Ja hier ook het gevoel als ik loop alsof ze met haar armen naar buiten wil graven en er al half uitkomt ofzo haha
Ohhh mag ik nog even verder klagen.,,, Vanmiddag veearts hier geweest en een dezer dagen word 1 van onze pony’s ingeslapen.. Zooo verslechterd in 2 weken en nu gewoon verlamd aan het raken aan achterhand.. zoo triest...
Ik heb dat ook wel vaker.. dat bibberige , bij mij is t wss lage bloeddruk wat naar onderpiekt dan met wat lage ijzer.. Misselijk gelukkig niet meer nu met de omeprazol! Vk geweest vanmorge en babytje is aant indalen! Ligt trouwens ook altijd rechts! @Maan84 bso is weer open ja, maar maken wij geen gebruik van!
Tegen lage ijzer heb ik pillen genomen. lage bloeddruk heb ik ook maar voelt anders.. misschien toch die glucose dan. Heb zoveel honger de laatste dagen maar krijg tegelijkertijd ook niet veel binnen. moet vaker en kleine porties eten blijkbaar.
Potverdorie @roever, wat vreselijk naar. Heel mooi dat je de pony verder lijden kunt besparen, maar het blijft verschrikkelijk. Heel veel sterkte...
@steken: ja! au au au! @ligging: hier altijd aan de linkerkant. Zo'n gekke schuine buik heb ik dan. @roever : sneu zeg! Maar wel fijn dat hij dan binnenkort niet meer hoeft te lijden. @misselijk: was ik vorige week steeds, maar lijkt me nu weer te verbeteren. Zitten we niet op te wachten he, al genoeg laatste-loodjes-kwaaltjes! Heel bizar indd dat bijna de eerste babytjes geboren gaan worden! Was vanavond wat filmpjes aan het kijken van de VerlosMoeder. Poeh dan krijg ik wel weer de kriebels voor de bevalling, hoewel zij het wel fijn en positief brengt. We moeten het allemaal wel weer mooi 'flikken'. Zien jullie er tegenop?
Ach... ik voel met je mee meid! Hang on! Knuffel van mij! @Edith1987 verlosmoeder ken ik niet, is dat gewoon youtube? Iemand nog tips tegen enorme stijve benen? Magnesium helpt onvoldoende en het is echt heel pijnlijk, vooral als ik lig of m’n voeten omhoog heb. Wandelen, fietsen etc is helaas allemaal geen optie meer en de yoga-oefeningen helpen ook te weinig. Elke tip is welkom!
@Maan84 YouTube indd! Ik heb de afleveringen over de bevalling gekeken, maar je hebt ook andere "series".
Dit wordt natuurlijk mijn eerste bevalling maar ik kijk er vooral heel erg naar uit! Klinkt misschien gek maar ik vertrouw op mn lichaam, die is er voor gemaakt. Daarbij kan ik goed met pijn om gaan( zoveel pijn al gehad ) dat ik niet in paniek raak. Ik heb vooral zo veel zin om mn kindje te in mn armen te hebben. En van t heerlijke weer genieten met zon klein wurmpie in de kinderwagen nu al zin in!! En oh wat ben ik blij dat de winkels open gaan!! Eindelijk van dat geplan af! En gewoon lekker daarna op t terrasje een koffietje drinken! Oooooh ik heb er helemaal zin in hahaha! Verder voel ik me echt goed. Mn bekken doet amper meer zeer en geniet nog lekker van mn buik nu die er nog is. sterkte aan alle dames die er ff doorheen zitten. Hoop dat jullie of snel bevallen, of snel beter voelen
@Mallejan een goede en nuchtere insteek heb je! Ik kijk ook naar de bevalling uit. Dit zal mijn derde bevalling zijn, dus ik kan putten uit ervaring. En tenslotte is pijn ook relatief. Tip om te lezen misschien? Duik in je weeën