Had al even niet gelezen, maar nog even over het borstvoeding wat mogelijk lastiger op gang komt.. Lees steeds vaker dat mensen tijdens zwangerschap al kolven, dit schijnt enorm bij te dragen aan een goede start. Lijkt me ook wel een belasting hoor, maar wou het even delen omdat het zeker een oplossing zou kunnen zijn. Denk dat ik dat wel in overleg met een goeie lactatiekundige zou doen of goed advies. Hoort indd niet zo te zijn dat een deskundige je met meer vragen achterlaat en je er juist onzekerder van wordt! Vandaag een 15 weken mijlpaal! Merk wat meer energie en de misselijkheid is bijna weg, het zijn allemaal fases haha.. als je er in zit het ergste wat je kan overkomen en daarna kan je het jezelf al snel niet helemaal meer voorstellen gelukkig.
hier toch soms ook wat last ja. En idd vaak als het te.was voor mijn lichaam.. helaas is mijn grens deze zwangerschap een pak lager en kan ik dus minder. Vandaag gestart met heftige hoofdpijn en duizeligheid. Ik denk aan een bijholte ontsteking. Gelukkig helpt een paracetamol wel.. alleen super moe en alleen met een 4jarige kleuter. is niet ideaal achja gaat ook weee voorbij en dan maae wat meer tv (ssht)
Hier gaat het eigenlijk ook goed. Ik heb geen buikpijn oid. Alleen mn borsten doen nog zeer en verder krijg ik weer wat meer honger. Nog kleine twee weekjes en dan weten we hopelijk wat het wordt!
Zo spannend! Wij nog een ruime week. Morgen naar de fysio voor mn rug/bekken/etc. Hopelijk kan ze me ff helpen.
@Nina2011 en @Sterre* veel plezier morgen bij de geslachtsecho! Ben benieuwd. Hier vandaag een 16-wekendansje Met de Kerst alweer op de helft, het gaat nu best snel vind ik. Fijn dat bij de meesten de kwaaltjes aan het afnemen zijn, bij mij ook. Buik begint langzaam te groeien edit: @flothe hoe was jouw pretecho gisteren?
Wat heerlijk zeg! Nu komt de fijnste tijd eraan. Hoe gaat het met je uitzet? Kom je er een beetje uit? Nou echt niet normaal hé! Dat vind ik ook. De eerste weken kropen voorbij en nu vliegt de tijd! Hoop ik ook voor jou. Ik heb 2x per week fysio. En dat helpt echt. Verder goed op je houding letten en manieren van opstaan doen ook veel goeds.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje - meisje 17 mei 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje - meisje Sooff - 2e kindje - verrassing Maan84 - 3e kindje - verrassing 19 mei Flothe - 2e kindje - verrassing! 20 mei LunaLee - 1e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje - meisje Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje 21 mei Roever - 4e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje - jongen Gloriosa - 26 jaar - 2e kindje - verrassing! 24 mei 25 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje LisaLisaLisa- 26j- 3e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Mallejan - 28 jaar - 1e kindje 30 mei Furby - 3e kindje 31 mei ♡♡♡ jongen (1) meisje (3) verrassing (4) onbekend (18) ♡♡♡ November: 30 november - Sterre* ~ pretecho geslacht 30 november - Nina2011 ~ geslachtsecho December: 1 december - heidezicht ~ controle vk 1 december - Gloriosa ~ 16 w controle vk 1 december - Mommytobe090818 ~ 16w echo 3 december - LisaLisaLisa- intake vroedvrouw/controle 4 december - citroentje93 ~ controle 8 december - heidezicht ~ geslachtsbep echo 10 december - Sarah00 ~ 16 wkn controle + geslachtsecho 10 december - Mallejan - geslachtsecho + controle 16 december - Sterre* ~ 16 wkn controle 18 december - LisaLisaLisa- 17 weken controle 21 december - Nina2011 - 17 weken controle vk 22 december - DLCGXPY ~ geslachtsbepaling 23 december - Flothe ~ 20 weken echo 28 december - heidezicht ~ 20 weken echo 28 December - Sooff ~ 20 weken echo 29 december - eevie82 ~ 20 weken echo Januari: 4 januari - Sterre* ~ 20 weken echo 5 januari - Mommytobe090818 ~ 20w echo 6 januari - Nina2011 - 20w echo 18 januari - Flothe - controle VK 22 januari - Lisa Lisa lisa- 22 weken echo 29 januari - Sooff ~ controle vk ♡♡♡
@Maan84 jaa de uitzet gaat prima. Ik heb een lijstje gemaakt en samen met een vriendin even doorgenomen wat nou nodig is of niet. Ik ga vanaf het nieuwe jaar shoppen voor een kamertje etc. Heb nu in de blackfriday vast de hydrofiele doeken en flesjes aangeschaft want die waren leuk geprijsd en nkleertjes doe ik pas tegen die tijd want nu heb je alleen maar winter kleertjes... in de zomer vind ik dat wat warm haha.
