♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei 17 mei Eevie82 - 1e kindje 18 mei Mommytobe090819 - 2e kindje Sooff - 2e kindje 19 mei 20 mei LunaLee - 1e kindje Flothe - 2e kindje 21 mei Roever - 4e kindje Sannekrul - 31 jaar- 3e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei 25 mei Browny89 - 31 jaar - 3e kindje 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (7) ♡♡♡ Afspraken: 29 september - Eevie82 ~ 1e echo 1 oktober - Sannekrul ~ 1e echo 2 oktober - Flothe ~ 2e echo 2 oktober - citroentje93- 1e echo 15 oktober - Mommytobe090818 ~ 1e echo ♡♡♡
Houdt er wel wat rekening mee wat eten en drinken betreft maar meer met boeren verstand.. de ene dag meer koffie dan de ander etc . was vanmiddag (al!) misselijk?! Andere keren pas vanaf 6/7 weken..
Hoi iedereen, hebben jullie naast jullie partner het al aan iemand anders verteld? Ik heb het gedeeld met mijn beste vriendin omdat we beide voor een 2e gaan en elke maand aan elkaar vragen en en en? De rest pas na 3 maanden als ik zo ver mag komen ik heb in het verleden 6 miskramen gehad dus hoop zo dat t nu wel weer goed gaat ben echt super onzeker.
Snap ik! Wat verdrietig! Het gáát deze keer gewoon goed! Wij Wij nog aan niemand (op onze kraamhulp, mvm en VK na ), maar wij hebben ook twee miskramen in het verleden en het was toen mega fijn dat veel mensen al vroeg op de hoogte waren; zoveel steun aan gehad! Ik vind het jammer dat er nog steeds een taboe heerst rondom miskramen en dat in die super verdrietige periode mensen alsnog het gevoel hebben daar (zeker als het om een vroege miskraam is) alleen doorheen te moeten gaan. In ieder geval, wij schreeuwen het niet van de daken maar ons credo is dat we ons niet in duizend bochten gaan wringen. Dus als we bv. met vrienden gaan eten (waar ik normaal altijd een wijntje drink) dan vertellen we het gewoon. En als mijn ouders vragen hoe het gaat en ik heb op dat moment de drang om het te delen, dan doe ik dat gewoon. Bekijken het per moment
Hoi @Citroentje93 ik herken je onzekerheid! Wat verdrietig zeg, zes miskramen. Ik ben het met @flothe eens, jammer dat er nog zo’n taboe heerst. Ik heb me zó alleen gevoeld, dus ben er maar wél over gaan praten. En dan hoor je ineens wat meer verhalen. Omdat ik in een donortraject zit wisten veel mensen van de poging, en tsja ik ben een slechte leugenaar (ook om bestwil) haha. Dus bij mij weten al best veel mensen het. Wel spannend, maar aan de andere kant ook allemaal mensen die de voorgeschiedenis kennen. En die, mocht deze keer ook niet goed gaan, dat ook te horen krijgen. Daarom deel ik dit leuke nieuws nu ook net zo lief met hen. Maar ik snap ook heel goed dat hierin andere keuzes worden gemaakt, er is geen goed of fout. Laten we elkaar door die eerste onzekere weken heen slepen
Oei 6 miskramen, wat ontzettend verdrietig! Lijkt mij inderdaad juist in zo'n tijd dat je dat wilt delen met diegene die dichtbij je staan. Ik heb het daarom mijn ouders wel verteld en twee vriendinnen die wisten dat we bezig waren. Verder houden we het nog wel voor onszelf tot we weten dat alles goed is. Maar in het geval dat het niet goed gaat zijn er in ieder geval een antal mensen om mee te praten. Ik vind het zo spannend allemaal. Hoop zo dat alles goed zit
Heftig allemaal meiden.. Een miskraam lijkt mij enorm heftig en bizar hoe alleen je je dus kunt voelen bah!. Hoop voor jullie allemaal dat wij over ongeveer 8 maanden een baby in onze armen hebben. Wij vertellen het pas met sinterklaas, hihi... Met gedichtje enzo.. We hebben nogal extreem veel mensen die alles door vertellen.. zoals gewoon mijn bloedeigen moeder en schoonouders.. Dus wij wachten nu lekker lang ❤
Heftig 6 miskramen. Ik duim dat het voor ons allemaalgoed zit en we over een paar week mooie echo's hebben. Wij vertellen het ondanks onze miskramen niet voor 12 /13 weken, als dat qua groeien haalbaar blijft. Ik werk in de evenementen wereld, gezien die nu compleet plat ligt hoef ik het nu ook niet vroeg te delen.
Hier eerst zwangerschap een ma gehad met 10 weken.. heeft al met al veel te lang geduurd voor ik weet schoon was net behoorlijk heftige emotionele nasleep... Weet wel, dat een ieder het weer anders ervaart en of verwerkt.. en dat zal heel verschillend wezen ook.
Ik wil het niet weten. Mijn vriend wel... Dat was bij onze dochter ook al zo. Toen met 20 weken gehoord en stil gehouden voor iedereen. Ik weet het dan liever zelf ook niet. Daar moeten we dus nog maar even over denken als het zover is.