♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] ♡Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] ♡Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] 23 juni 24 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend ] Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 26 juni 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 28 juni Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ Onbekend ] 29 juni 30 juni ♡AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (21) ----------------------------------------------- Afspraken: November 6 november - DvEsch - intake 6 november - MaLuc - intake 6 november -Butterfly36 echo fertiliteitspoli 7+4 6 november - 1986mom 1e echo 7 november - Dana1989 - echo 7 november - MO87 - intake en echo 7 november - waterlelie81 - 1e echo eigen verzoek 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 8 november - Kikker1 intake verloskundige = 3e echo 9 november - Senna - 1e echo 9 november - Maline - 3e echo 7w3d 9 november - Eedihcro - 2e echo 12 november - Eedihcro - Endicrinoloog 12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1) 12 november - AmyW - 2e echo ivm groei 12 november - Daphne85 - 2e echo ivm hartje 12 november - Maasje89 - 1e echo 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 13 november - Kaatjee - 1e echo + intake 14 november - waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - tall88-2e echo( +/- 9 weken) 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november - Lies89 - 1e echo 16 november- Dana1989 - intake 19 november - San195 - 1e echo 19 november - AmyW - intake verloskundige en echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 27 november - Tulli - termijn echo 27 november - 1986mom - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)12 december - MO87 - normale afspraak Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Meiden, ik zit hier met mijn meiden in de metro opweg naar de echo praktijk. Ik schijt serieus alle kleuren van de spanning Zo bang.. weet niet. Vind het heel spannend!
Aaahw, zet m op!!!! Succes!! En wat fijn weer kloppende hartjes erbij!!! Ik mag morgen voor de echo, begin hem ook echt te knijpen..... Hoop dat het allemaal goed zit.
Spannend @Waterlelie81! Ook met je meiden erbij hopelijk een kloppend hartje! Ik heb 30 november de termijnecho, maar zit ineens te denken, is dat niet laat? Ik ben dan 11 weken.
Hebben jullie ook al ‘last’ van nesteldrang? Bij mij begint het nu een beetje. Ik wil alles opgeruimd hebben. Groot deel van alle zooi die steeds maar verplaatst van kamer naar kamer heb ik nu weggegooid. Ik erger me nu alleen dood aan onze ramen. De kozijnen zijn zo slecht, sluiten niet meer goed en alles is nog enkel glas. Dit MOET van mij echt anders voor de nieuwe baby er is. Tip: koop nooit een klushuis als je geen concrete plannen (en tijd!) hebt om te klussen!
@Tal88 ja omdat ze maandag geen hartje hebben gezien is het wel een aannemelijke kans (helaas) ow fijn dat je het even uitlegd hoe het kan gaan. @Eedihcro ja je hebt gelijk het zegt ook niet zo veel. Sinds de echo geen bloed verlies meer gehad. @Waterlelie81 veel plezier zo!!! @Dana1989 wat leuk gefeliciteerd!! Ik heb toch de verloskundige gebeld en ze belde terug. Ze gaf aan dat het indd een grote kans is dat het hartje er niet zit maar dat weten we echt pas maandag zeker. Ze zei wel omdat je zo misselijk bent en stel t is maandag fout dan sturen we je gelijk door naar t ziekenhuis.
Whaaaaaa mooi kloppend hartje met een mooi dooierzakje. Het zag er allemaal goed uit! Zo happy. Op deze foto ben ik 7+3. Wat dus niet klopt haha!! Volgende week echo in het zkh! Voor nu zo blij en de kinderen moesten huilen van geluk!
@Waterlelie81 wauwww prachtig wat goed nieuws!! Geniet ervan ben blij voor je. En wat leuk je kindjes
@Waterlelie81,veel succes. Hopelijk vonden je meiden het leuk! @Daphne85, als er weer geen hartje is, dan dus ziekenhuis. Wel fijn dat de vk het even uitgelegd heeft. Ik het ziekenhuis krijg je dan alsnog de keuzes waarschijnlijk. Maar zeker omdat je zegt dat het gezien jullie vrijen wel wat later kan zijn, laten we nog maar even van het beste uitgaan toch?
@Daphne85 Hoe ver was je vorige keer? Wel fijn dat ze je meteen doorsturen voor een gesprek. Hou er wel rekening mee dat ze nog niks gaan doen dan. Ze leggen de opties uit en je krijgt bedenk tijd. Toen ik na 3 weken besloot om voor de medicatie te gaan omdat er niks gebeurde( er was al ruim 5 weken geen hartactiviteit meer) moest ik weer eerst langs komen en kreeg ik het uiteindelijk voorgeschreven( ik wilde eerst afwachten). Curretage duurt ook gemiddeld 10 werkdagen geloof ik. Alles wat sneller gaat is mooi meegenomen maar hou hier voor jezelf( als het echt fout is) rekening mee. Ik ga voor je duimen en hoop op een kloppend hartje, en dat je gewoon minder ver bent dan je in eerste instantie dacht. Knuf.
O dames, wat gebeurt er een boel hier. @Waterlelie81 wat ontzettend fijn en mooi dat dit zo kon! Alle meiden waarbij t mis ging of nu spannend is: ik leef echt met jullie mee, kom vaak alleen niet tot reageren. Ik mag morgenavond voor n echo, 8.3 als het goed is, bij de eerste ma dit jaar ontdekten we bij 8,5 dat t bij 6,5 al gestopt was...ik vind het best spannend dus. Vanavond komen mijn schoonouders op bezoek maar ik durf pas iets te zeggen als het morgen goed blijkt te zijn.
Oww dat is wel heel lang ja!! Ik dacht zelf dat ik 6 weken en 3 dagen was bij de vorige echo maandag. Maar dit kan best een weekje minder ver zijn
@Waterlelie81 wat fijn!!! Gefeliciteerd!! @Daphne85 heb je het gevoel dat het mis is? Wat is die onzekerheid killing hè... heb je van het weekend genoeg afleiding? Ik zit nog met een dillema, misschien hebben jullie tips... morgen heb ik de echo. En als het goed zit, dan ga ik het weekend met de vriendinnen een weekend weg. (Nog onder voorbehoud, want mn beste vriendin is nu 37 weken, en ik ga bij haar kramen, maar die gaat voorlopig nog niet bevallen gok ik, dus dan kan ik wel mee) Maar goed, ik kan natuurlijk dit nooit een heel weekend voor me houden (evt drank, eten...) het feit dat ik me ook echt zwanger voel (misselijk, moe etc). Het liefst wil ik ze het nog niet vertellen, maar denk dat ik er niet onderuit kom. En eigenlijk wil ik het eerst aan onze ouders/kinderen vertellen natuurlijk... maar het liefst vertel ik het onze ouders mét de kinderen, maar daar vind ik het nog te vroeg voor (2 en 4 jaar) dan weet iedereen het binnen no time al zeg maar. Hoe zouden jullie dit in mijn situatie doen?!