Jemig, opnieuw een heel heftig bericht. Ik schrik er echt van en mijn hart breekt voor jullie! Heel veel sterkte!!!
Ah nee dit kan toch niet waar zijn.. jeetje zeg wat vreselijk. Ook voor jou heel veel sterkte! Denk aan jullie!
jeetje wat heftig @Heidezicht en @Eevie82.. de roze wolk waar je op zat is in 1 keer weg. @Eevie82 jij hebt het over tot 24 weken.. klopt idd wel.. maar er zijn uitzonderingen. zou even kijken of dat bij deze aandoening ook geldt. bij mij geldt de uitzondering wel. maar mijn meisje heeft natuurlijk weer heel wat anders
@Heidezicht en @Eevie82 wat een schrik! En wat onwaarschijnlijk dat jullie kindjes dezelfde afwijking lijken te hebben. Zo bizar! Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt.
Het gaat.. Leef nog steeds een beetje in een roes ofzo. volgende week donderdag de guo. dan weten we meer kwa aandoeningen wat ze heeft. en dan verder kijken ofzo. zit heel erg in tweestrijd met mezelf en durf ook nog geen beslissing te nemen. eerst maar is de guo afwachten
Oh jeetje @Heidezicht en @Eevie82 ! Wordt je idd meteen van die roze wolk afgeduwt.. Ik wil jullie allebei heel veel sterkte wensen komende tijd en vooral dat jullie heel snel duidelijkheid weten over wat komen gaat of moet gebeuren. Hou je zeker niet in om hier je hart te komen luchten, je kan hiervoor zeker bij ons terecht. Al is het maar om een luisterend oor te bieden! Neem jullie tijd en een hele dikke knuffel ! ♥️
Al jullie reacties doen me enorm veel. Ik ben onwijs emotioneel, dus de tranen zitten hoog. Ik ben oprecht dankbaar voor jullie medeleven. Erover typen helpt me mijn gedachten op een rijtje te zetten. Het bizarre aan 2 mensen in dit topic die hetzelfde treft is dat dit een zeldzame afwijking is, zo'n 60 kindjes (1 op de 2500 ongeveer) per jaar treft het maar, hoe groot is dan de kans dat het binnen deze groep 2 keer voorkomt... @priscil89, voor jullie ook nog steeds enorm zwaar lijkt me...
Het is heel bizar. Je geeft aan dat een zwaar gehandicapt kind niet acceptabel is voor jullie en dat kan ik heel goed begrijpen. Zitten jullie op 1 lijn qua scenario’s en consequenties? @priscil89 jij leeft ook al echt heel lang in onzekerheid! Al sinds de nipt!
dat emotionele zal nog wel even blijven ook en dat geeft helemaal niks. lekker laten gaan en zeker niet opkroppen. het plaatje wat je in je hoofd had is in 1x helemaal weg. ik hoop van harte dat het uiteindelijk toch nog meevalt en te verhelpen is. maar kan me tegelijkertijd voorstellen dat je daar niet teveel op hoopt om niet nog een x die klap te krijgen. t is lastig ja.. je bent met dingen bezig waar je helemaal niet over na wilt denken maar je moet nu wel.
Klopt.. maar is wel m'n eigen keus. had het al kunnen stoppen, maar dat voelt niet goed. wil het een plekje geven ofzo.. en ook nog geen afscheid van haar nemen. wat ik al zei tweestrijd. en heb ook zoiets van ik moet toch bevallen.. dus dan liever wat later in de zwangerschap zodat ik mooie plaatjes heb ter herinnering dan is ze toch meer 'af' en een 'echte' baby.
Ik durf het bijna niet zeggen.. maar onze 20-weken echo was goed. Een hele geruststelling .. die ik iedere dame hier had gegund/gun!
Wat enorm fijn voor jullie @Mommytobe090818! @Maan84, ja wij zitten volledig op 1 lijn wat dat betreft. Voordat ik überhaupt zwanger raakte hebben we al besproken "wat als...." slechte NIPt, slechte 20 weken etc. Het beeld en de ideeën die we toen hadden staan we nog steeds achter.
@Eevie82 ongelooflijk dat ook jou dit overkomt. Mijn maag draait om van al die onzekerheid voor jou en @Heidezicht dit gun je niemand. Wel fijn dat jullie snel geholpen worden om meer duidelijkheid te krijgen. Ik vind het zo erg voor jullie al die info en keuzes die op jullie pad komen.. zo oneerlijk. hopelijk kunnen wij hier er toch een beetje voor jullie zijn. Dat geldt natuurlijk ook voor @priscil89
Wat fijn zeg! Wat positief nieuws geeft anderen misschien ook wat goede hoop. Kan mij goed voorstellen dan anderen nu nog meer zenuwen krijgen. Niemand gun je deze verdrietige uitkomsten van de echo's.
Goed nieuws van jullie allemaal is welkom hoor! Voel je echt niet bezwaard om het te melden, ik ben blij voor jullie als je een goede echo hebt gehad. Mijn blijdschap voor jullie sluit mijn verdriet om mezelf niet uit he... En andersom natuurlijk.
Bedankt voor jullie berichtjes allemaal! En wat al gezegd is: ook ik ben blij te horen over goede echo’s dus echt, gewoon laten weten! Het was een lange en heftige dag dus ik ga maar eens snel slapen. Laat alles maar op me afkomen, ik heb het toch niet in de hand. “Voordeel” van dit nu al weten is dat ik me zo goed mogelijk kan voorbereiden. En daar kan ik, als control freak, wel wat mee