Ik neem nu alleen foliumzuur maar moet nog even de Davitamon mama erbij halen. Die slikte ik bij vorige zwangerschap ook.
Ik ben eventjes gestopt met de Davitamon, vanwege ontlasting problemen. Merkte wel redelijk vlug dat ik er iets meer energie door had! Wellicht dat het ook bij jou zal werken.
Kreeg je meer energie door Davitamon? Dan moet ik dat snel in huis halen in de hoop dat dat ook bij mij werkt!
Ja ik ben ook benieuwd, vaak duurt het wel even voor je klaar bent, meestal krijg je al een x aantal vragen etc. Hoe laat moet jij? Kun je een beetje afleiding vinden?
Ja, soms zit je net wat langer te wachten, ik moest ook meteen door bloed prikken en had zon honger omdat ik niet gegeten had, dat we daar ook wat gegeten hadden. En als ik dan nog met ml zit, dan ga ik niet meteen berichten sturen. We moesten het nieuws eerst zelf nog even op ons in laten werken. Morgen een drukke dag met echo’s. Duimen maken echt overuren hier
Ik zit nu te wachten. M’n man kan het maar net redden en is onderweg! Poepie zenuwachtig nu. Ik heb in de kliniek echo dus dat is denk ik vooral ff hartje kijken en wel vrij snel klaar. (Hopelijk dus!!!!) en wat ik me ook van mijn dochtertje herinner. Niet bij de verloskundige wat allemaal langer duurt.
Oehhhh spannendddddd!!!!!! Vraagje: loopt jullie banner ook ineens een dag achter????? Ik hoor 8+1 te hebben maar staat (net als gisteren) op 8+0. En als ik bij mijn handtekening kijk, staat er wel 8+1 op de banner
Nou, ik lig in het ziekenhuis aan de baxter. Mag hopelijk morgen wel naar huis. Heb ook nog uitwendige echo gehad (eerste keer) en vruchtje gezien en hartje gehoord. Nu maakte die gyn wel de opmerking dat het hartje binnen enkele dagen wel sneller moet gaan kloppen.. Dus nu ben ik helemaal aan het stressen dat het hartje niet goed genoeg is en het alsnog gaat mislopen.. Jezus wat een rot periode dit. Zit niks genieten bij
Dat is schrikken als je dat hoort!!! Neem aan dat ze dan over een paar dagen weer gaan luisteren? Maar vonden ze het hartje zwak voor 6,5 weken? Hebben ze verder uitleg gegeven. Misschien omdat jij nu zwak ben dat het vruchtje het wat zwaarder heeft??? Meis, ik ga sowieso voor jullie duimen dat jij je snel beter voelt en het vruchtje ook wat aansterkt. En misschien hoeft dit hoeft nog niks te zeggen. Hartje gaat steeds sneller en sterker kloppen naar mate je verder bent.
Heftig! Wel fijn dat je nu in goeie handen bent. Ik neem aan dat ze je nu ook in de gaten gaan houden en ook de kleine middels echo’s wat opvolgen nu? Zodat je je niet te lang zorgen blijft maken. Duimen dat je snel weer naar huis mag en dat je je snel weer beter voelt.
Daphne en Amy heel veel succes zo meteen. Maline goed dat je bent bent gegaan meid. Weet je ook hoe snel het hartje ging? Ik meen dat het is van 100 tot 130 moet gaan het liefst ... Ik begin erg zenuwachtig te worden voor morgen pfff
Ja, vind het ook irritant( slaat eigenlijk nergens op hihi) maar vreet me erover op Pfffff vandaag toch weer koffie gedronken. Heb SPIJT!!!! Hier word ik dus heel erg weeïg van( nu weet ik het zeker)ineens weer meer kokhalsen, licht in mn hoofd etc. En dit gaat zowat de hele dag door ben ik bang van, allemaal door een bakkie koffie super irritant.( of puur toeval)
Ja ik ook .. was zelfs zo erg dat ik dacht als het alleen bij mij was geweest ik had gedacht dat het een teken was .... pfff