Ben ineens heel angstig, heb echt gevoel alsof ik ongesteld ga worden...... snap dat dit prima een ‘goedaardig kwaaltje’ kan zijn. Maar toch ben ik bang bij dit gevoel
Ja bij mij is de misselijkheid ook tot grote hoogte gestegen. Kan alleen nog niet overgeven. Vanmiddag afspraak bij de huisarts want blehhh
Vervelend zeg. Hopelijk krijg je wat van de huisarts wat helpt tegen de misselijkheid. Mijn verloskundige had ook al aangegeven dat als het overgeven heel erg wordt dat ik niet te lang moest wachten om aan bel te trekken.
Hoi iedereen Ik ben terug van weggeweest. Moet wel nog even veel bijlezen. Ik ga proberen zo veel mogelijk afleiding te vinden in de geneugten van het zwanger zijn Hoewel ik nu vooral misselijkheidsklachten heb en vermoeidheid maar dat deert me niet, want..... Ik had een topecho vandaag! Mini ligt op schema en ik heb het hartje gehoord. Wat een opluchting na al die spannende en stressvolle weken. (Hoofdje ligt naar onderen). Ik moet vanwege zwangerschapstrombose en keizersnede onder toezicht van de gyneacoloog maar dat zie ik eigenlijk wel zitten. Zo heb ik straks mijn eerste afspraak al met de gyneacoloog die mijn keizersnede heeft uitgevoerd. Dus die weet precies hoe of wat. Ps: moet je zien wat een medicatie ik in 1 keer meekreeg
@AmyW vervelend dat gevoel maar het is gewoon angst juist omdat je het zo graag wil...angst is een slechte raad gever het zegt niks alles is gewoon lekker goed @DvEsch wat naar he zo misselijk zijn! Goed dat je haar de huisarts gaat @Dana1989 moet je nog steeds overgeven? @Annebeth wauw wat prachtig!! Hier sinds de echo van maandag geen bloedverlies gehad..dat geeft mij een heel heel klein beetje hoop
@Daphne85 het overgeven was alleen vanochtend dus als het alleen in de ochtend blijft vind ik het niet zo erg
Hè bah @Dana1989. Dat zou vervelend zijn! @AmyW Vervelend die angst! Maar het komt vast goed! @Annebeth wauw!! Wat een super echo. Gefeliciteerd!
Omdat ik het mijn hele zwangerschap moet gaan gebruiken helaas. Bloedverdunners ivm de trombose die ik de vorige keer had.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019 ♡ --------------------------------------------- 16 juni ♡ SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ♡Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend] 17 juni ♡kikker1, 34 jaar, 3e kindje [ onbekend ] 18 juni 19 juni 20 juni DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ] ♡Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] ♡Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 21 juni Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend] ♡MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ] ♡Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 22 juni ♡Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ] Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [ onbekend ] ♡1986mom, 3e kindje [ onbekend ] 23 juni 24 juni ♡Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend ] Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 25 juni ♡Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Lies89, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ] 26 juni 27 juni ♡ maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ] maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ] 28 juni ♡Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ] Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [ Onbekend ] 29 juni 30 juni ♡AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ] San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ] Senna, 36 jaar, 3e kindje [ onbekend ] ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (21) ----------------------------------------------- Afspraken: November 8 november - Annebeth- echo fertiliteitspoli ter afsluiting van het traject aldaar 8 november - Kikker1 intake verloskundige = 3e echo 9 november - Senna - 1e echo 9 november - Maline - 3e echo 7w3d 9 november - Eedihcro - 2e echo 12 november - Eedihcro - Endicrinoloog 12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1) 12 november - AmyW - 2e echo ivm groei 12 november - Daphne85 - 2e echo ivm hartje 12 november - Maasje89 - 1e echo 13 november - mommy90 - 1e echo + intake 13 november - pukkie1- 1e echo + intake 13 november - Kaatjee - 1e echo + intake 14 november - Annebeth - 2e afspraak verloskundige 14 november - waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli 15 november - tall88-2e echo( +/- 9 weken) 15 november - DvEsch - 1e echo 15 november - Lies89 - 1e echo 16 november- Dana1989 - intake 19 november - San195 - 1e echo 19 november - AmyW - intake verloskundige en echo 21 november - Senna - intake 22 november - Lies89 - intake 27 november - Tulli - termijn echo 27 november - 1986mom - termijn echo 29 november - MO87 - termijn echo 30 november - MaLuc - termijnecho December: 3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1) 3 december - MaLuc - afspraak verloskundige 4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)12 december - MO87 - normale afspraak Januari: 3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6) 3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)
Trouwens, meiden, voor wie in de provincie Utrecht woont: https://youthonderzoek.nl/meedoen/ Ik ga aan dit onderzoek meedoen, twee vriendinnen van mij hebben zich eerder al opgegeven. Ik moet nog even uitzoeken wat het precies inhoud maar het gaat in ieder geval over hersenonderzoek en tijdens je zwangerschap krijg je meerdere (extra) echo's waaronder een 3D echo.
Heeee @Annebeth daar was je weer. Wat een prachtige echo foto’s!! En jeetje, das n flinke zak aan pilletjes.
Pfff. Nou hier is het denk ik niet goed. Er was wel 'iets' te zien, maar heel duidelijk was het niet.... en dat verwacht je wel rond dit termijn... Dus hoogstwaarschijnlijk is het mis. Net weer bloed wezen prikken.. Morgen uitslag en dan als t niet goed is na de gynaecoloog...
@Annebeth mooie echo. Wat ziet eencecho er al anders uit in dr 8e week he. Pfff hier nog steeds weinig eetlust. Ben de hele dag door weeïg, en als ik aan eten denk wordt het erger. Gelukkig kan ik wel eten, maar wat verzinnen is een een gedoe. Hoe doen jullie dat? Oh en hoe zit iedereen met hun stemmingen hier? Ik heb in 2 dagen al 3 keer gehuild( huil eigenlijk nooit). En met huilen bedoel ik echt janken!En ik twijfel over van alles! Mn werk, het huis, word ik wel een goede moeder etc. Heb vrij weinig nodig om me rot te voelen lijkt wel. Ik hoop zo dat dit peen goed teken is! Aangezien ik nu nog vrij weinig last heb van symptomen.( te denken aan steekjes, borsten, erge misselijkheid)