zal wel een opluchting zijn. Misschien ook net een vaatje geraakt of zo. Wel fijn dat je de echo op deze manier kunt doen, maar ik snap dat je baalt dat je een dag moet wachten. @Daphne85, hoe is de bloeding bij jou verlopen vandaag? Heeft het zich rustig gehouden? Hier ging het avondeten zowaar redelijk. Er zit weer wat in. Hopelijk blijft het daar. Ml is vanavond weg, dus ik ga lekker vroeg naar bed.
Dat weet ik dus niet precies.... gok dat ik nu rond de 6 weken ben. En hier ook vaak een 'zeurend' gevoel in mijn buik...
@Eedihcro bedankf voor het vragen..vandaag “alleen” bruin bloed. Morgen dus de echo ik vrees het ergste met een week bloed verlies. Natuurlijk nog stiekem een beetje hoop. Verder voel ik mij ook grieperig
Oh ja spannend daphne morgen de echo. Je hebt geen stolsels verloren toch ? Of echt verbanden vol? Hoelaat mag je morgen komen?
Ik ga voor je duimen Daphne! Hoe laat mag jij? Ik 11.45 uur. Laat 5 november een mooie dag worden voor ons
Oh ja Amy jij mag ook..Heel veel succes morgen dames. Op naar een goede mooie echo Ik ben gewoon nu weer zenuwachtig voor dinsdag (* de echo in het zh) zo bang dat het ineens niet goed zit
@Rian89 geen stolsels wel paar dagen bloed verlies waarvan 2 x ook rood bloed @Butterfly36 nee geen maandverband bij het afvegen zeg maar @AmyW ja ik ook morgen om 10:15 en ik duim ook voor jou!
He bah @Daphne85 duimen blijven draaien voor jou! De rest vd meiden met morgen een echo HEEL VEEL SUCCES❤️❤️❤️ Ik ben morgen erg druk met werken maar zal zeker af toe komen spieken of er al nieuws is. Ik ga ook vroeg mijn bed in.
Ik wens jullie heel veel succes meiden!! Op naar een mooie echo! ❤. Ik heb heel slecht geslapen. En straks weer werken... gelukkig hoef ik maar een paar uurtjes vandaag...
Gelukkig @Rian89 . Ik had dat gister, dan is toch zo’n dagje best zwaar.. Ik ga opstaan. Wordt een lange weekdag voor mij. Nogmaals toi toi toi lieve meiden
Ik ga zo meteen toch maar ff langs spoed. Gisteren een heel klein beetje kunnen eten, maar nog geen halve liter gedronken en savonds weer overgeven. Ben heel erg misselijk en duizelig nu en vertrouw t niet meer. Succes vandaag aan de dames met echo!!
Veel succes vandaag @Daphne85 en @AmyW . @Maline, goed dat je gaat idd. Dit kan je zo niet lang volhouden denk ik. Hier vannacht redelijk oké geslapen. Wel af en toe wat vreemde buikpijn, maar voornamelijk in mijn liezen en volgens mij is dat Bandenpijn. Merk ook dat ik heel erg buikpijn krijg als ik probeer om scheetjes in te houden. Niet fijn. Mijn darmen hebben het dit keer een stuk zwaarder te verduren. Vandaag is E naar de opvang en heb ik een dagje voor mezelf. Dat is wel lekker. Beetje rustig aan rommelen in huis. Hopelijk kan ik ook nog even stofzuigen enzo.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] ♡Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 1986mom, 3e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [Onbekend] 29 juni 30 juni AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] Senna, 36 jaar, 3e kindje [onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (20) ----------------------------------------------- Afspraken: November 5 november - AmyW - Echo fertiliteitskliniek 5 november - Daphne85- echo 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - MaLuc - intake 6 november -Butterfly36 echo fertiliteitspoli 7+4 6 november - 1986mom 1e echo 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 7 november - waterlelie81 - 1e echo eigen verzoek 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 8 november - Kikker1 intake verloskundige = 3e echo 9 november - Senna - 1e echo 9 november - Maline - 3e echo 7w3d 9 november - Eedihcro - 2e echo 12 november - Eedihcro - Endicrinoloog 12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1) 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 13 november - Kaatjee - 1e echo + intake 14 november - waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - tall88-2e echo( +/- 9 weken) 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november - Lies89 - 1e echo 16 november- Dana1989 - intake 19 november - San195 - 1e echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 27 november - Tulli - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Goedemorgen Iedereen met een echo vandaag toi toi toi en veel plezier!! @Maline goed dat je aan de bel trekt. Hier gaat alles zn gangetje. Heb het voormalnamelijk koud. Overdag blijft het misselijke gevoel en ik kan niet aan eten denken brrr. Maar als ik jullie verhalen lees dan mag ik nog niet klagen.