Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door roever, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    @Maan84, als het goed is krijgen we idd alles op usb mee, dus dat kan zeker. Mijn man wilde al iets met cupcakes ook, dus daar komen we vast wel uit.

Maan84 vindt dit leuk.
  2. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik weet t echt niet. Eerst dacht ik heel erg jongen, maar nu neig ik toch naar meisje haha

Maan84 vindt dit leuk.
  3. roever

roever Niet meer actief

:0

Ik heb zojuist de pretecho afgezegd... haha
    Weet nog steeds niet wat ik/we willen.

kan altijd nog met 20 weken echo (of ook niet)

4. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Nee joh! Haha! Twijfelkont. Wilde je ook niet gewoon even spieken zonder naar het geslacht te kijken?

5. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Nou... Wij hebben de echo gehad en het is......

Nog altijd een verrassing... Baby had de navelstreng zo strak tussen de beentjes geklemd dat we het niet konden zien. Ook niet na springen, buigen, hoesten, uurtje boodschapjes doen en wat suiker naar binnen werken om daarna terug te komen en het hele riedeltje opnieuw...

Mijn man wilde een middelvinger zien... Nou die hebben we gekregen...

Maandag mogen we terugkomen om te zien of ze het dan wel kan zien...

sannekrul, Gloriosa, Sterre* en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. roever

roever Niet meer actief

Helemaal niet leuk, maar toch moest ik hier om lachen hahaha

sorry!
    Hoop dat hij of zij volgende keer wel bekeken wilt worden, incl die middelvinger :p

7. roever

roever Niet meer actief

hahaha
    Nou heel eerlijk....
    Als ik hartje hoor vind ik t wel prima!
    En die controle zouden we dag na pret echo hebben haha.
    En gezien we toch wat op de centen moeten gaan letten..... :)
    Voor we t weten zijn we alweer 4 weken verder ;)

Maan84 vindt dit leuk.
  8. roever

roever Niet meer actief

Oh boysssss....

heb echt een mega traumaweek hier zeg!!! Om te janken!!!!!
    De oudste van 4 kreeg deze week twee keer wat leuks vanuit school/Sinterklaas, en onze middelste 2,5 jaar... kan dit zo absoluut niet!!! Handlen!

ik vind dit zoo ontzettend moeilijk zeg... hij schreeuwt en huilt en gilt werkelijk alles bij elkaar, en is geen woord wat tot m door dringt. heb de oudste nu net zn speelgoed maar op laten ruimen.. best sneu.
    Maar ik trek dit echt niet hoor... :0

herkenbaar voor andere met 2 of meer kids?

9. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Haha wij kunnen er ook wel om lachen hoor. En op zich wel leuk om toch nog een keer de baby te zien maandag.

Was heel netjes bij deze mevrouw hoor, de terugkomecho is kostenloos en ze heeft echt haar best gedaan om het alsnog voor elkaar te krijgen.

Maan84 en roever vinden dit leuk.
  10. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Jaloezie komt vaak voor bij kleine kinderen. Ze moeten daar zelf mee om leren gaan.

Misschien kun je de jongste met iets (ouds) laten spelen van de oudste?

En nog een tip, zet regelmatig wat speelgoed op zolder. Zo kun je afwisselen. Na een halfjaar vinden ze dan iets opnieuw terug en worden ze extra blij!

11. roever

roever Niet meer actief

Jaloezie is op zich ook gene probleem eigenlijk... t hoort er idd bij.

maar t karakter van de middelste, OMG, die is enorm heftig!
    Wij denken weleens dat ie overgevoelig is oid, maar willen eerlijk gezegd geen stempels gaan drukken gezien de leeftijd :)
    Dat kan altijd nog, indien t ook echt zo zou zijn
    maar oh oh ohw... af en toe zoo onbereikbaar! Kunnen lullen als brugman maar t maakt allemaal niet uit.

mee wisselen al eens met t speelgoed.
    Ze hebben niet alles voor t grijpen

naja nog even doorbijten en dan is de rust er weer hoop ik :s

12. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Troost je met de gedachte dat mijn jongste bijna 10’is en bij de aankondiging van het Sinterklaasjournaal al direct van streek is. We hebben geprobeerd om het te negeren, te sussen, uit te sluiten, te begrijpen, maar niks helpt. Ze slaapt niet, ze eet slecht, buikpijn, misselijk, boos... hou maar op. De hele rataplan. En dan stopt na pakjesavond. Pakjesavond niet vieren maakt geen verschil.. het is gewoon een paar weken doorbijten hier.

13. roever

roever Niet meer actief

P
    pfffff...
    Wij hebben besloten t hier (bij voorbaat) al niet zo groots te gaan maken.
    We vertellen dat de Sint en pieten exht alleen op tv bestaan... en de rest is allemaal hulp.
    We zien wel hoe t gaat lopen.

Ik weet ook niet of de middelste dit Sinterklaas gebeuren echt al zo mee krijgt? Qua spanningen enz? De oudste is werkelijk broodnuchter, heerlijk!
    Naast zn ongelooflijk heftige kant heeft hij als enig vd drie ook een ongelooflijk overdreven mega vrolijke kant haha
    In goede zin uiteraard! De clown vd familie! ;)

14. DLCGXPY

DLCGXPY Lid

18 mrt 2012
    78
    82
    18
  15. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Allemaal gezellig Sinterklaas aan het vieren?

Wij vieren het helemaal niet dit jaar. Geen zin in met zn 2en.

Gisteren hebben we wel een heel mooie avond met stiefdochter gehad. Ze heeft zulke mooie dingen gezegd dat ik echt geëmotioneerd was ervan. Ik hoop zo dat ze maandag mee kan! We hebben bedacht dat ik met haar, als we genoeg tijd hebben, naar een babywinkel rijdt en zij een pakje voor de baby mag uitkiezen. Mits de baby ons deze keer wel laat zien of het een jochie of een meid is...

Maan84 en roever vinden dit leuk.
  16. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Das echt lief van haar en wat leuk om samen te gaan shoppen!!

17. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Mijn dochtertje is net 3 geworden en die gilt ook zoooooo hard!
    De oudste plaagt haar nog wel eens graag, maar dat gegil is echt verschrikkelijk! Gister met sinterklaas kreeg gewoon knallende koppijn ervan!
    Hen me voorgenomen dat elke keer als ze gilt ze de gang meteen op gaat! Sorry maar t is echt geen doen dat gegil!

18. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Je hebt gelijk @Nina2011, ze moeten toch ook leren dat gillen geen oplossing is.

19. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Leuk hoor, kinderen... zie ik:roflmao::D

hier nog paar dagen tot de echo. Voel me wel stukken beter. Alleen die borsten..... tijdens t slapen heb ik er echt last van. Blijft dit zo tot de bevalling? o_O

hoe gaat t verder met iedereen? Sinterklaas overleefd voor diegene met kleine kids?

20. DLCGXPY

DLCGXPY Lid

18 mrt 2012
    78
    82
    18
    Hier heel blij dat Sinterklaas weer uit het land is en er weer een beetje rust terug is. Vandaag meteen de kerstboom gezet en het huis in kerstsferen gebracht. Nog 2 weken en dan weten we of we een jongen of meisje verwachten. Kan niet wachten!!

Sterre* vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina