Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ♡ Uitgerekend: 16 - 30 Juni 2019
    ---------------------------------------------

16 juni
    SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje [onbekend]
    Tal88, 29 jaar, 1e kindje, [onbekend]

17 juni
    kikker1, 35 jaar, 3e kindje [ onbekend ]

18 juni

19 juni

20 juni
    DvEsch, 27 jaar, 1e kindje [ verrassing ]
    Tulli, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    Annebeth, 31 jaar, 2e kindje [ onbekend ]

21 juni
    Mommy90, 28 jaar, 3e kindje [ onbekend]
    MaLuc, 37 jaar, 3e kindje [verrassing ]
    Butterfly, 37 jaar, 1e kindje [ onbekend ]

22 juni
    Mo87, 31 jaar, 3e kindje [ onbekend ]
    Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje [ onbekend ]
    1986mom, 3e kindje [
    onbekend ]

23 juni

24 juni
    Eedihcro, 41 jaar, 2de kindje [ onbekend ]
    Kaatjee, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ]

25 juni

Dana1989, 29 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    Lies89, 29 jaar, 2e kindje [
    onbekend ]

26 juni

27 juni
    maline, 28 jaar, 1e kindje [ onbekend ]
    maasje89, 29 jaar, 1e kindje [ onbekend ]

28 juni
    Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje [ onbekend ]
    Daphne85 , 33 jaar 3e kindje [
    Onbekend ]

29 juni

30 juni

AmyW, 32 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    San195, 23 jaar, 2e kindje [ onbekend ]
    Senna, 36 jaar, 3e kindje [
    onbekend ]

-----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (21)
    -----------------------------------------------
    Afspraken:

November
    12 november - Eedihcro - Endicrinoloog
    12 november - SunnyShineS - 2e echo (9+1)
    12 november - AmyW - 2e echo ivm groei
    12 november - Daphne85 - 2e echo ivm hartje
    12 november - Maasje89 - 1e echo
    13 november - mommy90 - 1e echo + intake
    13 november - pukkie1- 1e echo + intake
    13 november - Kaatjee - 1e echo + intake
    14 november - Annebeth - 2e afspraak verloskundige
    14 november - waterlelie81- 1e echo fertiliteitspoli
    15 november - tall88-2e echo( +/- 9 weken)
    15 november - DvEsch - 1e echo
    15 november - Lies89 - 1e echo
    16 november- Dana1989 - intake
    16 november - Eedihcro - 3de echo
    19 november - San195 - 1e echo
    19 november - AmyW - intake verloskundige en echo
    21 november - Senna - intake
    22 november - Lies89 - intake
    22 november - kikker1 - vk
    27 november - Tulli - termijn echo
    27 november - 1986mom - termijn echo
    29 november - MO87 - termijn echo
    30 november - MaLuc - termijnecho

December:

3 december - SunnyShineS - 12 weken echo (12+1)
    3 december - MaLuc - afspraak verloskundige
    4 december - pukkie1 - 2e echo ( 12 weken)
    12 december - MO87 - normale afspraak

Januari:

3 januari - waterlelie81 - geslachtsbepaling (14+6)
    3 januari - SunnyShineS - geslachtsbepaling (16+4)

Maandag 2 echo’s

2. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Idd weinig bij lezen hihi.

Ik heb gewerkt de hele dag, maar voor voor het eerst geplast net( vanaf 11.00 uur):oops: nu wat last van mn blaas. Wel gewoon een liter gedronken( in de avond drink ik meer). Maar maak me nu zorgen omdat ik zo weinig geplast heb, terwijl ik juist veel meer hoor te plassen. Wat denken jullie? Nu ben ik bang dat jet mis is omdat ik ook noet echt misselijk ben geweest vandaag:cry:

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zou morgen wel even langs de HAP gaan om te laten checken. Had je geen tijd om naar de wc te gaan of moest je echt niet?

4. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een rustige dag. Bijna de hele dag in bed gelegen en geslapen. Ben zo moe elke keer ... hopelijk gaat dat snel voorbij..

5. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Vandaag gewerkt (kapster) dus ben nu wel moe na de hele dag op mn benen staan..

Elke dag echt flink misselijk alleen niet overgeven maar wel kokhalzen, ik merk gewoon heel erg dat ik echt elke 2 uur iets moet eten omdat het anders alleen maar erger word.. oh en nog steeds super pijnlijke borsten!

6. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Zeker rustig hier!
    Wij een weekendje weg met vrienden. Net paar radlers besteld (en niet gezegd dat het 0.0 was) straks gaat het wel lastig worden als we gaan stappen.
    Ben blij dat het bijna maandag is en ik weer echo heb.. maar maandag is voor meer een spannende dag!

Daphne85 vindt dit leuk.
  7. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik heb het vandaag even rustig aan gedaan.
    Veel liggen want ben bijna de hele dag wel misselijk. Vandaag gelukkig niet overgegeven. Nog met mijn zoontje gelopen voor sint maarten. Hier vierde ze dat vandaag.

