Wauw 5 echo’s! Veel plezier en succes voor iedereen die een echo heeft! @Maline goed dat je aan de bel hebt getrokken! Dat kan zo niet veel langer!
@AmyW en @Daphne85 succes straks! @Maline goed dat je gaat, ik denk dat ze t je in ieder geval iets ‘lichter’ kunnen maken.
Succes @AmyW en @Daphne85 en vooral heel veel plezier met de echo! Ik mag morgen al om 15 uur pas. Heb nog helemaal niet dat gevoel gehad, omdat ik de tijd zo snel vind gaan! Nu pas dat ik er zin in krijg en vooral erg benieuwd ben. Misschien gek maar ik ben (nog) niet eens bang dat er iets mis is. Zal dit ook even afkloppen gelijk. @Maline goed dat je even naar de huisarts gaat. Ik ben de hele nacht van vrijdag oo zaterdag en zaterdag zelf ook zo ziek geweest. Sinds gister kan ik weer beetjes drinken en eten gelukkig. Bij Mij HD het achteraf dus Niks met zwanger zijn te maken maar gewoon echt ziek. Ik hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan!! Beterschap
Ik moet even alles weer bijlezen. Voor de dames die vandaag een echo hebben. Veel succes! Ik wordt helemaal gek van die misselijkheid Moet om de 2 uur wat kleins eten anders wordt het nog erger. 10 x naar de wc vannacht om te plassen. En een soort bandenpijn in de liezen tijdens het niezen, lachen of snel opstaan. Woensdag heb ik mijn eerste echo en hoop zo op een kloppend hartje. @Maline goed dat je aan de bel trekt! Zo misselijk als jij bent is echt niet goed.
Hay dames Bedankt dat jullie mee duimen. Gister avond weer wat bloed verlies gehad nu niets, nog 2 uurtjes en dan is de echo spannend!! Tot nu toe gaat het goed maar ik denk het laatste uurtje dat de zenuwen het toch wel over gaan nemen omdat ik toch wel meer kans inschat dat ze gaan zeggen het is mis, en dat moment/gevoel is gewoon vreselijk. Maar nu hoop ik natuurlijk nog dat het toch goed zit. @AmyW ik duim ook voor jou en veel plezier straks
Snap ik. Ik wist ook echt niet waar ik het zoeken moest toen. Zoooo zenuwachtig. Ben maar heel lang gaan douchen toen. Ik ga echt keihard voor je duimen!
Ik weet soms echt niet waar ik de energie vandaan moet halen om iets leuks met mijn zoontje te doen. Ik voel mij dan echt super schuldig als ik de tv weer aan zet ... Ben bijna de hele week met hem thuis. Alleen woensdags gaat hij naar de opvang en tussen door heb ik ook wel werk. Wat voor leuke activiteiten doen jullie ‘S ochtends met ze? Hier ga ik wel kleuren, voetballen, samen in bad enzo.
Zo blij als ik was met mn darmen, zo kort was de duur hiervan. Pffff toch al 2 dagen moeilijke stoelgang. Echt keuteltjes, hebben jullie dat ook? En wie van jullie slikken multivitamine en welke slikken jullie? Ik zag net dat sommige multivitamine ook B6 hebben, deze help wat tegen misselijkheid
Herkenbaar hoor. Ook hier is de tablet of tv op dit moment mn beste vriend. En ook ik heb dat schuldgevoel. Wij doen samen spelletjes, knutselen, kleien, samen filmpjes kijken. Zl zit nu lekker naast me op de bank onder een dekentje tv te kijken.
Herkenbaar. Ik weet soms ook even niet door de vermoeidheid en misselijkheid hoe ik mijn zoontje moet vermaken. Het scheelt dat hij 3 dagen op de vroegbehandeling zit van kentalis en op de peuterspeelzaal. Ik ben thuis meestal ook met hem aan het kleuren, verven. Maar de tv ook veel aan. Hopelijk staks het tweede trimester wat meer energie
Oh gelukkig. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Hij zit nu ook lekker bij mij op schoot tv te kijken.. @Tal88 Jep.. hier ook!
Hier ook zeer weinig energie, maar gelukkig een kind dat nog 2 keer per dag slaapt. Soms is het moeilijk plannen, Maar nu ben ik er wel weer even blij mee. Zo lang het kan probeer ik met haar dingen te ondernemen buiten, kan ze dr energie een beetje kwijt. Knutselen lukt nog niet echt en voor tv heeft ze helaas nog geen geduld. Van de week uit pure wanhoop wel even geprobeerd. @Tal88,hier nu nog de multi van orthica, prena fem. Die had ik om zwanger te worden en is nog niet op. Als die op zijn ga ik waarschijnlijk gewoon over op Davitamon. Ik heb die van de Etos geprobeerd, maar daar werd ik toen heel misselijk van. Dat kan kennelijk ook van de vitamine af hangen.
Ooh dat wist ik helemaal niet! Weer wat geleerd. Ikzelf gebruik prenatal nutriënts van SOLGAR, maar er is echt heel erg veel, en ben benieuwd wat iedereen neemt (of niet neemt)naast alleen foliumzuur.
niet schuldig om voelen! Een goede moeder is niet een moeder die constant leuke dingen doet met haar kind, ten koste van haar zelf. En gelukkige moeder is een goede moeder! Dus wat maakt het uit dat je soms even moe bent, zet je die tv toch lekker aan. Als dat betekent dat je daarna weer lekker samen kunt spelen