Die eerste onzekere weken zijn vreselijk inderdaad. Als ik 1 ding heb geleerd is het wel, hoe moeilijk ook, laat los. It’s out of your hands. Makkelijk gezegd, maar weet dat jij geen goed of fout kan doen. Is helaas echt een kwestie van afwachten. Sterkte en ik duim voor je!
Een heeeeel klein kloppend hartje! Was nog heel klein, maar een dooierzakje alles erop en eraan en een mooi knipperlichtje. Volgende week nog een keertje terugkomen om te kijken of het goed groeit.
Hay dames Heel klein dooier zakje was te zien maar nog geen vruchtje (hartje) aan de hand daarvan denken ze dat ik een week minder ver ben, betreft gemeenschap kan t kloppen want als ik 6 weken zou moeten zijn die week van bevruchting heb ik geen sex gehad wel die week erna. Maar goed t kan natuurlijk ook mis zijn. Volgende week maandag staat er wederom een echo dan moet t hartje te zien zijn anders is het fout.
@Daphne85, beetje dubbel bericht dus. Hopelijk zie je volgende week gewoon een heel mooi hartje. Wel jammer dat je nu nog een week in onzekerheid zit. @AmyW, voor jou wel goed nieuws. Wat fijn!
@Maline dat is even spannend! @Daphne85 ook zo spannend! Ik word ws ook wel paar dagen terug gezet. Hoeveel mm was jouw dooierzakje? Dus allebei 12 november terug. Laat dan 12 een mooie dag voor ons 4en (jij, ik, en onze baby’s) worden!
Ja t kan indd alle kanten nog op en ik ben echt even mijzelf moed aan het inpraten hoe ik deze week door kom. Met het gevoel dat het een miskraam is zodat ik eventuele teleurstelling beter aan kan?. Of juist met hoop en er van uit gaan dat alles goed zit? Ik weet het even niet
@AmyW gefeliciteerd! Wat fijn @Daphne85 jeetje nog een week wachten. Maar als het kan zoals je beschreef hoop houden!
3,4mm. Echt klein dus. En ze liet als voorbeeld zien dat wanneer het 7mm zou zijn, het 6w6 dagen zou zijn. @Daphne85 ik zou gewoon vertrouwen houden deze week, als het niet goed is heb je teleurstelling volgende week. Maar een week stress is voor je kindje ook niet fijn!
Ik dacht misschien als jij t zegt dan weet ik het weer maar nee ze heeft volgens mij alleen gezegd is best klein voor 6 weken. Ja dat is wel een goeie van je...teleurstelling kan later ook nog
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni Tulli, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [onbekend] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] ♡Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni Mo87, 3 jaar, 3e kindje [onbekend] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [onbekend] 1986mom, 3e kindje [onbekend] 23 juni 24 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [onbekend] Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 25 juni Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 26 juni 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [onbekend] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [Onbekend] 29 juni 30 juni ♡AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend] Senna, 36 jaar, 3e kindje [onbekend] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (20) ----------------------------------------------- Afspraken: November 6 november - Tulli - intake 6 november - DvEsch - intake 6 november - MaLuc - intake 6 november -Butterfly36 echo fertiliteitspoli 7+4 6 november - 1986mom 1e echo 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 7 november - waterlelie81 - 1e echo eigen verzoek 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 8 november - Kikker1 intake verloskundige = 3e echo 9 november - Senna - 1e echo 9 november - Maline - 3e echo 7w3d 9 november - Eedihcro - 2e echo 12 november - Eedihcro - Endicrinoloog 12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1) 12 november - AmyW - 2e echo ivm groei 12 november - Daphne85 - 2e echo ivm hartje 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 13 november - Kaatjee - 1e echo + intake 14 november - waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - tall88-2e echo( +/- 9 weken) 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november - Lies89 - 1e echo 16 november- Dana1989 - intake 19 november - San195 - 1e echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 27 november - Tulli - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken) Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Ze meten toch het vruchtje op om een indicatie te maken van hoe oud het is .. En dan nog is het zooooo moeilijk echt mm werk en kunnen ze het vaak niet goed opmeten hoor