AmyW vindt dit leuk.
  8. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Hay dames

Indd rustig hier en fijn dat t goed gaat @AmyW ook voor jou super spannend maandag!

Ik ging vandaag bij mijn schoonfamilie op bezoek en ze hadden t over kindjes en zwangerschappen en toen vroegen ze heb jij nog de wens voor een kindje? Nou ik begon opeens te huilen terwijl ik nooit huil zomaar! Ik schrok van mij zelf en hun natuurlijk ook. Nou toen vertelde ik maar wat er aan de hand was...dat ik dus zwanger ben maar dat het ook een aannemelijke kans is dat het niet goed is en dat ik dat maandag hoor. Flink gênant om zo te huilen. Verder was het wel een gezellige avond

9. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Ik kon het vandaag ook niet meer aan. Flink wat tranen gelaten bij manlief haha. Ik wilde gewoon af zijn van de vragen oh ben je nog niet zwanger. Oh je drinkt geen alcohol enz enz. En voel me zo belabberd dat het ook wel gewoon fijn is als ik me gewoon zo kan voelen en niet bij familie te doen alsof..

Vandaag dus bij directe familie aan beide kanten verteld! ❤️ Helemaal blij nu. Voor de rest nog even wachten tot de eerste echo

Waterlelie81 vindt dit leuk.
  10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik drink tijdens mijn ook veel minder, en ga dan ook minder vaak naar t t
    Agossie, maar dat lucht toch wel op nietwaar? Dikke knuff en duimen voor maandag!!!

Daphne85 vindt dit leuk.
  11. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Ach meis, wat een timing van ze. Nu weten ze het in iedergeval. En een vraag uit pure intresse( en een goed teken voor jou als schoonfamilie dat vraagt, val je iig goed in de smaak)Ik vind het altijd heel erg gevaarlijk om er naar te vragen. Ik had dat van de zomer. Op fb had ik ergens op gereageerd voor mn bonus moeder( vintage kinderwagen voor haar fotografie)Waarop ik van mijn nicht een reactie kreeg( open en bloot, door iedereen te lezen): moet je niet iets vertellen ofzo? Ben je zwanger. Ik werd woest!!!! Zij was zwanger en ik wist toen net 2 weken dat ik een missed abortion had waar ik nog mee rond liep. Het ergste was dat zij daarvoor ook een miskraam heeft gehad nadat ze het mensen verteld had, dus juist zij had moeten weten dat dit ongepast is om op fb zo neer te zetten. Hele andere situatie hoor, maar het kwam weer even op borrelen:oops: moest het denk ik toch even kwijt. Word geeoon weer woest als ik het typ:(. Nu is ze weer zwanger, en ik ook. Zij al net over de 12 weken heen en ik natuurlijk nog niet. Vind het best moeilijk want ben toch bang dat het bij mij dan weer verkeerd gaat. Dat we dan 2 keer tegelijk zwanger zijn maar ik met 0 kinderen en zij met 2.

En nu voel ik mij een feeks omdat ik dat zo zeg( ben natuurlijk heel(en oprecht)blij voor haar ) maar vind het ook best moeilijk. Zo dubbel. Ik wil zo graag!
    Nu stop ik met typen want anders blijf ik aan de gang. Bah de onzekerheid neemt de overhand merk ik nu. Sorry hoor dames!! Maar miest het toch even kwijt blijkbaar.

Donderdag de 2e echo en ben zooooooo zenuwachtig en beetje bang! Ook omdat ik vrij weinig last heb van ( lichamelijke)symptomen. Ze gaan langzaam weg. Psychisch wel anders nog. Sneller huilen, sneller boos, kort af reageren en een weerwoord van hier tot Tokyo. Dus ik hoop dat deze symptomen gewoon in de plaats zijn gekomen van de lichamelijke. Hie zit het bij jullie?

En nu stop ik echt!!!

Daphne85 en AmyW vinden dit leuk.
  12. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    En nu komen de traantjes een beetje door. Pfff

13. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Oh meid, hartstikke goed dat je hier je hart lucht! Daar zijn wij ook voor. Ik kan mij voorstellen dat zoiets heel vervelend is om te horen. Niet heel slim van haar inderdaad. Sowieso vind ik ook dat je het nooit aan iemand moet vragen. Je weet niet hoe lang iemand al bezig is en of het uberhaupt lukt ..

Hier ook veel kwaaltjes in als weerwoord, boos, etc. maar lichamelijk vrij weinig. Alleen zere tepels en moe.

14. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    @Tal88 ik heb NET hetzelfde aan de hand gehad, maar dan met mijn schoonouders.
    Ze weten het van al mijn miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en ze weten dus dat we ermee bezig zijn. En nog van die vragen stellen van "en? Moeten we we nog geen papjes in de winkelwagen leggen?".
    Of een maand of twee terug waren we aan het praten waar man en ik willen gaan wonen (zitten nu in de stad, maar willen terug naar het groen)en toen zeiden ze doodleuk van "ja je moet enkel rekening houden met jezelf en niet met eventuele kinderen want wie weet kan je ze niet krijgen".
    Echt, ze bedoelen het niet slecht en ik kom heel goed met hen overweg, maar ze hebben de emotionele reikwijdte van een theelepel.
    Heb toen ook een flink potje gejankt en toen wisten ze ook niet waar kijken.

Ik kan echt niet wachten tot ik in de "safe zone" zit.. Ben het kotsbeu altijd alleen maar blij te moeten zijn voor anderen mijn verdriet weg te slikken.

Mijn symptomen zijn ondertussen ook al goed als weg. Lag ik vorige week nog in het ziekenhuis met non stop overgeven, voel ik me nu best prima.
    Ben panisch dat het een teken is dat het mis aan het gaan is..

15. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Oh wat erg zeg! Sorry dat ik het zeg maar ze hebben dan wel echt een empatisch vermogen van lik me reet.

Ik ben gelukkig niet de enige met symptomen die weg gaan. Pff wel fijn om te horen stiekem.

Ik snap dat je daar schrik van hebt. Eerst zo ziek en nu ineens niet meer. Ik denk eerlijk gezegd dat je Hg had, en met veel pech kan die de gehele zwangerschap duren. Dus ben eigenlijk wel blij dat jij je beter voelt( ook al snap ik dat jij hier onzeker van wordt) maar het kan hoor, een vriendin had ook van de een op andere dag Hg, en volgens mij heb ze nu geen last meer( ze weet ondertussen het geslacht al dus gaat hartstikke goed) duurde een paar weken bij haar.

Ik ben ook blij als ik in de safe zone zit( hoewel we ons dan weer druk maken tot we over de 24 weken zitten).

Was er maar een duidelijk teken als het niet goed ging he! Ik dacht eerst altijd( ja heel naïef ik weet het) dat je in de eerste 12 weken of wel of geen miskraam kreeg. Van een missed abortion had ik sowieso nooit gehoord. En ik wist al helemaal niet dat het percentage zo hoog was bij een miskraam. Vind het ook raar dat je dit soort gingen eigenlijk niet echt leert en dat je later ineens leert dat het eigenlijk voor heel veel mensen helemaal niet zo “vanzelfsprekend” is om een kind op de wereld te zetten.

Maaaaaaaaaaar, we zitten volgens mij allemaal over de helft van de 12 weken! Nog even en we kunnen gaan aftellen!!!

Waterlelie81 en AmyW vinden dit leuk.
  16. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Wat veel herkenning hier. Door een zus die echt heel veel jaren heeft gedaan om zwanger te worden, en zelf in de MMM beland te zijn, heb ik echt 0 respect voor mensen die zo bot vragen over een zwangerschap. Ik vind het ronduit ASOciaal. Verschrikkelijk.

Vandaag aan m’n zussen en schoonouders verteld. Doordat m’n zus net heeft moeten verwerken dat zij zelf echt maar 1 kindje kunnen krijgen was het wel verdrietig en beetje dubbel om het haar te vertellen. Toch wel confronterend en dat begrijp ik heel erg goed. M’n andere zus (met 2 kids) was door het dolle heen.

Ook ik heb veeeeeel minder symptomen. Ook het huilerige is eraf, daar dan weer zorgen over. Maar als ik jullie lees, ben ik niet de enige.

We moeten geduldig zijn....

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pijnlijk pijnlijk. Ik herken het maar al te goed helaas. Doordat mensen weten dat wij in de mm traject zitten, werd er continue gevraagd of er al iets groeit. Wtf! Natuuuurlijk o_O
    Mijn schoonouders lustten er ook een pap van ( en ze bedoelen het echt goed) en kreeg elke keer de vraag: en? en? en?

Ik ben ook zo bang sowieso tot aan de 12 weken..
    Ik weet dat het vaker goed gaat dan mis maar het blijft toch door mijn hoofd malen.
    Ik heb sinds vrijdag best wel buikpijn..rechts en trekkerig gevoel. Pffff kan me dan zo’n zorgen maken. :(

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij zijn trouwens wel uit met de namen whahahaha:D dat dan weer wel :p

AmyW vindt dit leuk.
  19. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik geef nu elke ochtend over maar alsnog is het gelukkig niet zo erg als met mijn vorige zwangerschap. En het lucht gelukkig ook op, dat maakt het wel dragelijker.

Verder eigenlijk geen symptomen. Ik ben wel rustig onder alles moet ik zeggen, ik hoop dat jullie snel ook wat minder onzeker zijn.
    Stom he dat mensen er soms maar naar blijven vragen. Zelf heb ik daar gelukkig weinig ervaring mee gehad

20. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Hoe gaat het verder met je Annebeth? Heeft je vader een mooi afscheid gekregen? Of wil je er liever niet over praten?

Deel Deze Pagina