Ja, dat is zo. Je hebt nu alleen maar lange mouwtjes inderdaad. Ik heb de babydoos van de BabyDump opgehaald, die is echt leuk. Allemaal bruikbare dingen en niet zoveel reclametroep. In de Black Friday kreeg ik nog een leuke aanbieding (dacht ik) voor een kinderstoel. Ik dacht; toch nog even elders checken of die 15% nog lager kan. Ja hoor, bij Baby Dump was ie NOG lager geprijsd. Dus daar besteld. Scheelde toch 45 euro!
Haha ik had idd ff de 2 weken voor de Black friday dagen de prijzen in de gaten gehouden, echt bij zoveel is de zogenaamde originele prijs omhoog gegaan en met die BF deal zat ie dan weer rond originele prijs van 2 weken eerder. Bij sommigen zelfs duurder....
Stom he! Dat is inderdaad vaak zo. Deze kinderstoel stond al die tijd voor 195,00, nu voor 149,95. Verder zag ik inderdaad al een artikel bij de Consumentenbond voorbij komen waarin er werd gewaarschuwd. Bol, Coolblue, Mediamarkt, ze gooien allemaal hun prijzen omhoog. Net als bij de 0% btw actie van de MediaMarkt.
Klopt idd, daarom hield ik t allemaal al ff in de gaten. Op zich slim van die bedrijven... Is in de supermarkt ook nog wel eens zo... Ja t is in de bonus... Voor dezelfde prijs als altijd, alleen wordt het nu 3x zo veel verkocht.
Haha Hier ineens mega twijfel over onze pretecho! als ik me dan nog voel zoals ik me nu voel vraag ik ze of ze t geslacht op n papiertje willen schrijven en in gesloten envelop haha. Twijfel enorm wel/niet te willen weten... hier nog steeds aardig bagger qua gemoedstoestand... Heel de dag door echt misselijk/min/flauwtjes Gewoon geen puf voor extras enz.. Hoop toch echt tegen kerst me beter te voelen en bijv te kunnen gaan gourmetten, zonder misselijk te worden! ik moet/ ga zo 2 2-jarige Shetlanders vangen :s Die kunnen absoluut niets en moeten dus halsters om gaan krijgen. Hell yeah, even absoluut geen zin in en zal de rest vd dag wel op apegapen liggen :/ Vanmorgen heeft onze middelste(nog geen 3 jaar!) 1 vd juffen een hartverzakking bezorgd! Ze kwam naar buiten met een slap kindje op d’r arm en riep, hij is niet goed hoor! maar wat was t nou... hij is een kanjer in manipuleren en deed alsof! Hield zich slap, zn ogen dicht en zei niets meer.... Varken! toen ik vroeg of ik m dan maar weer mee naar huis moest nemen kwam er een duidelijk “nee” en na nog n praatje kon hij weer normaal doen en liep gezellig mee terug de klas in... wat een aap!!!
Leuk al die geslachten die al bekend zijn! Wij moeten nog 3 weekjes wachten. Vandaag wel een goede uitslag van de NIPT gekregen dus helemaal happy hier!! Wij hebben een kinderstoel en box gekocht in de black friday sale. Nu nog hopen dat de kinderwagen binnenkort ook nog ergens in de actie komt.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje - meisje 17 mei 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje - meisje Sooff - 2e kindje - verrassing Maan84 - 3e kindje - verrassing 19 mei Flothe - 2e kindje - verrassing! 20 mei LunaLee - 1e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje - meisje Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje 21 mei Roever - 4e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje - jongen Gloriosa - 26 jaar - 2e kindje - verrassing! 24 mei 25 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje - jongetje LisaLisaLisa- 26j- 3e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Mallejan - 28 jaar - 1e kindje 30 mei Furby - 3e kindje 31 mei ♡♡♡ jongen (1) meisje (3) verrassing (4) onbekend (18) ♡♡♡ November: 30 november - Sterre* ~ pretecho geslacht December: 1 december - heidezicht ~ controle vk 1 december - Gloriosa ~ 16 w controle vk 1 december - Mommytobe090818 ~ 16w echo 3 december - LisaLisaLisa- intake vroedvrouw/controle 4 december - citroentje93 ~ controle 8 december - heidezicht ~ geslachtsbep echo 10 december - Sarah00 ~ 16 wkn controle + geslachtsecho 10 december - Mallejan - geslachtsecho + controle 16 december - Sterre* ~ 16 wkn controle 18 december - LisaLisaLisa- 17 weken controle 21 december - Nina2011 - 17 weken controle vk 22 december - DLCGXPY ~ geslachtsbepaling 23 december - Flothe ~ 20 weken echo 28 december - heidezicht ~ 20 weken echo 28 December - Sooff ~ 20 weken echo 29 december - eevie82 ~ 20 weken echo Januari: 4 januari - Sterre* ~ 20 weken echo 5 januari - Mommytobe090818 ~ 20w echo 6 januari - Nina2011 - 20w echo 18 januari - Flothe - controle VK 22 januari - Lisa Lisa lisa- 22 weken echo 29 januari - Sooff ~ controle vk ♡♡♡