Een vriend van mij kwam met 6+2 en haar vruchtje was 2.2 mm En met 7 weken 0.73 mm En ze gaat over 2.5 maand bevallen
t is ook millimeter werk, en de groei verdubbeld zich per week. Dus er zit al een heel verschil tussen 6 en 7 weken, maar ook dit scheelt millimeters. Dus eigenlijk ook weer niks.
@Maline sterk maar goed aan meid!! @Daphne85 spamnend nog even maar wat al eerder gezegd is: groei is op dit termijn zo lastig te bepalen. Ga er gewoon open in volgende week!
Hoi meiden, even update hier: De gyn heeft niet gezegd hoe snel het hartje klopte, alleen dat het over enkele dagen wel sneller moest. De groei was wel op schema vergeleken met vorige week. Toen zat ik Woensdag op 6w1d en vandaag om 6w6d dus dat kwam uit. Denk dat vruchtje vandaag 0.8cm was. Ik lig hier ondertussen aan de baxter. Heb van de hele dag nog niks mogen eten. Heb zonet een kop thee gekregen en als ik dat kan binnenhouden, krijg ik over 2u een beschuit... Nu is mijn maag al goed aan het draaien en heb ik al flink moeten kokhalzen bij de thee, dus weet niet of ik de beschuit haal. @AmyW super blij voor je hip hip hoi!!! @Daphne85 niet teveel stressen! Kan inderdaad zomaar wat dagen verschil op zitten! Ik dacht ook 100% mijn datum zeker te weten, omdat mijn cyclus in het ziekenhuis opgevolgd werd en ik dus perfect wist wanneer mijn ei was gesprongen. Maar kan goed zijn dat zaad en eicel er gewoon wat langer over doen om elkaar te vinden en om effectief in te nestelen!
Hoi Maline Ik neem aan dat een baxter een infuus met vocht is? Krijg je niks tegen de misselijkheid ? Hoop dat je snel opknapt !! Heel veel sterkte
Nou wat pittig allemaal. @Maline hoop dat het snel beter gaat voor je.. @Daphne85 hoop dat je verhaal klopt wat je zei over latere intimiteit. Heel veel succes deze week @AmyW fijn dat je echo goed was.. Ik heb hem.morgen vroeg 8:30. Ben zo benieuwd na al deze verhalen te lezen.
Sterkte hoor @Maline. Hoe lang moet je eigenlijk daar blijven? Als je niks binnenhoudt..dat lijkt me niet zo gezond voor jullie. Ik hoop toch dat je maag t beschuitje accepteerd.
@Maline wat goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan... maar wat bagger dat het zo slecht met je gaat... hopelijk doet het infuus wonderen en knap je er van op. Moet je lang blijven? Of is het echt afwachten hoe het gaat... Heel veel sterkte!!
Het is echt afwachten hoe het gaat. In het infuus zit vocht, extra vitaminen en soort van primperan tegen de misselijkheid. Momenteel helpt het nog niet gigantisch. Ik mocht de beschuit proberen, maar heb 4x mezelf moeten dwingen om het niet terug over te geven. Met als gevolg dat ik een uur later enorme diarree had.. Ik mag geen tv of radio, amper bezoek en eigenlijk ook geen smartphone omwille van de prikkels.. Jeetje ik hoop echt dat dit niet nog weken of maanden duurt. .
Jeetje wat klinkt het heftig! Nou als ik het zo lees ben ik bang dat dit nog lang zal duren. Weet van twee meiden uit mijn vriendenkring, dat zij gedurende hele zwangerschap zowat in het zkh leefden omdat ze aan het infuus moesten. Morgen weer giga drukke werkdag blehh! Zo geen zin
Ik heb ook intake, maar van de vorige keer weet ik dat ze direct gaat kijken of het wel goed is en of er inderdaad een zwangerschap is. Anders heeft die hele intake geen zin natuurlijk.
@Maline hè wat vervelend voor je! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je weer wat kan eten en drinken! Dan Zul ne vast snel weer naar huis mogen. Neem lekker de rust en probeer evengoed te genieten van het feit dat je een hartje gehoord hebt!
OH wat fijn! Nee bij mij hebben ze echt gezegd later pas een echo te doen. Bij mijn buur meisje exact hetzelfde
@Maline, wat rot dat het nog niet echt lijkt te helpen Ik heb morgen alleen intake trouwens, geen echo helaas.